Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

[quote name='Harley']Jak się skraca łańcuszki?
Do mnie dzisiaj przyszedł furkidz peacefurr i też bym wolała krótszy łańcuszek.
O citrus elegance też długo myślałam...[/QUOTE]

skrócić się się chyba nie da?
inne firmy oferują wymiane łańcuszka, ale furkidz(przynajmniej jakieś pół roku temu) miał tylko jeden rodzaj łańcuszków i nie wymieniał, mnie zaoferował przeszycie obroży na półzacisk

Posted

Jakiś dłuższy czas nie wchodziłam na sklep frukidza ....i dziś padałm.
Zakochałam się :loveu: w:

[IMG]http://furkidz.eu/environment/cache/images/300_300_productGfx_487660a31890c66831c5b99562ecc775.jpg[/IMG]
[IMG]http://furkidz.eu/environment/cache/images/300_300_productGfx_63ec1b7be40318aff749511bbf91bc34.jpg[/IMG]
Marzy mi się dla krówki coś zielonego i to jest to !! :)
Szkoda że kasy brak :(.
Pozostaje mi czekać na przesyłkę z PSDD na pocieszenie....

Posted

[quote name='Kirinna']skrócić się się chyba nie da?
inne firmy oferują wymiane łańcuszka, ale furkidz(przynajmniej jakieś pół roku temu) miał tylko jeden rodzaj łańcuszków i nie wymieniał, mnie zaoferował przeszycie obroży na półzacisk[/QUOTE]
Własnoręcznie chyba się da :p
łańcuszek z furkidza nie jest zgrzewany więc o kilka ogniw chyba nie będzie problemu go skrócić.
U nas jest on stanowczo za długi.
Szerokość i grubiość łańcuszka ok, długość już nie.

[IMG]http://farm6.staticflickr.com/5523/9266007647_3043166887_o.jpg[/IMG]

Posted

[quote name='isabelle301']Kasiu - jak najbardziej masz prawo zwrócić się do urzędu ochrony konsumenta... firma swoim opisem wprowadza w błąd... albo coś jest wodoodporne i wtedy producent takiego wyrobu pisząc to gwarantuje ze nie uzywa badziewnych półproduktów, czyli coś nie rdzewieje w kontakcie z wodą oraz NIE NASIĄKA wodą. Albo cos rdzewieje i nasiąka i wtedy nie jest wodoodporne a producent wprowadza konsumenta w błąd.
Do tego firma która zachowuje się w taki sposób bardzo szybko pada... kasowanie opinii klienta na temat produktu jest poniżej krytyki. Porządna firma nie powinna miec pretensji o negatywną opinię jeżeli faktycznie sprzedała produkt wadliwy - a z takim przypadkiem mamy tu doczynienia. I nie chodzi tu o załatwianie sprawy "pod dywanem" po cichu... tylko o to że jest wielkie oburzenie że klient ma czelność miec i wyrażać swoje zdanie. Porządna firma pod negatywnymi opiniami umieści swój wpis "przykro nam że zawiedliśmy wasze oczekiwania, dołożymy wszelkich starań aby taka sytuacja w przyszłości nie miała miejsca" i robi rzeczywiscie wszystko by to się nie powtórzyło. W tym przypadku firma liczy na szybki zysk... za rok śladu po nich nie będzie... bo co prawda skasowali i będą kasowac negatywne opinie - ale niestety zostały jużone przeczytane. I gdyby tam zostały ktos następny mógłby pomyśleć "ok, firma przeprasza za błąd, stara się, zapewne już jest wszystko ok" . Niestey w tym przypadku ktos zauważy że było i nie ma czyli firma nierzetelna.
A szkoda bo wzorki fajne, drogie ale czasem można zaszaleć.
I jeszcze to debilne tłumaczenie że wszyscy kupują okucia w tym samym miejscu a nikomu nie rdzewieje... no własnie - na stanie mamy już ok 10 furkidzów - kąpią sie z psem, są prane i nie rdzewieją... Pawsitive też mamy i tez nie zardzewiały. A obroża wodoodporna DD rzeczywiście jest wodoodporna i nie rdzewna.
O podejście tu chodzi moje panie i o uczciwość...
Jak chcę coś wodoodpornego to widząc opis że takie jest chcę aby takie było rzeczywiście. Jest wodoodporne lub nasiakliwe wodą. Trzeciej opcji tu nie ma...[/QUOTE]

