-
Posts
6342 -
Joined
-
Last visited
About rashelek
- Birthday 10/31/1992
Profile Information
-
Gender
Not Telling
Converted
-
Location
Częstochowa
rashelek's Achievements
Newbie (1/14)
21
Reputation
-
Grizzly jest świetne, jak za taką cenę to jakość jest fenomenalna. U nas w tym roku się super sprawdziło. Też miałam koszmarny problem z dobraniem rozmiaru, bo sucza jest długa i szczupła, ale wymiary na stronie są dokładnie takie jak w rzeczywistości. Moja ma 50cm długości, 58cm w klacie i waży ok. 14,5kg a rozmiar wzięłam 55. Jak go mocno pościągałam (chociaż na pasku jeszcze jest regulacji sporo) to jest super, nie przesuwa się na boki ani na ogon, a dzięki rozmiarowi sięga daleko na brzuchu i zakrywa udka. Mniejszego bym raczej nie wzięła, bo jakby się miała z wiekiem spaść to będzie ideolo ;) Na fotce jeszcze nie całkiem wyregulowane, teraz zapięcie jest za żebrami i brzuch zasłonięty.
-
Teoretycznie powinno pójść szybciej i kasę powinnaś mieć na dniach, ale sama widzisz, jak z nimi jest. Jakbyś nie zadzwoniła, to by nadal "czekali" na biedronki i miałabyś zamówienie na wiosnę... O potwierdzeniu to nie masz co marzyć, ja też nie dostałam chociaż prosiłam :D Pisz na te wszystkie oficjalne maile, na któryś będą musieli odpowiedzieć. Przez FB nie ma co się z nimi kontaktować, bo ta osoba nie potrafi albo nie chce pomóc. Sea Glass wygląda ślicznie! Za to ten pomarańcz wygląda jakby był czerwony i aż się zdziwiłam, bo raczej Twoje w czerwonego nie noszą.
-
Jak ja zwracałam szelki, to na zwrot kasy czekałam prawie dwa tygodnie. Próbowali mi wmówić, że szelki do nich nie dotarły, a tymczasem ponad tydzień leżały zawizowane na ich poczcie ;) Dopiero bezpośredni mail na ten adres od zwrotów sprawił, że dostałam kasę na drugi dzień. Jeżeli Ci nie zwrócą kasy to możesz to zgłosić do Rzecznika Praw Konsumenta. A tą smycz z reklamacji Ci przysłali, to ta blada różowa?
-
Podziwiam Was, że się zdecydowałyście kupić jeszcze Lupiny. Mnie by już było szkoda nerwów na nich :P
-
Ta czacha w Zee.Dog jest gumowa z tego co wiem, to takie logo :P Tutaj je można dostać, chociaż nie wszystkie wzory jeszcze: http://rutek24.pl/17-spacer-i-podroz-#/ https://www.facebook.com/zeedogpolska/
-
Lifeguardy mają krótszy przedni pasek o ok. 2cm i o tyle samo dłuższy górny ;)
-
Co tam róż, tanio są, weź je ode mnie :P W klacie ma koło 58cm
-
80 w wersji Pro mają przód ok. 47cm razem z paskami bocznymi. A jakbyś chciała, to mam do odsprzedania malinowe :D
-
Ja się tylko zastanawiam, jak oni chcą zorganizować tą sieć sprzedaży. Wydaje mi się, że już w tych mailach o rewolucji powinni napisać, że produkty będą teraz dostępne tu, tu i tu a nie dopiero zachęcać sklepy do współpracy. No i ciekawe, jak będzie rozwiązana sprawa dostaw - czy sklepy współpracujące będą otrzymywały produkty od nich, czyli raz na kwartał czy może będą miały możliwość zamówienia, kiedy wystąpią braki i szybkiej dostawy?
