Jump to content
Dogomania

Bikejoring


danek
 Share

Recommended Posts

  • Replies 322
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[quote name='Piotr45']do roweru używa sie specjalnych szelek tzw. sledów zobacz w skl. intern. manmat, rowerland. to są takie trochę plecione aby obejmowały psa. tam też można kupic specjalne smycze z amortyzatorem które napewno wytrzymają[/quote]
a wlasnie... smycz z amortyzatorem ??... hmm jak ona "dziala" i czy mozna uzywac jej normalnie do obrozy na spacerki ?

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Piotr45']takie smycze jak najbardziej nadają się do obroży czy szelek . I przy obroży łagodzą wszelkie szarpnięcia:lol: . Polecam!
Taka smycz jest zrobiona z podwujnej taśmy, a w środku jest gruba guma i karabińczyk[/quote]
ok .. zastanowie sie ... moze na zime zakupie taka smyczke :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ta lina - podobnie jak szorki - to nieodzowny element każdego zaprzęgowca :lol: polecam, ale na zwykły spacer to wolę zwykłą smycz :P tak szczerze - u mnie nie niweluje szarpnięć bo jak mój agent szarpnie to amortyzator pogłębia jego szarpnięcie - to się nazywa "siła Huskiego samca" :evil_lol: co innego jest poodczas BJ oczywiście...

Link to comment
Share on other sites

eee co prawda to temat dla psow zaprzegowych ale sie podlacze :evil_lol:
otoz, moze ktos mi doradzi jakie szelki zakupic dla mojej suni rasy gonczy slowacki? line z amortyzatorem juz mam, a sucz bardzo lubi ciagnac w szelkach na rowerze, wiec chcialabym jej kupic szelki przystosowane do takiej formy rozrywki :lol:. myslalam o szelkach manmatu sled ( wiem ze maja rozmiar S, ktory mozliwe ze bedzie dobry) ale z kolei wyczytalam w tym watku ( a przeczytalam caly :p) ze dla psow greyster ( czy jakos tak) sa jakies specjalne szelki - moja sucz co prawda zadnym greysterem nie jest ale ma takaz budowe ( tyle ze polowe mniejsza :eviltong:). wiec tu moje pytanie jak dokladnie wygladaja takie szelki ( czym sie roznia ) i gdzie je moge zakupic- oczywiscie szyte na miare- bo inaczej to chyba ciezko bedzie. czy moze sledy beda rownie dobre?

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Szelki dla greysterów i innych niezaprzęgowców różnią się nieco kontrukcją od tradycyjnych sledów.
Fotkę można zobaczyć np. tu [URL]http://www.manmat.cz/web/data/gallery/68.jpg[/URL]
Warto skontaktować się z przedstawicielem ManMat'u w Polsce i zamówić takie szelki, ponieważ nie ma ich w stałej ofercie.

Link to comment
Share on other sites

Podnosze temat, bo zaciekawily mnie te szelki dla "niezaprzegowcow".
Czym podyktowana jest ta roznica w konstrukcji?

I pytanie nr.2
Jaki polecacie sklep z akcesoriami do zaprzegow?
Konkretnie chodzi mi o szelki i smycz z amortyzatorem.
A moze macie namiar na polskiego przedstawiciela man-mata?

Link to comment
Share on other sites

Ja polecam szelki z Rowerlandu, a linę z amortyzatorem zdecydowanie z ManMata :eviltong:

Chłopaki z Rowerlandu mają stoisko na niemal wszystkich zawodach.

A polskiego przedstawiciela ManMata też może znasz, startował np. w Myślęcinku, to Maciek Tuszkiewicz (w niedzielę miał samochód obok nas po lewej :lol: ). Jeśli chodzi o kontakt z nim na odległość, to chyba nie na Twoje nerwy i cierpliwość :lol: :eviltong: , zapracowany i zakręcony chłopak jest :) Najlepiej go dorwac na zawodach. Trzeba sprawdzić, czy będzie w Nadarzynie, bo Ty chyba nadal planujesz tam zajrzeć...? :cool1:
Maciek tez ma inne te sledy dla niezaprzęgowców, oglądałam je w Myslęcinku - choć mnie jakoś nie przekonały.... :roll:

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Manu']Trzeba sprawdzić, czy będzie w Nadarzynie, bo Ty chyba nadal planujesz tam zajrzeć...? :cool1: [/quote]
Niestety moje plany sie zmienily...Niestety nie bedzie mnie w Nadarzynie...

