Jump to content
Dogomania
acroba

Dry Bed

Recommended Posts

Na swiatowce bylo tego od groma i coraz bardziej sie nad tym zastanawiam. Kto ma? Mozecie sie podzielic opiniami? Faktycznie jest takie dobre i warte kupna? Czy majac szczeniaki mozna liczyc ze nie zjedza od razu ? Czy faktycznie wraz z uzytkowaniem praniem nie traci nic na jakosci?
Wszystkie opinie mile widziane. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jest znakomite i warte kupna.
Mój pies (dog niemeicki) nosi je ze sobą wszędzie, po czym układa się na nim :) Wciąż jest całe (a mam psiaka - smakosza), po praniu wyschło błyskawicznie, jest mięciutkie, więc znakomicie nadaje się na wystawę.

Nasze zostały kupione w Psim Raju (jest fantastyczna promocja cenowa)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aksica ma materacyk w stylu Drybeda (szwedzki) i jesteśmy baaardzo zadowolone!!! Szczególnie, ze to pies specjalnej troski i zdażają jej sie wpadki... nie mówiąc o tym, ze materacyk przetrwał zalanie płynem [I]kamień i rdza[/I] i wyprał sie nawet z soku z aronii:roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Regon ma tez ten szwedzki. Jestem baaardzo zadowolona. Po praniu wierzch byl prawie suchuteńki. Jak pies się połozy ubrudzony ziemią nic nie widać, wszystko wsiąka, a wierzch suchy, Jak podnioslam posłanko okazało się, ze piasek zebrał sie pod posłankiem:lol: Polecam, jest naprawde the best

Share this post


Link to post
Share on other sites
Juz zamowilam.W sumie jak poczytalam w necie i znalazlam fajne ceny w olino to sie skusilam. I tam znalazlam jeszcze taki na sztywnym podlozu tylko cena juz mniej mi sie podoba. Moze jeszcze kiedys sie skusze. Bo mam obawy czy moje fafiory nie bede tego zaraz zwijac na kupke.Na razie przetestuje na szczeniaczkach jak bede i jak sie sprawdzi to moze starym tez kupie. I nie wiem czy ponton czy Drybed.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
W sumie to wychodzi na to ze drozszy to on nie jest w tej chwili w porownaniu do cen w innych sklepach :lol: ale mi w tej chwili ta cena nie pasuje ;-) [URL]http://www.olino.com.pl/[/URL] tylko tak moge dac link bo jakos dziwnie ta strona jest zrobiona i skopiowac odnosnika do konkretnego produktu nie moge.Trzeba wejs w Vetpad i w oferta. To pierwszy od gory (nizej sa tez w innych kolorach) . Jak sobie kupisz taki to daj znac jak sie sprawuje :evil_lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='acroba']W sumie to wychodzi na to ze drozszy to on nie jest w tej chwili w porownaniu do cen w innych sklepach :lol: ale mi w tej chwili ta cena nie pasuje ;-) [URL]http://www.olino.com.pl/[/URL] tylko tak moge dac link bo jakos dziwnie ta strona jest zrobiona i skopiowac odnosnika do konkretnego produktu nie moge.Trzeba wejs w Vetpad i w oferta. To pierwszy od gory (nizej sa tez w innych kolorach) . Jak sobie kupisz taki to daj znac jak sie sprawuje :evil_lol:[/quote]
hehe. Kupiłam juz- inny :). O ten--> [URL]http://www.karusek.com.pl/produkt.php?prod_id=4927&action=prod[/URL]
tylko ze rozmiar 100x150.
W niedziele odbieram:cool3:

Share this post


Link to post
Share on other sites
moon_light napisala:
[QUOTE]hehe. Kupiłam juz- inny :smile:. O ten--> [URL="http://www.karusek.com.pl/produkt.php?prod_id=4927&action=prod"]http://www.karusek.com.pl/produkt.ph...27&action=prod[/URL]
tylko ze rozmiar 100x150.
W niedziele odbieram:cool3:[/QUOTE]
Identyczny wzorek jak moj :lol: .Tylko ja wzielam rozmiar 100x75, idealny i do klatki i do porodowki. I teraz im wiecej patrze na ceny w sklepach to zaluje ze jednak jeszcze jednego nie wzielam.Mi wyszlo 54 zl z wysylka, zobaczymy jak sie bedzie sprawdzal. A kusi mnie ten z usztywnianym spodem.
Kala_Gracja_Kiwi napisala
[QUOTE]Przepraszam, ja zbytnio nie w temacie. Czym się to różni od zwykłego posłania?? I gdzie się to najbardziej przydaje??[/QUOTE]
Mozna poszukac w sieci.Najbardziej sie przydaje np.przy szczeniakach,jak pies jest np.po operacji lub nie trzyma moczu. Poslanie zostaje suche. I niby expresowo schnie. A poza tym jest milusie w dotyku i cieplo trzyma. Ja wzielam z mysla o szczylkach a znajomi do wylozenia transportowki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='acroba'] I nie wiem czy ponton czy Drybed.. :lol:[/quote]
Ja mam Drybed w "miękkiej" wersji połozony na pontonie.Pełny komfort.Kudłate zachwycone bo im wygodnie i mają gdzie pyski położyć a mnie cieszy,ze posłanie jest suche nawet gdy kudły są namokniete.
Zwykłe szmatki (koce,kołdry itp) szybko namakały i mokre psy wciąż sie przenosiły z miejsca na miejsce (na wilgotnym cwaniaczki nie bedą leżały). Trzeba im było zmieniać legowiska co kilka/kilkanaście minut,póki nie wyschły.Po kąpieli ten wynalazek tez sie bardzo przydaje.:p

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdecydowanie najlepiej na wystawach, a najtaniej zagranicą. W austri w wersji z antyposlizgiem 100x150 cm kosztuje od 15 do 30 euro w zaleznosci od wzoru i koloru - jasne sa najtansze, ciemne/bordowe w łapki sa najdrozsze. Wersja na sztywnym spodzie to cena od 25 do 40 euro za 100x150 cm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='małyskrzat']odświerze temat-czy ktoś wie gdzie jeszcze można to "cudo" kupić??[/quote]
i w sklepie internetowym Karusek
[URL]http://www.karusek.com.pl/index.php?search_full_name=dry+bed&szukaj=szukaj&action=search&search_maker=&search_category=[/URL]

ten wzro w kosci ma obnizona cene- a jest najladniejszy wg mnie:cool3:

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='małyskrzat']Widziałam (jak się teraz okazało) takie na wystawie ale myślałam że to jakieś badziewie i nawet do tego nie podeszłam...
[/quote]
Ja dokładnie tak samo. W Czechach widziałam na wystawach,widziałam jak psy na tym leżały i stoisko było,a ja myslałam że to taki zwykły koc tyle ze w łapki i dlatego taki drogi...Dopiero w necie znalazłam na czeskiej stronie i zaczęłam znajomych podpytywac co to za wynalazek...

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='KAŚKA']Ja myślałam, że to dywaniki i do saloniku chciałam taki bieżnik w psie łapki kupić:evil_lol:
Czy ktoś to już prał w automacie? Nie kurczy się lub nie jest wygnieciony?[/quote]
Nie :) po praniu wszystko jest ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='KAŚKA']Ja myślałam, że to dywaniki i do saloniku chciałam taki bieżnik w psie łapki kupić:evil_lol: [/quote]
I to jest myśl!:multi: Nie namaka,da sie prać,te droższe w wersji podgumowanej nie będą sie ślizgać....Ja bym toto w przedpokoju połozyła,bo tam kudły najchetniej konsumują oślizgłe marchewki i gnaty. :evil_lol: No i najbardziej brudzą jak wracają mokre :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest aneta_w
Tak sobie czytam ten wątek.... i widze......
... jakie cacuszko muszę kupić xD :p
To jest genialne!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Announcements

×