Ja też popieram w 100% tą wypowiedź

[quote name='Beatrx']to ja też jestem debilem, bo jak widzę napis "seria extreme" do tego "wodoodporny" to mam przed oczami obrożę, która po wodnej kąpieli wyjdzie z niej w takim samym stanie jak do niej weszła. a i powinna przeżyć cięższe rzeczy, niż pływanie skoro jest "extreme".

a cała dyskusja zaczęła się od stwierdzenia przez Ewę faktu, że okucia pordzewiały, a nie od obrażania kogokolwiek/czegokolwiek i na to normalna odpowiedź od firmy powinna brzmieć "przepraszamy, widocznie była wadliwa seria okuć" a nie od stwierdzenia "oj, niemożliwe" poddającego w wątpliwość to, co użytkownik obroży pisze.[/QUOTE]

hahahaha to ja najwidoczniej też jestem debilem ;)
I też nie rozumiem dlaczego firma tak zareagowała, usuneła opinie użytkowników i zrobiła taki nalot na dziewczyny

[quote name='isabelle301']Do Rinuś...
Idąc twoim tokiem rozumowania...
Kupowałam dziecku kalosze. znalazłam w necie kalosze z pianki... opis zakładał że są bardzo lekkie i noga w nich nie marznie. Ale na zdjęciu jak byk widziałam gumę. No przecież każdy debil wie że kalosze gumowe są ciężkie i noga bardzo marznie... kupiłam - w rzeczywistości dwa kalosze nie ważyły nawet połowy tego co jeden normalny, gumowy a nogi dziecku nie marzły.
Ja nie chcę musieć się zasranawiac gdzie mnie kantują. mam prawo nie być kantowana i tyle. A producent ma psi obowiązek trzymać się faktów i nie umieszczać opisów które z rzeczywistością mają wspólnego 0[/QUOTE]

Dokładnie!


[quote name='Aleksandrossa']Jeszcze nie mam pojęcia :cool3:
Liczę, że z tatą uda mi się coś wykombinować ;)
Specjalnie dla [B]Marchewkowy[/B]- Chico w furkidzie Citrus elegance ;)

[IMG]http://imageshack.us/a/img46/7095/ae01.jpg

[IMG]http://imageshack.us/a/img802/787/ilh2.jpg

Później wrzucę lepsze foty ;)[/QUOTE]

Dzięki wielkie! Wygląda ślicznie :D Moim też będzie pasować, jak będę mieć jakąś wolną kasę to na pewno kupie :loveu:

Posted

[quote name='Kasia i Teodora']Powinniśmy zakończyć już tę dyskusję. Każdy ma inny punkt widzenia, trzeba to uszanować, a nie sugerować, ze ktoś jest debilem lub nie. Kwestię rozstrzygnie rzecznik. Póki co, życzę wszystkim miłego weekendu.[/QUOTE]


To i ja przy okazji się wybiorę. Zapytam co o tym myśli ;)

[quote name='Kasia i Teodora']To clue całej sprawy. Zależało mi, żeby producent zmienił opis na stronie, bo jest mylący. Jednak wg tego oto Producenta, uwzięłam się na niego, a poza tym to ja przecież na niczym się nie znam i jestem z konkurencji.[/QUOTE]


Czyli gdyby zamiast -wodoodporna było błotoodporna- bo łatwo się ją czyści to byłoby już ok?




W Polsce zaczyna się napływ nawyków z USA- sądzić, skarżyć i nie wiadomo co jeszcze o wszystko i gdzie się tylko da :lol!:


Chyba powinnam się zgłosić do jednej z firm, bo krzywo tasiemkę mi naszyła, nie mówiąc o tym, że zawsze prosiłam z regulacją do 65 a dostawałam na przykład do 60 albo o zgrozo do 63 :lol:

Bójcie się firmy, biorę w poniedziałek karton obroży i posiedzę u Pani Rzecznik chyba :eviltong:

Posted

[quote name='AnIeLa']
W Polsce zaczyna się napływ nawyków z USA- sądzić, skarżyć i nie wiadomo co jeszcze o wszystko i gdzie się tylko da :lol!:
[/QUOTE]

no i bardzo dobrze.

standardy obslugi klienta sa takie jakie klienci sami narzucaja.

