Jump to content
Dogomania
martka1982

Gustaw -w ds w Radomiu. Powodzenia mały!

Recommended Posts

[CENTER][B][FONT=Verdana][SIZE=3][COLOR=purple][COLOR=red][/COLOR]
Oto jego historia:
Gustaw miał szczęście,
gdyż przeżył wyrzucenie z auta w worku....
kto wie jak by się zakończyła jego historia
gdyby nie wrażliwy człowiek, który widząc zdarzenie
podszedł do ruszającego się worka i Gustawa uwolnił.....
to nie jest świeża historia -
zdarzenie miało miejsce w czerwcu 2009r.
Od tamtej pory Gustaw mieszka w schronisku
i śmiało można mu nadać tytuł najmniej kłopotliwego,
najcichszego i najspokojniejszego psa z całej gromady.
Psiak jest malutki i szczupłej budowy ciała.
Do człowieka nastawiony jest przyjaźnie ale niewylewnie.
Bardzo grzecznie zachowuje się na spacerach,
akceptuje zarówno suczki jak i psy.
Jest psem, którego jakby nie było.
Gustaw urodził się w 2001 roku.
Jedyne czego mu brakuje to spokojny dom.
Gustaw jest gotowy do adopcji.

Nie ma jednak ogłoszeń
i świat po prostu o nim nie wie.
Może dzięki dobrym duszom na dogo,
zrobi się wokół Gustawa "głośno"
i ktoś zakocha się w tym statecznym psiaku?
Bardzo proszę o pomoc w ogłoszeniach i rozsyłanie wątku.[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B]

[IMG]http://img21.imageshack.us/img21/9472/gustawm.jpg[/IMG]

[IMG]http://img21.imageshack.us/img21/4534/gustaw1.jpg[/IMG]

[IMG]http://img33.imageshack.us/img33/5333/1005078b.jpg[/IMG]

[IMG]http://img806.imageshack.us/img806/2673/gustaw2.jpg[/IMG]

[IMG]http://img202.imageshack.us/img202/3585/1007059p.jpg[/IMG]


Dane do ogłoszeń:
Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt
ul.Gajowa 7a
62-510 Konin
63 243 80 38
[EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL]
[/CENTER] Edited by martka1982

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeszcze kilka fotek

[IMG]http://img830.imageshack.us/img830/5838/1007062e.jpg[/IMG]

[IMG]http://img96.imageshack.us/img96/8579/img3525s.jpg[/IMG]

[IMG]http://img825.imageshack.us/img825/9717/img3527c.jpg[/IMG]

[IMG]http://img828.imageshack.us/img828/488/img3531.jpg[/IMG]

[IMG]http://imageshack.us/m/17/8566/34445535.jpg[/IMG]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gustaw będzie idealnym towarzyszem dla osoby starszej, jest całkowicie bezproblemowy, nieszczekliwy i jest na tyle lekki,że można go łatwo nosić na rękach

[IMG]http://imageshack.us/m/836/6329/25805238.jpg[/IMG]

ulubiony fotek Gustawa

[IMG]http://img824.imageshack.us/img824/6307/guciu.jpg[/IMG]

Share this post


Link to post
Share on other sites
zrobiłam fotki i na rękach i przy nodze.

[IMG]http://img835.imageshack.us/img835/1341/1010349.jpg[/IMG]

[IMG]http://img585.imageshack.us/img585/6244/1010344.jpg[/IMG]

[IMG]http://img11.imageshack.us/img11/6962/1010345k.jpg[/IMG]

[IMG]http://img593.imageshack.us/img593/2452/1010346.jpg[/IMG]

[IMG]http://img703.imageshack.us/img703/9812/1010348.jpg[/IMG]

nie przyszlo nam do głowy aby go zmierzyc, ale zmierzymy. widac jaki jest? wiem,ze to trudno sobie wyobrazic tylko po fotkach
zawsze jak zawozilam gdzie psa, to ludzie mowili: ojej! jest o wiele mniejszy niz na zdjeciach....z tego wynika,ze zdjecia dodaja centymetrow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gustaw jest właśnie w drodze do nowego domu:) trafi do naprawdę super ludzi, małżeństwa bez dzieci, w bloku. Pani zakochała się w pięknych oczach Gustawa i chce właśnie takiego spokojnego, cichego psiaczka. Około 18 będzie już w Radomiu ds. Wiezie go do domciu Ludka, która pomaga nam nie po raz pierwszy, także ukłony dla Ciebie Ludka za poświęcenie czasu dla naszych psiaków, dopilnowanie i ogólnie po prostu za nieocenioną pomoc! jeszcze raz dziękujemy, ds również:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='paulinken']O kurczę, ale szybka akcja! A DS fajny?[/QUOTE]

właściwie to pani odezwała się do mnie w piątek, po prostu wcześniej o tym nie pisałam, bo mam mega dużo na głowie i ciągle na telefonie wiszę. Ludka pozna osobiście, ja niestety nie,mi było dane tylko z panią rozmawiać ale tak jak pisałam, wrażenie mam bardzo, bardzo pozytywne. ci ludzie kochają zwierzęta a ogranicza ich niestety mały metraż mieszkania. Gustaw będzie miał ciszę i spokój a w perspektywie jest budowa domu i własne podwóreczko do wygrzewania się na słoneczku

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gucio spi dzis u mnie, bo wszystkie zywioly sie zawziely, zeby nie dac nam dojechac do Radomia :diabloti: Na trasie Wawa - Radom z powodu awarii trakcji (ponoc spowodowanej przez trabe powietrzna) pociagi zamiast niepelnych 2 godzin dzis jechaly objazdem 4-5, wiec do Radomia dojedziemy jutro. Gucio byl dzielny, nie marudzil, nie boi sie ani pociagow, ani ruchu ulicznego. Luz. Jutro rańcem bedzie w swoim domu. Fajny pies, taki twardziel. Pani, ktora na niego czeka, jest bardzo sympatyczna. Zmartwila sie, ze nie dojechalismy, bo przeciez moglam nocowac u Niej :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gustaw już w domku, Pani dzwoniła i co chwilę coś nam przerywało rozmowę. Gucio niestety podsikuje mieszkanie i nie umiałam jej powiedzieć czy to znaczenie terenu czy zwykłe załatwianie potrzeb.... macie jakieś rady na to? nie reaguje na strofowanie, tak jakby nie słyszał

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam!

Według mnie to raczej reakcja na stres, a dokładnie na zmianę otoczenia. Pies się przyzwyczai do nowych właścicieli, a oni na pewno do niego, i wszystko będzie ok. To tak w największym uproszczeniu.

A co do obsikiwania, to trzeba strofowaś, głośno, żeby wiedział, że zrobił źle.

Na mojego psa działało zawsze sformuowanie:
" Brzydki Cezarek, zsikał się, a fe ", a lubił sobie posikać przy fotelu w mieszkaniu. Z czasem mu przeszło!

Dobrym rozwiązaniem byłby jakiś specyfik typu odstraszacz zapachowy, może podziała....

Trzymam kciuki za szczęściarza!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×