-
Przecież śnieg już jest :P Jeśli chodzi o podszycia, to ja jestem bardzo zadowolona z softshellu, piankę testowałam jeszcze tą "starą" z takimi dziurkami i mnie osobiście softshell bardziej przypadł do gustu. Jest miększy, mniej sztywny i ładniej się układa. Natomiast w porównaniu z neoprenem mam wrażenie, że wolniej schnie, ale trudniej wciąga wodę. Lupine poszli po bandzie, rewolucja polega na tym, że już nie będą sprzedawać produktów. Można i tak :D
-
W ostateczności zostaje Ci kontakt z rzecznikiem praw konsumenta, jeżeli przez dłuższy czas nie dostaniesz od nich odpowiedzi. Ale to już strasznie robienie sobie problemów, niestety.
-
Teraz spojrzałam na ten wpis na fejsie, widzę, że baaaardzo miło Ci odpowiedzieli. Aż się nie chce z nimi kontaktować przy takim chamstwie ;) Wydaje mi się, że pisanie na fanpejdżu nie ma sensu - prowadzi go chyba osoba, która nic nie może (albo nie chce) zrobić. Ja bym jednak próbowała mailowo albo może telefonicznie, chociaż też ponoć nie odbierają. Są po prostu nie w porządku i robią ogromną antyreklamę marce, niestety. A'propos częstości ich dostaw, to dla mnie jest całkowitą paranoją, że nie mają swojego magazynu a produkty sprowadzają co miesiąc-dwa. Kpina, żebym na gotowe szelki czekała dłużej niż na te szyte na miarę. Skoro nie magazynują towarów, to dostawy powinny być zdecydowanie częściej, żeby klient nie miał miesięcznego okresu oczekiwania.
-
Ale wiesz, formularz ma zupełnie inny wydźwięk i trudniej go zignorować :D Zawsze warto spróbować, może odpiszą ;) Śmieszna sytuacja, zamiast się zastanawiać powinny natychmiast ściągnąć właściwą smycz i rzucić jakiś rabat w ramach rekompensaty. Mam wrażenie, że sprzedaż produktów nie do końca jest ich priorytetem.
-
Czarne z szarym są takie: http://pelna-miska.pl/pl/p/Hurtta-szelki-Y-harness-110/5208ale nie wiem, czy o te chodziło ;) Spróbuj do nich napisać przez formularz kontaktowy na stronie, może wtedy szybciej pójdzie. Generalnie mnie osoba zarządzająca ich fanpejdżem potraktowała dosyć niemiło i dopiero mailami udało mi się uzyskać odpowiedzi. Sprawa wyglądała tak, że dzień po tym jak im napisałam, że rezygnuje z zakupu i tak wysłali szelki i miałam ich nie odbierać. Tak zrobiłam, a potem szelki tydzień czekały na poczcie, dopiero kiedy je odebrali to dostałam zwrot pieniędzy ;) A na fp tylko otrzymałam hasło "nie sprawdzaliśmy, czy jest awizo" i potem już zero odpowiedzi, przez formularz udało się to jakoś pchnąć do przodu. A ja właśnie czekam na listonosza z naszymi Kudłatymi szelkami :D Jestem mega zadowolona, bo zamówiłam je w zeszły wtorek, a tu szele już idą. W dodatku Pani do mnie zadzwoniła, czy mogą wysłać inną paczką, bo kurier w tym dniu nie mógłby ich odebrać, po prostu miód malina. Aż się chce robić zakupy w takich firmach.
-
Ja też muszę Kudłatego bardzo pochwalić :D Na fejsie odpisują błyskawiczne, na formularz dostałam odpowiedź tego samego dnia wieczorem (wtorek). Wszystko mi uszyją wg wymiarów, obniżyli cenę, bo szelki bez regulacji, dobiorą odpowiednią grubość taśmy i kolor podszycia. Miód malina :D Aż chce się w takich firmach kupować, chyba się na tym nie skończy i po nowym roku znowu coś u nich zamówię.