Jump to content
Dogomania

MALUTKA ORYGINALNEJ MAŚCI POLA z Mielca pojechała DO DOMU DO NIEMIEC!

Recommended Posts

Posted

Murka napisał(a):
Ale ręce to masz nieźle skostniałe :glaszcze:

Tak to jest, jak sie ktoś wyszykuje jak na dobrą wiosnę a nie zimę :splat: ...
A rękawiczki bezpiecznie w domu leżały :razz:.

• Replies 226
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Murka napisał(a):
Ale ręce to masz nieźle skostniałe :glaszcze:

Przeladunek troche trwal, wg mnie 3,5 godziny. Latalismy z psami do sikania, przeladowywalismy klatki, potem dary. Po tym maratonie nie wygladalismy rewelacyjnie ;)

Posted

Z Pola jest wszystko w porzadku. Juz w pierwszy wieczor byla calkiem radosna i bardzo malo niesmiala. Spala pozniej na kanapie, gdy dzwonilam. Z kotami dogadala sie bez problemow.

Temat: AW: WG: Pola
Od: "Anja S"
Data: Śr Listopada 26 2008, 12:35 pm

Hallo Aga
Ja mit Pola ist alles ok. Sie war am ersten Abend schon recht lustig und sehr wenig ängstlich,hat dann auf der Couch geschlafen, als ich angerufen habe. Mit den Katzen klappt auch alles gut.LG,Anja

Posted

Jak zwał tak zwał- couch geschlafen czy tez spanie na kanapie...ważne ,że Pola wie, że czy couch czy kanapa-tam trzeba spać..Jesli od pierwszego dnia kanapa zlokalizowana-to będzie dobrze..
miło się czyta takie wieści..

• 4 weeks later...
Posted

izzie1983 napisał(a):
Polcia :loveu: Ona jest w DT czy DS? Przepraszam, na pewno było to pisane na wątku, ale przeoczyłam. Cudownie psinka wygląda! Taka radosna!

Znów przestawia posty :angryy:

Posted

Wiadomosci z domku Polusi :lol:

Jetzt nach vier Wochen können wir es uns ohne Paula gar nicht mehr
vorstellen, Sie ist einfach wunderbar.
Jeden Tag finden wir wieder eine neue positive Seite an Ihr, schlechte haben
wir bisher keine gefunden. Sie zeigt sich darüber hinaus als sehr gelehrig und reagiert problemlos auf Kommandos wie Sitz, Platz und bleib, was gerade an Straßenüberquerungen sehr von Vorteil ist.

Selbst bei fremden Personen ist Sie sehr freundlich in unserer Wohnung oder
eben auch bei Fremden, wobei Sie immer unseren Blickkontakt sucht.
Stöckchen kennt Sie anscheinend gar nicht, diese werden stumpf ignoriert,
gut - muß Sie auch nicht.

Anderen Hunden gegenüber zeigt Sie sich sehr freundlich, allerdings meint es
nicht jeder gut, so wird Paula auch mal angebellt, was sich Paula wiederum nicht gefallen lässt und zurück pöbelt, das lassen wir dann aber auch durchgehen.

Paula hat in unserer Nachbarschaft auch schon einen Freund dieser heißt
Conan und ist ein ziehmlich großer Huskyrüde, wenn Sie den sieht ist es mit Ihrer Zurückhaltung vorbei, da wird dann in den höchsten Tönen gesungen > sprichwörtlich! Wie Sie sehen hat Paula sich prächtig eingelebt, und ich denke Sie fühlt sich bei uns sehr wohl.

Posted

Dla mnie to jeden z najwspanialszych prezentów pod choinkę...
Cudownie bardzo się cieszę..
No Paula (nawet imie ma podobne jak u nas) oby tak dalej!Nawet kumpla Conana zapoznała...
Gosiapk,trochę rozumiem po niemiecku,ale za mało umiem,zeby tłumaczyć..

• 4 months later...
Posted

Pola wraz z rodzinka przeprowadzila sie do domu :lol:

Temat: Pola
Od: "Anja Sierocki"
Data: Wt Maja 5 2009, 8:12 pm

Habe gerade mit Fam. Huberty gesprochen wo Pola ist. Ihr geht es super gut, keine Probleme alles palletti. Fam.Huberty ist umgezogen. Neue Adresse : Florstädter Str.
Ort, Telefon Mail ist alles gleich geblieben.

• 8 months later...
Posted

Relacja z wizyty kontrolnej poadopcyjnej u Polusi.

Von: Michaela R.
Gesendet: Montag, 18. Januar 2010 22:58
An: 'Anja'
Betreff: AW: NK

Hallo Anja,
woher weißt du denn das ich sie HEUTE gemacht habe ???

Also das war ganz toll. Die kleine Paula ist eine Herzensbrecherin und sie hat eine super Familie gefunden.
Der Hund sieht top aus. Und auf alles andere was in der NK- Liste steht hab ich auch geachtet. Wenn du noch was wissen willst , frag. Ich hab Frau H. gefragt, die Foto´s wo sie mit drauf ist dürfen in´s
Internet. Ach ja, und die Paula reagiert auf Kameras, so was hab ich noch nicht erlebt. Als ich ein Foto machen wollte hat sie vor mir posiert und dann ist sie bei ihrem Frauchen auf den Arm gesprungen um fotografiert zu werden.

LG Michaela

Posted

Mam jeszcze kilka zdjec, ale wstawie po pracy dopiero.
Ta pani ktora robila kontrole napisala, ze jak tylko wyjela aparat to Polusia sama sie pchala na rece do Panci, zeby pozowac.

Posted

Pola...
Tak sobie powspominam..znalazlam małą,oczywiście ciężarną suczkę Megi i rozpaczliwie szukałam miejsca,gdzie by mozna było ja umieścić..Ktoś mi poradził hotelik u Murki....i tak to się zaczęło..
Megi znalazła domek, ale szkoda było miejsce zmarnować.:)
Więc jak przyszła kolej na Megi,zapytałam czy może być inny pies..Może. I tym sposobem Pola trafiła do Murki...Pucce też się spodobał hotelik u Murki i począwszy od Poli nadal współpracujemy..trochę już tych psiaków przewinęło się..
A zdjęcia Poli to nagroda i dowód,że warto...
Może ta pani Poli chce jakiegos psiaka do towarzystwa dla suni?? :) :) :)

• 2 years later...