Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Wczoraj 23.09.2011r przy bocznej drodze w Markach porzucono ślicznego owczarka razem z jego materacykiem, pięknym kocykiem i torbą z resztką karmy. Stał bidulek ze smutnym wzrokiem skierowanym w dal…… :-(:-( Żal i smutek w jego oczach mówi wszystko. Nazwaliśmy go Aron.
Aron chwilowo ma dach nad głową ale
PILNIE SZUKAMY DLA NIEGO NOWEGO DOMU LUB TYMCZASU!!!!
POTRZEBNE WSPARCIE NA BADANIA I KASTRACJĘ
W sprawie informacji i adopcji prosimy o kontakt:
tel. 501 980 665 lub 664 821 160
mail: [email protected]

• Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Bardzo proszę o pomoc. To ja znalazłam tego psa.
Nie mam doświadczenia z dużymi psami. Poprosiłam o pomoc czarną andę, której tu bardzo dziękuję.

Widok tego psa wyrzuconego z posłankiem, na stare wysypisko śmieci, był przerażający :( :placz:
Wyglądało to tak jakby ktoś wyrzucił stary, zużyty już sprzęt i poszedł kupić nowszy model :placz:
Gdy wysiadłam z samochodu pies powoli podszedł do mnie i tak mocno przywarł do moich nóg ze nie mogłam się ruszyć. Jednocześnie patrzył na mnie błagalnym wzrokiem. Pies zareagował na komendę "siad" i tak razem czekaliśmy na pomoc.
Pies do dzisiaj ma schronienie u czarnej andy.
Dłużej nie może zostać, bo tam przyjeżdżają dwie kolejne sunie w potrzebie.

Proszę o pomoc !!!!!!!!!!!!!

Posted

Pies ma na imie Aron tak go nazwalam -zrobilam mu dzisiaj badanai krwi - jest starszym psem zdecydowanei 8 lat okolo - badani akrwi z tego powodu ze smierdzi mu z pyska mocznikiem wiec chc ewykluczyc mocznice lub ostra chorobe nerek zwiazana z tym ze lezal na drodze nie wiedomo od kiedy

Spal u mnie w kojcu ktory jest zadaszony i osloniety ale to kojec - jest tak zapchlony ze nie bylam w stanie wstawic go w inne miejsce poza tym nie mam innego w tej chwili
Rano w kojcu sterta smierdzacej kupy szarej z rozwolnieniem z olbrzymia ilosci apasazerow na gape- glisty pluc tasiemce