Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Zobaczyłam ją wczoraj, jej smutne oczy ....wpatrzone z nadzieją w człowieka, trzęsie się i przykleja do ściany, w jej oczach jest coś co przemawia ludzkim głosem - spójrz na mnie, zabierz mnie stąd. Nie mogę przestać o niej myśleć. ta sunia jest wysterylizowana, jest wielkości małego sznaucera, po sterylizacji jest jeszcze sama, a kiedy trafi do boksu z kilkoma psami.....nie wiem jak ona to przeżyje, widać, że nie poradzi sobie. Pomóżmy wyciągnąć ją szybko ze schroniska, nawet do domku tymczasowego......

• Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Zawsze z zainteresowaniem zaglądam na wątki Red,jaką to kolejną bidę pokaże!
Nie znam się na tej kudłatej bidulce,więc muszę ją pokazać specjalistce od takich kudłatych -Weszce:lol:
Ona takim szuka skutecznie domków;)

Posted

Ona jest raczej sznaucerowata a nie jamnikowata, jutro dowiem się o jej wiek i szczegóły jak trafiła do schroniska. A na imię może jej dać SARA.....? Jak biedna mała księżniczka. Chyba, że macie inny pomysł....

Posted

Dowiedziałam się tylko, że to mix sznaucer, że jest młoda i że nie wchodzi do środka boksu, cały czas siedzi na zewnątrz. Tula, poogłaszaj ją, ja już wszędzie szukam domu tymczasowego, ale póki co....nie mam. Nie mogę przestać o niej myśleć, trzeba ją zobaczyć na żywo, jakie to biedactwo....

Posted

Red napisałam na szybko taki tekst do ogłoszeń, jak uważasz że przydałoby się coś zmienić to napisz proszę: