Jump to content
Dogomania

Psie zabawkowe hity


moon_light
 Share

Recommended Posts

[quote name='wiska']nie jest to moze nowosc,ale moje zwierzeta zawsze kochaly i kochaja drewniane koziolki treningowe-jet to po prostu wieczny HIT sezonu!!:p ;)[/quote]

Ale chodzi o zabawki na codzień. Jak sama nazwa wskazuje są to koziołki treningowe. Ja nie mam zamiaru dawać psu koziołka do zabawy , aport , który ćwiczymy by nam się popsuł.


U nas hitem są miśki pluszowe , zawsze wszystkie rozrywane, a teraz, jeden czarniutki służy jako przytulanka Gburowi, aporcik i rzecz do wyżycia się emocjonalnie - tak to ujmijmy :)

Link to comment
Share on other sites

U nas także ta :

[quote name='shangri_la']u nas absolutnym hitem sa [URL="http://www.zoolandia.pl/sklep/images/3339/m212x216/pilka,rugby,z,gumy,miekkiej,9,cm,trixie.jpg"]TAKIE[/URL]
piłki rugby[/QUOTE]

i

[url=http://www.krakvet.pl/product_info.php?cPath=23_95&products_id=3528]Gryzak sznurkowy[/url]

oraz

[url=http://www.krakvet.pl/product_info.php?cPath=23_95&products_id=1926]Piłeczka sportowa[/url]

:lol:

Link to comment
Share on other sites

No wiec co do zabawek hit nie tylko sezonu (poki piszczy) to jezykowa swiecaca fluoroscencyjnie pileczka
[URL]http://animalia.pl/produkt.php?id=2988[/URL]

kuleczka na smakolyi aby po 2 dniach glodowki w koncu cos skonsumowal
[URL]http://animalia.pl/produkt.php?id=3072[/URL]


sznureczki w formie kosci hit sezonu jak mozna sie tym przeciagac^6

Ale nic ale naprawde nic nie pobije tego
[URL="http://www.balony.krakow.pl/i/oferta/duze/IMG_3865.jpg"][IMG]http://www.balony.krakow.pl/i/oferta/duze/IMG_3865.jpg[/IMG][/URL]

Link to comment
Share on other sites

Moje PONki kochaja piłeczki, najlepiej takie, które szybko nasiąkają śliną i głośno mozna je "mlaskać". Nieznoszą natomiast wszystkich piłeczek ciężkich gumowych, ani tez kolczastych jeżyków.
nie lubia też jakichkolwiek zabawek, które nie sa piłeczką, a w szczególności ciężkich. Kiedyś chciałam kupic konga, ale myslę, że nie będzie im się podobał.

Eutka (kundelek) mojej siostry kocha wypruwać wnętrzności pluszowym misiom. Najpierw odgryza oczy, a potem przez powstałe otworki po oczach wypruwa wypełnienie. Nic nie stanowi dla niej takiej frajdy jak zamordować kolejnego misia!

Link to comment
Share on other sites

U nas najlepsze są piłeczki, różnego rodzaju. Najlepiej tenisowe, ale kiedyś też miał taką fajną dobrze odbijającą się. Niestety się zgubiła, ale z tego co wiem są takie w ikei za 2 zl, a w zologicznym za 8. :razz:
Lubi też grubego i wilkiego sznura. Niestety rozwiązał już jeden supeł na końcu, wiec się zabawka powoli rozwala.
Sprawia mu tez przyjemność zamordowanie misia. :diabloti:

Nie cierpi za to twardych gumowych zbawek. W zyciu nie wezmie tego do pyska.

Link to comment
Share on other sites

Ambra ma parę zabawek firmy Petstages dla szczeniąt, również kiełbaskę, ale pojedyńczą (która dalej jest niezniszczalna), gumowe kości i piłki, parę pluszaków, sznurki i sznury, no i wapniowane uszy bądź kości - efekt: zbytnio nie brała się za niszczenie. No może kwiatki przesadzała... :evil_lol:

Link to comment
Share on other sites

No wiesz jako z u nas w pewnym momencie byla zima i frisbee na dworze twardniało(nie szlo sie tym bawic) piłeczki tenisowe znikały w czeluściach sniegu bawilismy sie glownie balonami a wygladalo to mnie wiecej tak :

[url]http://www.youtube.com/watch?v=KG7w49zcbck[/url]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='sugarr']A my kupujemy to:

