Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Witam serdecznie wszystkich labo i goldeno maniaków
w imieniu swoim i przepięknej 7 tyg. biszkoptowej labradorki Uncji.

[img]http://img.photobucket.com/albums/v234/Jesion/uncja-1-szy_dzie1.jpg[/img]
:lilangel:
Myślę że udało mi się wkleić zdjęcie.

Jest z nami od wczoraj a ja sam przegladamto forum dopiero od miesiąca, wiec myśle że wybaczycie nam małe potkniecia, jezeli takowe się pojawią. Narazie chyba będe tylko czytał i przeszukiwał forum ponieważ w psich tematach jestem zielony i :baby: (oprócz tego co dotychczas przeczytalem) no i oczywiscie zero praktyki.

Jak narazie oswajanie sie miedzy nami idzie całkiem dobrze
(oby nie zapeszyć).
Uncja czuje się już na tyle domownikiem, że kiedy pisze tego posta
:user: śpi mi przy nogach i od czasy do czasu zaszczyca mnie swoimi bakami :crazyeye:.

Więcej zdjęć postaram umieścić w galerii.

Jeszcze raz pozdrawiam.
Jesion i Uncja

• Replies 441
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

[quote name='maw']witaj, ale masz super...
[/quote]
hyyy!? :question:
Myślę że super bo już ją mam przy sobie :D , ale te gazy to już chyba mniej :tard:

Posted

aż przypomniałam sobie jak nasza psina była mała....ma już 8 miesięcy, tez suczka, więc w razie kłopotów.... :))))
pozdrawiamy
Laura i Zara
[img]http://laurapawela.republika.pl/zarulka.jpg[/img]
[img]http://laurapawela.republika.pl/zarka.jpg[/img]

Posted

Dziękuję.
Narazie poznajemy siebie nawzajem.
I idzie nam całkiem dobrze. Nauczyła się już pokazywać (bądź my się muczyliśmy) że chce załatwić swoje potrzeby. Ze względu na kwarantannę robi to na balkonie. Myślę że nie będzie z tym problemu potem kiedy już będziemy mogi wychodzić na spacery.
W chwili obecnej jesteśmy na etapie (prób) opanowania kąsawko-gryzawki wszystkiego i wszystkich do okoła.