esperanza Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 Do schroniska w Ostrowi Maz trafiło 7 małych szczeniąt bez matki. Suczkę zabił samochód. Maluchy są karmione specjalnym mlekiem i karmą. Nie wiem ile tygodni mają dokładnie- raczej między 2 a 4, ale wiadomo będzie jutro, gdy Owieczka pojedzie do schroniska. Te szczeniaki tam nie przeżyją. Pracownik jest w schronisku tylko między 8 a 15, potem psy zostają same. Jeśli ktoś zechce przyjąć do domu tymczasowego choćby 2-3, to jutro razem z Ronją i Owieczką mogłyby przyjechać do Warszawy. Prosimy o pomoc. Quote
Neigh Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 Co jest? wszędzie niechciane, przucone, osierocone szczenięta......jakiś total totalny. Do góry! Quote
BasiaD Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 Niuńki na 1 stronkę przypominać o sobie cioteczkom! Quote
Herspri Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 :shake: :-( Może mogłabym wziąść 2 - 3 szczeniaki na tymczas ALE : 1. Nie mam doświadczenia w opiece nad tak młodymi pieskami 2. Potrzebne by były pieniądze na specjalne mleko i karmę - sama nie dałabym rady z pieniędzmi. 3. Mieszkam na śląsku w Cieszynie 4. Szczeniakami podczas mojej nieobecności ( tj 8 godzin ) zajmowałaby się córka ( 17 lat ) która w Niedziele jedzie do Wrocławia więc brałaby psiaki ze sobą co wiąze sie z kolejną podrozą. 5. Do końca wakacji mogły by zostać napewno, we wrześniu nie wiem jak by się losy potoczyły... Więc to chyba nie najlepsze rozwiązanie ? Hopsa hopsa , nie ma żadnej mamki ? Quote
esperanza Posted July 26, 2007 Author Posted July 26, 2007 Karmę byśmy opłacili. Opieka nad maluchami nie jest trudna, natomiast największy problem widzę w transporcie. Jak to rozwiązać? Quote