Jump to content
Dogomania

suki w czasie cieczki....?- kolejny niepokój


Nor(a)

Recommended Posts

..czy wasze tez tyle jedzą? :roll: .."Vegulek niejadek" rąbie jedzenie jak odkurzacz :roll: ..Mało tego wyjada z miski mlodszej suni, to czego tamta nie zdązy zjesc :evilbat: ..dodatkowo zeżarła dzis dwa ogromne kawałki ciasta :evilbat: (podprowadzone ze stołu i to jeszcze w czasie wizyty teściowej :o ). Podejrzewam ze wieczorny posilek tez wsunie jak odkurzacz. Wczoraj wsuwala do konca niejadalny dla niej wczesniej ryz (sam) z warzywami. Urojone szczeniaczki sie szykują czy jak?

[b]temat nr 2[/b] (bo nie chce tworzyc osobnego watku)...ktory mi sie pojawil dzis rano. 19 dzien cieczki, czyli teoretycznie powinna byc koncówka, a suka zaczela znow krwawic i to na ciemnobrązowo w zasadzie (po nocy spora plama)..Normalne to? :-? (nie wiem ..jestem laikiem..cieczke przerabiamy w domy pierwszy raz).
Pierwszy tydzien byl normalny..choc krwawienia więcej niz sie spodziewałam. Drugi tydzien w zasadzie w ogole..(czyli tak jak teoretycznie powinno byc), a teraz to ciemne plamienie :-?
Jestem moze przewrazliwiona co do tego psa ale to taki egzemplarz ktoremu moze przytrafic sie wszystko... :roll:

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Nor(a)']..czy wasze tez tyle jedzą? :roll: [/quote]
Podobno różnie bywa, jedne jedzą za dwóch inne przestają jeść w ogóle... Moja jadła całkiem normalnie :fadein:
Jak "Vegulek niejadek", to jej pewnie nadmierny apetyt nei zaszkodzi, na krótką metę oczywiście ;)
[quote] Urojone szczeniaczki sie szykują czy jak?[/quote]
A jest w czasie cieczki czy już po? 8)

Link to comment
Share on other sites

Jeśli mogę ci doradzić - to uważaj aby nie przekarmiać suni. Nie można pozwolić na zbytnie przybranie na wadze ponieważ tak jak wspomniałaś może się to skończyć ciążą urojoną.
Moja suńka na szczęście jest już po cieczce, ale cały czas pilnowałam jej wagi (na szczęście nie było to trudne, bo sama sobie robi kilkudniowe diety)

Link to comment