Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

wczoraj jechałam do weterynarza z moim psem, wróciłam do domu z dwoma!
maleńka ok. 3 miesięczna, urocza sunieczka postanowiła stanąć na naszej drodze...

psinka jest drobnej budowy, myślę, że urośnie maksymalnie do kolan.
ma chore, mocno łzawiące oczka, szczególnie lewe. nie znam się na tym ale górne rzęsy cały czas przyklejają się do oczka, więc podejrzewam, że to może jakieś entropium!
niepokoi mnie też to, że dookoła oczów zaczynają się jej robić jakby okulary, mam nadzieję, że to nie nużyca.
jutro w każdym razie podjedziemy do weta na przegląd.

oto znajda vel luna:loveu: :

lunka jest niesamowitym przytulakiem! wchodzi na kolana i najchętniej by z nich nie schodziła:loveu: wykorzystuje każdy moment, by się przytulić.
do moich psów jest póki co nieśmiała, pokazuje przuszek jak podchodzą, sama ich nie zaczepia, lecz ze strachu czasem na nie warczy i szczeka:evil_lol:

• Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

ania z poznania napisał(a):
Świetna jest, taka słodzizna malutka.... Popatrz, jak wiedziała na jakiej drodze stanąć, inteligentna bestyjka :)!

oj wiedziała, wiedziała:diabloti:

Posted

malutka jest bardzo wesoła i radosna ale od zabawy woli przytulanie i leżenie na kolanach:loveu:
do weta jedziemy późnym popołudniem bo przyjmuje od 16, więc pod wieczór napiszę co powiedział.

piękna mała ale ten wielki jest dopiero super :loveu::loveu:
ten wielki to nasz osobisty morris vel gamoń z dopiewskiego schroniska:lol: adoptowany ponad rok temu. miał być bullowaty, na żywo okazało się, że to niedoróbka cane corso-jak dla nas to CANE CUNDEL ;)

Posted

Kana napisał(a):
Ojej :D Ciekawe czy mężuś wie!!!

mężuś wie, że jak znalazłam szczeniaka, to musiałam go wziąć ze sobą, więc nic nie powiedział, że ma coś przeciwko. mała ma łatwość nawiązywania kontaktu z ludźmi i pierwsze co zrobiła, to wlazła mu na kolana, więc lody przełamane zostały od razu ;)