Posted

[B]Aniela[/B], to wcale nie jest głupi pomysł! Zróbmy taką masówkę, wszyscy wezmą wszystkie rzeczy, w których coś jest źle i nie tak i pójdziemy się sądzić, ot co :diabloti:
Należy wyrażać swoją opinię, bo ktoś może z tego skorzystać i jakąś firmę wybrać lub odrzucić. Ale teraz robicie jakąś parodię i dziki cyrk, tymbardziej, że firma chciała sprawę załagodzić. Oczywiście nieładnie, że pousuwali negatywne komentarze, ale to już każdy sam oceni, czy mu to przeszkadza czy nie ;)

Co do skracania łańcuszków, to nie wiem, czy to jest dobry pomysł. Raz rozłożone ogniwo może się potem rozłazić, chyba, że je zgrzejecie. Nie lepiej napisać do Furkidza czy mogą wymienić na krótszy? Bo ten [B]Chica[/B] faktycznie jest ogromny... Swoją drogą to z tymi długaśnymi łańcuszkami i wielkimi okuciami Furkidz mógłby coś zrobić :P

Posted

[quote name='a_niusia']no i bardzo dobrze.

standardy obslugi klienta sa takie jakie klienci sami narzucaja.[/QUOTE]

Uważaj, bo przyjdzie czas że Twój idealny pies przechodząc koło kogoś na spacerze się o niego otrze i wylądujesz w sądzie ;)

Obsługa jak dla mnie tu nie zawiniła, chciała zrobić zwrot pieniędzy - osoba która towar zakupiła nie chciała odesłać towaru ani otrzymać zwrotu.

Posted

[quote name='AnIeLa']Uważaj, bo przyjdzie czas że Twój idealny pies przechodząc koło kogoś na spacerze się o niego otrze i wylądujesz w sądzie ;)
[/QUOTE]

spokojna glowa.

Posted

A ja bardzo dziękuję Ewie i Kasi za ich wypowiedzi.
Po to jest ten wątek, żeby móc poznać opinie innych o wyrobach danej firmy. I uważam, że jeśli ktoś na temat ktorejś z firm ma negatywne odczucia to są one dla innych tak samo cenne jak fotki uśmiechniętych psiaków w nowych obróżkach ;)

Jeśli szukam dla swojego psa obroży do pływania w jeziorze, morzu i rzece to oczekuje, żeby szybko schła lub nienasiąkała wodą oraz żeby nie rdzewiała i sól morska jej nie niszczyła - i wtedy ważna jest dla mnie opinia, że informacje 'wodoodporna' czy 'seria extreme' podawane przez producenta są wprowadzające w błąd, i nie dysponuje wolnymi 40zł, żeby to sprawdzać :roll:

Posted

Jeśli ktoś oczekuje takiej obroży,żeby do pływania w jeziorze, morzu i rzece to oczekuje, żeby szybko schła lub nienasiąkała wodą oraz żeby nie rdzewiała i sól morska jej nie niszczyła to kup Dublina za 100 zł,bedzie git.
Aniela dobrze napisane.Parodie 2 dziewczyny zrobiły,pewnie jakis cel w tym mają,ale mnie nie odstraszyły bo ja od poczatku widziałam,że obroża Super Doga nie jest napewno wodoodporna,zresztą tak jak i Furkidz.No ale jak się chce psa uderzyć to i kij sie znajdzie,prawda.
Miłego poniedziałku u rzecznika zycze.

Posted

[quote name='AnIeLa']
W Polsce zaczyna się napływ nawyków z USA- sądzić, skarżyć i nie wiadomo co jeszcze o wszystko i gdzie się tylko da :lol!:
[/QUOTE]

Abstrahując od dyskusji dotyczącej Superdoga, to uważam, że każdy ma prawo aby wyrazić swoją opinię. I nie chodzi o to, żeby się od razu sądzić, ale żeby walczyć o swoje.
Jakoś większość z nas do tej pory nie ma odwagi, aby powiedzieć w restauracji, że jednak nie smakuje nam to, co zostało dla nas ugotowane i z uśmiechem na twarzy przełykamy kolejny kęs przypalonego kotleta.

Ostatnio zadzwoniła do mnie pani z firmy samochodowej pytając, czy jestem zadowolona z ich warsztatu. Jestem, bo przecież ciągle do nich wracam, choć ostatnio, podczas uszczelniania wszystkich zaworków pod maską nie sprawdzili mi poziomu oleju, którego praktycznie nie było. Powiedziałam więc wprost, że narażają mnie na dodatkowe koszta, bo znowu muszę do nich jechać, że ich warsztat jest w mieście obok i naprawdę nie po drodze mi żeby poprawili to, czym mieli się zająć. Efekt? Przeprosiny kierownika serwisu oraz darmowa dolewka oleju, żeby chociaż zwróciły mi się koszty podróży.

