[quote name='1izabelka1']przepraszam ale czy ktoś w ogóle obejrzał mój filmik [URL="http://www.cheesebuerger.de/smilie.php"][IMG]http://www.cheesebuerger.de/images/midi/konfus/a014.gif[/IMG][/URL] [URL="http://www.cheesebuerger.de/smilie.php"][IMG]http://www.cheesebuerger.de/images/midi/boese/d014.gif[/IMG][/URL] [URL="http://www.cheesebuerger.de/smilie.php"][IMG]http://www.cheesebuerger.de/images/more/bigs/a032.gif[/IMG][/URL] [URL="http://www.cheesebuerger.de/smilie.php"][IMG]http://www.cheesebuerger.de/images/midi/boese/a046.gif[/IMG][/URL][/QUOTE]
Melduje, że tak. radosne rozbawione charciole:loveu: