Jump to content
Dogomania

funia

Members
  • Content Count

    14,679
  • Joined

  • Last visited

About funia

  • Rank
    Advanced Member

Converted

  • Location
    Zamość

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dziewczyny moim zdaniem.Fado powinien zostac poddany eutanazji. Kolejny hotel i co uwazacie ze nastepny da rade? Nikt nie zechce miec u siebie psa ktory moze ugryzc i ktorego byc moze cos boli ale nie wiemy co .... Mozecie mnie zlinczowac ale takie jest moje zdanie. Przerzucanie go jak worka kartofli z hotelu do hotelu to jest dla niego kolejna trauma . Moze to okrutne ale moze dla.niego najlepsze wyjscie...
  2. Chxialam zglosic w imieniu,, Kudłataja ,,suczke bezdomna , Magda Olszewska płaci od 5 lat i bardzo prosi o pokrycie kosztow zabiegu
  3. Niewidomy Misio ,ktory byl zabrany w tym samym czasie co Fado znalazł cudowny dom w Krakowie . Mam ogromna nadzieje ze i u Fado tez nastapi szczesliwe zakonczenie . Chociaz Fado jest ciezszym przypadkiem to caly czas mysle ze sie uda . Tez jestem ciekawa jak wyszlo z zakraplaniem oczu u naszego biedaka...
  4. Ciesze sie ogromnie ze u naszej bidy są nowe pozytywne zmiany . Jutro powinny zejsc właty od nas z Fb .4 osoby Plus Maciek G.na poł roku 35 zł Katarzyna R. 50 zł stała .A pierwsza 100 zł .
  5. Pies ktory został zabrany przez nas ( tez slepy )ma glisty..Prosze jesli mozna o zaświadczenie lekarskie ze Fado je tez miał .Asystent schroniska napisał na Fb ze kupy psów były badane w laboratorium i nie stwierdzono pasozytów .Opinia dotyczaca Misia wskazuje na niedozywienie psa ....Ciekawe jak Fado po badaniach,....
  6. Witam. Chcialabym serdecznie podziekowac wszystkim tutaj. Za wasze okazane serce i pomoc finansową. Zobaczylysmy tego psa i sece pękło na kawałki. Wiadomosci zdrowotne i stan psychiczny Fado ogromnie mnie martwi...Nie chce nawet myslec jak on cierpiał tyle lat.
  7. Dziekuje Marysiu ...tak, miał dom . I tak sie u mnie czuł .. kochany do końca. Caluje Was wszystkie Marcelkowe Anioły...
  8. Bardzo pomogłyscie ,Nawet nie wiecie jak ,,,takie watki jak ten zdarzaja sie rzadko,.Trwałyscie tyle lat z nami ....Był szczesliwy .Gwarantuje .Miał moja miłość . Całuje Was i przepraszam ze jestem tu tak rzadko .ALe nie mam dogo w tel,A tylko w telefonie korzystam z neta,Teraz pisze z kompa.
  9. Dzisiaj o 19,15 Marcel mój kochany dziadunio odszedł za zawsze ....Byłam z nim do końca,odszedł głaskany i przytulony,,,,,zasnął bardzo spokojnie .Była z nami też Handzia ,której dziękuje ogromnie za wsparcie psychiczne. Pomimo ze formalnie nie miał domu to dla mnie był moim psem .Niestety ostatni czas pokazał ,ze nie moge pozwoilić by cierpiał .Tam gdzie jest bedzie biegał i czekał na nas wszystkich.Dziekuje wszystkim ze obecnosc na watku .Taka ekipa jak tutaj rzadko sie zdarza,Uciekam bo nie mam siły pisać .Ostatnie zdjecia wyśle Raniaskowi na messengera .
  10. Witajcie . U Marcela stan jest coraz gorszy . Starosc odciska nieublaganie swoje pietno ... Robilam mu niedawno badania krwi zeby sprawdzic jak to wszystko wyglada . Najbardziej poleciala watroba . Reszta jak na jego wiek jest w miare ... przyjmuje teraz na stale leki od bolu bo chodzenie , stanie lub podniesienie sie z pozycji lezacej sprawia mu trudnosc i ból. Dostaje tez lek na stawy i watrobe . Robie wszystko co moge by do konca czul sie komfortowo . Serce mi peka jak biedny juz ma problem z utrzymaniem rownowagi ... apetyt ma i ladne kupy wiec chodzo tylko o to aby zyl bez bolu . Milosci mu nie zabraknie . Martwie sie bardzo ale nic nie poradzimy bo nieuchronne zbliza sie malymi krokami . ...... ostatnie faktury od weta sa wieksze bo doszla biochemia oraz leki przecwbolowe i na watrobe .Oraz na tarczyce ktora regularnie dostaje od dluzszego czasu . Dzisiaj palilismy grilla po poludniu i dziadulek dzielnie asystowal przy nim .Zapach zwabil go bezblednie . Nie slyszy juz zupelnie nic biedaczysko a wzrok to juz chyba tylko kontury widzi .... ehhh plakac sie chce ..
×
×
  • Create New...