Skoro ktoś nas pyta o zdanie - nie bójmy się szczerze na nie odpowiedzieć. Rzetelna firma będzie umiała wyjść z takiego "kryzysu" z twarzą, a nawet zebrać dodatkowych klientów.

Posted

[quote name='IZMADO']


Skoro ktoś nas pyta o zdanie - nie bójmy się szczerze na nie odpowiedzieć. Rzetelna firma będzie umiała wyjść z takiego "kryzysu" z twarzą, a nawet zebrać dodatkowych klientów.[/QUOTE]

dokladnie. w tym celu jednak warto odezwac sie do tej firmy a nie od razu jechac na forum.
ok-zardzewialo, ale wymienili, zachowali sie itd. tylko trzeba dac takiej firmie szanse.


a dublin dogi to ja sobie kupilam chyba za 30 zeta z wyprzedazy:)))) ale ich nie polecam:)))

Posted

[quote name='anna35-1974']Jeśli ktoś oczekuje takiej obroży,żeby do pływania w jeziorze, morzu i rzece to oczekuje, żeby szybko schła lub nienasiąkała wodą oraz żeby nie rdzewiała i sól morska jej nie niszczyła to kup Dublina za 100 zł,bedzie git.
Aniela dobrze napisane.Parodie 2 dziewczyny zrobiły,pewnie jakis cel w tym mają,ale mnie nie odstraszyły bo ja od poczatku widziałam,że obroża Super Doga nie jest napewno wodoodporna,zresztą tak jak i Furkidz.No ale jak się chce psa uderzyć to i kij sie znajdzie,prawda.
Miłego poniedziałku u rzecznika zycze.[/QUOTE]

I tak zrobiłam i zdecydowałam się na kolejnego Dublin Doga.

Skoro SuperDog i Furkidz nie są wodoodporne i 'extreme' to nie powinny być ogłaszane jako takie i tyle. Jest to wprowadzanie klienta w błąd.

Nawet jeśli zgłaszanie tego do rzecznika spraw klienta uważam za lekką przesadę to i tak podanie takiej informacji na wątku o opiniach o obrożach uważam za słuszne, a zamiatanie sprawy pod dywan przez firmę, usuwanie komentarzy i oskarżanie klientów o kłamstwo uważam za niesłuszne.

Posted

[quote name='a_niusia']dokladnie. [B]w tym celu jednak warto odezwac sie do tej firmy a nie od razu jechac na forum[/B].
ok-zardzewialo, ale wymienili, zachowali sie itd. tylko trzeba dac takiej firmie szanse.


a dublin dogi to ja sobie kupilam chyba za 30 zeta z wyprzedazy:)))) ale ich nie polecam:)))[/QUOTE]

Tak, zgadzam się z tym.
Ja na forum rzadko wywlekam jakieś niesnaski, a jak wywlekłam to, że Maszer mi zwleka ze zwrotek kasy ponad 3 miesiące, to wcale nie pomogło ;)
Ale w końcu pomogły moje telefony z jasnymi żądaniami. I uff, zwrócili kasę (co prawda bez przesyłki, za którą mieli oddać) i w końcu mogłam dać im spokój!

Posted

[quote name='anna35-1974']Jeśli ktoś oczekuje takiej obroży,żeby do pływania w jeziorze, morzu i rzece to oczekuje, żeby szybko schła lub nienasiąkała wodą oraz żeby nie rdzewiała i sól morska jej nie niszczyła to kup Dublina za 100 zł,bedzie git.
Aniela dobrze napisane.Parodie 2 dziewczyny zrobiły,pewnie jakis cel w tym mają,ale mnie nie odstraszyły bo [B]ja od poczatku widziałam,że obroża Super Doga nie jest napewno wodoodporna[/B],zresztą tak jak i Furkidz.No ale jak się chce psa uderzyć to i kij sie znajdzie,prawda.
Miłego poniedziałku u rzecznika zycze.[/QUOTE]
Gratuluję Ci wielkiego geniuszu
a co ma do tego furkidz? oni w przeciwieństwie do superdoga nie piszą wielkimi literami o wodoodporności obroży więc to zupełnie inna bajka.

