Jump to content
Dogomania

Bruno - molosowaty,piękny... POMÓŻCIE !!!!!! Ma dom


SdZ_Lublin

Recommended Posts

Miał już swój wątek na dogo...
Koleżanka mu zakładała ...
Ale zaniechała prowadzenia , bo Bruno był poogłaszany naprawdę w wielu miejscach ...



Nie znam się zbyt dobrze...Mnie przypomina on mixa boksera i doga ...
ale oceńcie sami ....

Bruno od dwóch miesięcy mieszka w klatce ( na szczęście z wybiegiem) w klinikach Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie .

To przepiękny i przekochany pies, który pomimo swojej nieprzeciętnej urody i fantastycznego charakteru wciąz nie może znaleźć domu ...:placz:

Bruno jednak służy tam jako pies - krwiodawca i jestem pewna , że tę krew ma pobieraną zbyt często ....
I tak naprawdę , pomimo , że zapewnia się nas , że do niczego innego się go nie wykorzystuje , to ja mam mnóstwo wątpliwości ....
Bruno zamieszkał tam dlatego , że kompletnie nie mieliśmy co z nim zrobić...:-(
Błąkał się po Świdniku (podlubelskim) i miał rany na szyi po jakimś drucie , najprawdopodobniej ...
Groziło mu schronisko , więc pojechaliśmy po niego i z braku możliwości dt ( jesteśmy "zawaleni" interwencyjnymi zwierzakami) umieściliśmy go [U]chwilowo[/U] :roll: "po znajomości" na klinikach . Byliśmy pewni , że taki piękny , młody i dobry charakterologicznie pies bardzo szybko znajdzie dom ...

Dziś spędziłam tam z interewencyjnym kotem prawie cały dzień i dziś znów Bruno był dawcą krwi ........czyli był znieczulany itd .... jak zobaczyłam jaką ilośc krwi mu pobrano , zamarłam :(
Nie wiem jak często mu to robią , bo przecież nikt się do tego nie przyzna :angryy:
A bezdomnemu psu można wszystko ...

Boimy się o niego , a jednocześnie nie mamy się z nim gdzie podziać

Dlatego też zwracam się do Was , z prośbą o pomoc w szukaniu mu domu .
Może chociaż DT ?

Bruno jest wesołym , pogodnym, żywiołowym ale łagodnym psem ...
Bardzo kocha ludzi ...I lgnie do każdego .