[quote]Maciek tez ma inne te sledy dla niezaprzęgowców, oglądałam je w Myslęcinku - choć mnie jakoś nie przekonały.... :roll:[/quote]
Bo Ty masz zaprzegowce:eviltong:

Link to comment
Share on other sites

Patiszon => pytanie 1 => szelki dla niezaprzęgowców różnią się konstrukcję ponieważ psy w typie wyżła, gończego itp. mają inną budowę :lol:
Płytsze, dłuższe i bardziej bocznie spłaszczone klatki piersiowe, stosunkowo węższe szyje (+bez grubej sierści), trochę inaczej ustawione łopatki.
Pytanie 2 => polecam czeski, internetowy ManMat... [URL="http://www.manmat.cz"]www.manmat.cz[/URL] Doskonała jakość, szeroka oferta, a ceny niższe niż w Polsce :P
Trzeba tylko uzgodnić formę płatności :cool3:

Link to comment
Share on other sites

[quote name='SH']Patiszon => pytanie 1 => szelki dla niezaprzęgowców różnią się konstrukcję ponieważ psy w typie wyżła, gończego itp. mają inną budowę :lol:
Płytsze, dłuższe i bardziej bocznie spłaszczone klatki piersiowe, stosunkowo węższe szyje (+bez grubej sierści), trochę inaczej ustawione łopatki.[/quote]
Dzieki, tak czulam. Ogladalam moja sucz i wydawalo mi soe, ze te szelki, ktore mam moga ja lekko "ograniczac"
[quote]Pytanie 2 => polecam czeski, internetowy ManMat... [URL="http://www.manmat.cz"]www.manmat.cz[/URL] Doskonała jakość, szeroka oferta, a ceny niższe niż w Polsce :P
Trzeba tylko uzgodnić formę płatności :cool3:[/quote]
Ceny maja OK, ale niestety trzeba doliczyc oplate za transport. Przelew zagraniczny tez kosztuje....a dogadywac sie z Czechami...hmmm moze byc ciezko.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='SH']Szelki dla greysterów i innych niezaprzęgowców różnią się nieco kontrukcją od tradycyjnych sledów.
Fotkę można zobaczyć np. tu [URL]http://www.manmat.cz/web/data/gallery/68.jpg[/URL]
Warto skontaktować się z przedstawicielem ManMat'u w Polsce i zamówić takie szelki, ponieważ nie ma ich w stałej ofercie.[/quote]
harness hound.... moje marzenie... ale skonczylo sie na marzeniu poniewaz byly zamowione ale nie doszly, jakies byly z nimi problemy i nici :shake:, sklep zamowil u dystrybutora i mowiono mi ze beda za ok 2- 3 tygodnie i tak sobie poczekalam 2 miesiace...a z braku laku zakupilam guard soft. mysle ze te co w linku to kupie przy najblizszej wycieczce do czech... w koncu te Police to wcale nie tak daleko od wroca...ale to bedzie pewnie nie wczesniej niz na wiosne...
pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Szkoda, że Twoje zamówienie shangri_la nie zostało zrealizowane :(
A pomysł z zakupem "u źródła" jest świetny :)
Z racji miejsca zamieszkania ja też raczej kupuję różne psie akcesoria u naszych południowych sąsiadów :eviltong:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mam pilne pytanie:
Czym roznia sie te liny? Ktora mam kupic dla jednego psa do BJ (suczka)?
[url]http://www.3rd-pole.com/files/catalog/product_info.php?cPath=24_30_51&products_id=44[/url]

[url]http://www.3rd-pole.com/files/catalog/product_info.php?cPath=24_30_51&products_id=46[/url]

[url]http://www.3rd-pole.com/files/catalog/product_info.php?cPath=24_30_51&products_id=45[/url]

[url]http://www.3rd-pole.com/files/catalog/product_info.php?cPath=24_30_51&products_id=47[/url]

Link to comment
Share on other sites

Roznia sie dlugoscia i iloscia karabinczykow.
Piwrwsza i trzecia nadaja sie do BJ, z czego trzecia ma karabinczyki na obu koncach (zalezy jak bedziesz ja mocowac do roweru).

Druga i Czwarta sa za krotkie do BJ, nadaja sie do canicrossu jedynie i roznia sie jak poprzednie: iliscia karabinczykow.
Odpowiednio:
L1k Long 1 karabinczyk
S1k Short 1 karabinczyk
L2k Long 2 karabinczyki
S2k short 2 karabinczyki (przynajmniej tak mi sie wydaje).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

[quote name='SH']Raczej będzie problem żeby małej nie rozjechać :lol:
Do pierwszych prób przyda się pomocnik, który przytrzyma sunię w odpowiedniej pozycji i zachęci do biegu.[/quote]

aha :crazyeye: ja taka mała droba jeszcze mnie pies do rowu czy rzeki wciągnie :cool1: ale pewnie sie nauczy

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...