[url]http://www.karusek.com.pl/produkt.php?prod_id=4565[/url]

i to: [url]http://www.karusek.com.pl/produkt.php?prod_id=3789[/url]

Kong kupujemy trixie, jest duzo tanszy, a to narazie poczatki z takimi zabawkami :) Dam znac jak sie spodobalo..[/QUOTE]

Wlasnie dostalam przesylke.. Kong to nie wiem do czego jest, moj pies w ogole nie umie sie tym bawic :cool1: A jakie nagrody trzeba wkladac do srodka? Bo otwor na dole jest za duzy, na gorze za maly na wszystkie nagrody jakie mi przyszly do glowy..
Kostka nie jest zla, ale z tym rozwijaniem inteligencji to ciezko.. To jest raczej cos co zajmuje psu czas na dluuugo (bo ja sama mam problem z wyjeciem z niej nagrod)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='sugarr']Wlasnie dostalam przesylke.. Kong to nie wiem do czego jest, moj pies w ogole nie umie sie tym bawic :cool1: A jakie nagrody trzeba wkladac do srodka? Bo otwor na dole jest za duzy, na gorze za maly na wszystkie nagrody jakie mi przyszly do glowy..
[/quote]

Ten wątek polecam: [url]http://www.dogomania.pl/forum/showthread.php?t=46956[/url]

Link to comment
Share on other sites

U nas, teraz absolutnym hitem są gumowe, piszczące hamburgery.
Nie wiem, co w nich jest takiego niezwykłego, ale mimo tego, że Zuza jest straszną psują i wszystkie swoje zabawki rozrywa i niszczy, hamburgery po wyjęciu piszczałki trzymają się już przeszło dwa tygodnie.

To dla nas ( w naszym wypadku ) jest naprawdę ogromnym sukcesem!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

No Fanta najbardziej lubi jakies zabawki interaktywne ;D cos co piszczy to minimum. Czesto bawi sie jakimis kaczkami co jak sie nacisnie to kwacza:P Oczywiscie zabawa pod kontrola, zeby nic niepotrzebnego sie do pyszczka nie dostalo;) Ale warto poswiecic z 2 godzinki dziennie patrzac jak Fanta wydurnia sie z kaczucha. Ma tez takiego starego kapcia i spi z nim^^

Link to comment
Share on other sites

[COLOR=navy]Bastek się rozkręca. Początkowo negował zabawki... Jednak ostatnio zaczyna się nimi interesować. Próbowałam bawić się z nim różnymi a wybór padł na pluszaki:loveu: Nie pogardzi też małą piłką.[/COLOR]
[COLOR=#000080]Zdecydowanie odrzuca wszelkie piszczące...[/COLOR]

Link to comment
Share on other sites

Ja swojemu chce kupić BoomerBall. To taka fajna plastikowa piłka (wielkości piłki do nogi albo nieco większa), którą na prawde cięzko zniszczyć. Dla większych psów, psów w typie bull, takich które niszczą inne zabawki. Fajna szczególnie do ogródka. Widziałam zdjęcia bawiących się tym piesków jak i używane boomerball... rewelacja. Piłka może dość szybko traci wygląd ale właściwości pozostają przez bardzo długi czas...
W Polsce można było je zamówić przez jakiś czas na jednym z for, kosztowały coś koło 100zł... Teraz chyba chwilowo nie można ich u nas kupić ale z tego co wiem to mają jeszcze być...
Link: [URL]http://www.boomerball.com/[/URL]

Link to comment
Share on other sites

czesc!!!!!
oto strona
[url]http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://psiraj.pl/sklep/images/img_mn/I_3268_gm.jpg&imgrefurl=http://psiraj.pl/sklep/product_info.php%3Farabianbazaar%3DTRIXIE_Gryzak_sznurkowy_30cm%26products_id%3D2597&h=150&w=150&sz=13&hl=pl&start=51&um=1&tbnid=liqO_RiqkqiR1M:&tbnh=96&tbnw=96&prev=/imag[/url]
es%3Fq%3Dpsie%2Bzabawki%26start%3D36%26gbv%3D2%26ndsp%3D18%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DN
a to zdjecie fajnej zabawki z tej strony[IMG]http://psiraj.pl/sklep/images/img_mn/I_3268_gm.jpg[/IMG]
jest znana taka zabawka alke polecam jest bardzo dobra dla psów:cool3: :cool3: :cool3: :cool3: :cool3: :cool3: PoZdRo!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...