[quote name='anna35-1974']Jeśli ktoś oczekuje takiej obroży,żeby do pływania w jeziorze, morzu i rzece to oczekuje, żeby szybko schła lub nienasiąkała wodą oraz żeby nie rdzewiała i sól morska jej nie niszczyła to kup Dublina za 100 zł,bedzie git.[/QUOTE]
nie no spoko. widze obroze ktorej opis odpowiada moim wymaganiom i pomimo to specjalnie kupuje dwa razy drozszy produkt i jest git. jasne

Posted

Ja nie dam sobie głowy uciąć,ale chyba na początku też było napisane,że furkidzy są wodoodporne,ale może się myle,jeśli tak to przepraszam,tak jakoś miałam wrażenie i stąd mój przykład.

Posted

Zgadzam się z [B]IZMADO[/B], że dobra firma potrafi wyjść z twarzą z kryzysu, a tu przy zaledwie małym kryzysiku, bo tym jest dla mnie pojedynczy przypadek rdzy na okuciach, firma Superdog pokazała, że tego nie potrafi. Padło kilka obraźliwych zdań w kierunku klientek, co moim zdaniem nie powinno mieć miejsca. Nie mówiąc o skasowaniu wypowiedzi na fanpage'u. Zwłaszcza, że Ewa od Duffla jest dla mnie przykładem osoby, która naprawdę rzadko źle wyraża się o jakiejkolwiek firmie czy produkcie - a patrząc ile akcesoriów ma Duffel na pewno co nieco by się znalazło ;-) Jedyny przypadek jaki kojarzę, to były zardzewiałe okucia w Furkidzach. A tu zrobiono z niej rozhisteryzowaną i wiecznie niezadowoloną klientkę - no wybaczcie, ale w to nie uwierzę...

Posted

Nawet jeśli Furkidzy były opisywane jako wodoodporne to teraz na stronie pojawia się wpis o obrożach błotoopornych, które są czyste po przemyciu wodą. Jeśli opis o wodoodporności istniał - to zniknął, na korzyść innego, wydaje mi się jasnego dla klienta, opisu produktu. Akurat Furkidz moim zdaniem jest rzetelną firmą, która nigdy nie reklamowała swoich obroży jako czegoś, czym nie są.

Pomijając już kwestię tego, czy obroże SuperDog są czy nie są wodoodporne i co kto, pod tym pojęciem rozumie, ja uważam, że komentarzy nie powinno się usuwać. Wygląda to tak, jakby firma bała się niepochlebnych komentarzy i zwyczajnie je usuwała (pamiętajmy, że gors osób nie jest zalogowanych na Dogomanii i nie ma pojęcia, czemu i co zostało usunięte) - tym bardziej, że wpisy ze strony firmy zostały i ewidentnie widać, że "coś tam się działo". Dla mnie to by wyglądało podejrzanie.

Nic mi do tego, czy ktoś pójdzie do rzecznika, czy nie, ale stwierdzenia, że wszyscy chcą na wszystko skarżyć, chyba trochę przesadzone. Zastanówcie się tylko, czy gdyby Wam w sieciówce odzieżowej sprzedano za 50zł koszulkę z pokruszonym nadrukiem, z dziurą lub skazą czy byście nie poszli do ekspedientów i nie zwrócili na to uwagi? Nie próbowali wyjaśnić?

Posted

Równiez uważam, że na wątku warto wymieniać spostrzeżenia dotyczące produktów. Bo od tego jest ten wątek. W sprawę usunięcia komentarzy i tego dlaczego właścicielka sklepu robi z dziewczyn rozhisteryzowane nastolatki nie wnikam. Ale lecieć do RK - no to mnie rozśmieszyło :evil_lol:

Posted

[IMG]https://lh3.googleusercontent.com/-HadvQux5PWE/UeFJsAXJnFI/AAAAAAAAAAw/8tG1w_Ee0PY/s512/IMAG0157.jpg[/IMG] [IMG]https://lh6.googleusercontent.com/-QBRWbEJCEIg/UeFJt7xJVEI/AAAAAAAAAA8/d4_tyeNz7S4/s512/IMAG0156.jpg[/IMG]
Samara w nowym Furkidzu. Jestem zadowolona z wykonania, czasu przesyłki i tego jak na stronie informują o realizacji zamówienia.
Łańcuszek i okucia trochę za duże, ale wynika to z tego, że poszalałam z szerokością(4 cm). Na żywo o wiele ładniej wygląda niż na zdjęciach z telefonu.

Posted

[quote name='isabelle301']
[URL]http://eko-pies.pl/pl/p/Shellscape/624[/URL]
Tu masz teksturę materiału a jednak obroża jest napewno wodoodporna... towar zgodny z opisem i nigdzie guma nie odstaje...[/QUOTE]

nie, ta obroża nie jest woododporna, co jest zaznaczone w opisie produktu. myślę, że to taki sam materiał jak SuperDog.

