Jump to content
Dogomania

Imiona rodowodowe


Recommended Posts

...Co do szczeniąt, które się rodzą u nas - to w większości wypadków właściciele sami wybierają imiona, pierwszy wybiera równiez literę :D

Super :D Tak jest najlepiej :P

Czasami... W jednym przypadku trzech właścicieli piesków wybrało... to samo imię SAGO! Nieźle musiałam się nagimnastykować i przekonywać, w końcu krakowskim targiem psiaki pojechały do nowych domów z imionami SAGO, SARGO i SAVO-NIRO ... :lol:

Link to comment
Share on other sites

W srode ide do promotorki - jak powie, ze praca nadaje sie dla ludzi, to szybko gdzies powklejam :) 8)

alez tufi, nie krepuj sie, walnij od razu cala prace, na pewno jest fascynujaca, szczegolnie watek pragmalingwistyczny :D (ojej nawet nie wiem czy dobrze napisalam)

Link to comment
Share on other sites

Tufi dawaj pracę, w końcu coś mądrego poczytamy :wink: :)

Co do imion i wybierania przez właścicieli... ludzie kupujący psiaka ode mnie mogli sami je sobie wymyślić, aby tylko było na literę F. Tak więc wyszedł FAWOREK Korona Borealis :roll:

Potem już zrobiłam listę i imiona były wybierane właśnie z niej...

Jest FUERTA (na którą w domku mówią Funia) jest FALCONE, FISTACJA (Fiśka, to imie było zarezerwowane dla suczki która miała zostac u mnie), Ale została jednak FLAMENCO która po domowemu to po prostu Didi, a najczęściej DID BZID CO MA PSTRO W GŁOWIE... :) Jest też GERWAZY i mój ulubieniec GNIEWKO Korona Borealis.

Najbardziej "dziwaczne" imie ma Negra, która w papierach zwie się ETRA ESTATUA. Odziedziczyła to imie po pięknej klaczy... :)

Link to comment
Share on other sites

A moja sucz to CYTRA z Werwa, a po domowemu Kenia, Kenik, Franca, Rodek-Smrodek :lol:

W cardiganach jest CYTRA z Anegdoty :wink:

Moja to po rodowodowemu Mamba :D

Podobają mi się bardzo imiona nadawane przez hodowlę Lisiura: ojciec Klio to Nostrzyk, poza tym jeszcze sa Nawłoć,Jaruga, Maruga, Przyszpunt, Szczodrzeniec, Sysydlaczek, Dzięgiel,Trzemcha, Kocanka,Kocimietka,Ładniczka, Radostka, itp. - tak polsko i tak orginalnie :D

Link to comment
Share on other sites

No i niestety - bronie sie we wrzesniu :( A promotorka mnie wkurzyla - nie ma dla mnie czasu :evil:

Prace troszke popoprawiam i gdzies wrzuce... Ale i tak mam dola...

b]tufinie żartuj - tak sobie nie ma czasu??????[Ale czasy nastały :evil:

Link to comment
Share on other sites

tufinie żartuj - tak sobie nie ma czasu?????? Ale czasy nastały :evil:

Promotorka wziela sobie kilka doktoratow do recenzji, a poza tym chce juz miec wakacje i nie ma ochoty na czytanie 130 stron o psach, kotach i patyczakach...

No niestety - nie tylko mnie tak potraktowala...

Eee tam - kiedys w koncu sie obronie, no nie?

Link to comment
Share on other sites

imiona nadawane przez hodowlę Lisiura: ojciec Klio to Nostrzyk, poza tym jeszcze sa Nawłoć,Jaruga, Maruga, Przyszpunt, Szczodrzeniec, Sysydlaczek, Dzięgiel,Trzemcha, Kocanka,Kocimietka

o cholibka ale fajnie, skad ludzie biora takie fajne imiona? trzeba miec niezly leb zeby cos takiego wymyslic :D

Link to comment
Share on other sites

Adda,

boshe, masz ZADRE Klare z Chotomowa?! :lol: Klare kiedys znałam, super leonka :D . Nie wiem, czy kojarzysz córkę Dorotę tych państwa... znałam ją całe 6 lat, nietety kntakt sie urwał :) Klare widziałam chyba na zeszłorocznej legionowskiej z p.Marzeną i drugą córką - Gośką. Wiesz moze czy jeszcze wystawiają Klare, fajnie by bylo spotkac :lol: .

Link to comment
Share on other sites

A u mnie dużo pisania :D :lol: :roll:

SARA - bez "atestu",więc imię same wybierałyśmy,nazywana też : Nyda,Nydka,NydziaDyda,Dydzia....

TIMUR Arginina - pojawił sie w naszym domu jak miał pół roku,więc imię zostało (ale nam sie podoba) nazywany też: Timek,Timcio,Niuniek,Niufek,Księciunio...

CARMELA Hanga - w domu po prostu Carmelcia,Carmelunia,Lalunia....

GAFFA Galida - imię mogłyśmy wybrać ,pod warunkiem,że będzie na "G" i zaakceptują je hodowcy-z uwagi na umaszczenie suni imię pasuje do niej jak ulał...a domu wołana też :Gaffcia,Gaffuszka,Pieguszka...

ARABELLA Royal Antidotum - w domu nazywana Bellunią i Dzidzią...

AMIK - niedawno wzięty staruszek z azylu,nie reaguje na wołanie (najprawdopodobniej nie słyszy),za to raeguje na ruch pozostałej sforki i mimo złego wzroku radzi sobie świetnie,a na dodatek jest uroczym domownikiem...

Ale się rozpisałam.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...