Posted

[quote name='Aleksandrossa']Jeszcze nie mam pojęcia :cool3:
Liczę, że z tatą uda mi się coś wykombinować ;)
Specjalnie dla [B]Marchewkowy[/B]- Chico w furkidzie Citrus elegance ;)

[url]http://imageshack.us/a/img46/7095/ae01.jpg[/url]

[url]http://imageshack.us/a/img802/787/ilh2.jpg[/url]

Później wrzucę lepsze foty ;)[/QUOTE]

Bardzo pasuje mui Citrus elegance ! :)

[quote name='IZMADO']Abstrahując od dyskusji dotyczącej Superdoga, to uważam, że każdy ma prawo aby wyrazić swoją opinię. I nie chodzi o to, żeby się od razu sądzić, ale żeby walczyć o swoje.
Jakoś większość z nas do tej pory nie ma odwagi, aby powiedzieć w restauracji, że jednak nie smakuje nam to, co zostało dla nas ugotowane i z uśmiechem na twarzy przełykamy kolejny kęs przypalonego kotleta.

Ostatnio zadzwoniła do mnie pani z firmy samochodowej pytając, czy jestem zadowolona z ich warsztatu. Jestem, bo przecież ciągle do nich wracam, choć ostatnio, podczas uszczelniania wszystkich zaworków pod maską nie sprawdzili mi poziomu oleju, którego praktycznie nie było. Powiedziałam więc wprost, że narażają mnie na dodatkowe koszta, bo znowu muszę do nich jechać, że ich warsztat jest w mieście obok i naprawdę nie po drodze mi żeby poprawili to, czym mieli się zająć. Efekt? Przeprosiny kierownika serwisu oraz darmowa dolewka oleju, żeby chociaż zwróciły mi się koszty podróży.

[B]Skoro ktoś nas pyta o zdanie - nie bójmy się szczerze na nie odpowiedzieć. Rzetelna firma będzie umiała wyjść z takiego "kryzysu" z twarzą, a nawet zebrać dodatkowych klientów.[/B][/QUOTE] Dokładnie !! To co opiałaś na swoim przykladzie świedczy o profesjonaliżmie firmy.

A jeśli chodzi o superdog mimo że mogli by zmienić wodoodporna na np : super łatwa w czyszczeniu ....Moim zdaniem firma jest na duzy PLUS bo pokazała klasę i zaproponowała rozwiazanie ktore powinno uszczęsliwić obie strony.

[quote name='Harley'] [url]https://lh3.googleusercontent.com/-HadvQux5PWE/UeFJsAXJnFI/AAAAAAAAAAw/8tG1w_Ee0PY/s512/IMAG0157.jpg[/url]
[url]https://lh6.googleusercontent.com/-QBRWbEJCEIg/UeFJt7xJVEI/AAAAAAAAAA8/d4_tyeNz7S4/s512/IMAG0156.jpg[/url]
Samara w nowym Furkidzu. Jestem zadowolona z wykonania, czasu przesyłki i tego jak na stronie informują o realizacji zamówienia.
Łańcuszek i okucia trochę za duże, ale wynika to z tego, że poszalałam z szerokością(4 cm). Na żywo o wiele ładniej wygląda niż na zdjęciach z telefonu.[/QUOTE]

Faktycznie okucia wielkie, ale wzorek zajefjany ! Pasuje jej do pyszczka :)


--------------------------------
Ja to w ogole jestem chyba jakas dziwna, bo kupujac obroze czy szelki roznych firm handmade nigdy nie czytalam opisow ;).
Kupwałam co mi sie podobało i to co akurat uważałam że sie przyda. Na wypady nad jeziorko wybralałam zwykła parciankę, bez zadnych tasiemek czy kolorowych ( bawełnainych) materiałów. Dlaczego...? po pierwsze ze takie "gładkie" parciane obroze są najtańsze i nie bedzie mi szkoda jesli przetrwa tylko sezon. A po drugie wkladam do pralki bez ryzyka ze sie przetrze czy wyblaknie. Trzeba mieć też trochę wyobraźni. Dla mnie osobiście kupowanie obroży specjalnie do wody za kilkadziesiat czy nawet sto złotych :crazyeye: nie ma wiekszego sensu. Nie mam nic do DD bo podobają mi sie te obroze ale cena skutecznie odstrasza. Za tą cene przez kilka lat moge co roku czy poł kupwać nową parciankę tylko przeznaczoną na kąpanko.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...