Jump to content
Dogomania

rashelek

Members
  • Posts

    6342
  • Joined

  • Last visited

About rashelek

  • Birthday 10/31/1992

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Converted

  • Location
    Częstochowa

rashelek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

21

Reputation

  1. Grizzly jest świetne, jak za taką cenę to jakość jest fenomenalna. U nas w tym roku się super sprawdziło. Też miałam koszmarny problem z dobraniem rozmiaru, bo sucza jest długa i szczupła, ale wymiary na stronie są dokładnie takie jak w rzeczywistości. Moja ma 50cm długości, 58cm w klacie i waży ok. 14,5kg a rozmiar wzięłam 55. Jak go mocno pościągałam (chociaż na pasku jeszcze jest regulacji sporo) to jest super, nie przesuwa się na boki ani na ogon, a dzięki rozmiarowi sięga daleko na brzuchu i zakrywa udka. Mniejszego bym raczej nie wzięła, bo jakby się miała z wiekiem spaść to będzie ideolo ;) Na fotce jeszcze nie całkiem wyregulowane, teraz zapięcie jest za żebrami i brzuch zasłonięty.
  2. Teoretycznie powinno pójść szybciej i kasę powinnaś mieć na dniach, ale sama widzisz, jak z nimi jest. Jakbyś nie zadzwoniła, to by nadal "czekali" na biedronki i miałabyś zamówienie na wiosnę... O potwierdzeniu to nie masz co marzyć, ja też nie dostałam chociaż prosiłam :D Pisz na te wszystkie oficjalne maile, na któryś będą musieli odpowiedzieć. Przez FB nie ma co się z nimi kontaktować, bo ta osoba nie potrafi albo nie chce pomóc. Sea Glass wygląda ślicznie! Za to ten pomarańcz wygląda jakby był czerwony i aż się zdziwiłam, bo raczej Twoje w czerwonego nie noszą.
  3. Jak ja zwracałam szelki, to na zwrot kasy czekałam prawie dwa tygodnie. Próbowali mi wmówić, że szelki do nich nie dotarły, a tymczasem ponad tydzień leżały zawizowane na ich poczcie ;) Dopiero bezpośredni mail na ten adres od zwrotów sprawił, że dostałam kasę na drugi dzień. Jeżeli Ci nie zwrócą kasy to możesz to zgłosić do Rzecznika Praw Konsumenta. A tą smycz z reklamacji Ci przysłali, to ta blada różowa?
  4. Podziwiam Was, że się zdecydowałyście kupić jeszcze Lupiny. Mnie by już było szkoda nerwów na nich :P
  5. Ta czacha w Zee.Dog jest gumowa z tego co wiem, to takie logo :P Tutaj je można dostać, chociaż nie wszystkie wzory jeszcze: http://rutek24.pl/17-spacer-i-podroz-#/ https://www.facebook.com/zeedogpolska/
  6. Lifeguardy mają krótszy przedni pasek o ok. 2cm i o tyle samo dłuższy górny ;)
  7. Co tam róż, tanio są, weź je ode mnie :P W klacie ma koło 58cm
  8. 80 w wersji Pro mają przód ok. 47cm razem z paskami bocznymi. A jakbyś chciała, to mam do odsprzedania malinowe :D
  9. Ja się tylko zastanawiam, jak oni chcą zorganizować tą sieć sprzedaży. Wydaje mi się, że już w tych mailach o rewolucji powinni napisać, że produkty będą teraz dostępne tu, tu i tu a nie dopiero zachęcać sklepy do współpracy. No i ciekawe, jak będzie rozwiązana sprawa dostaw - czy sklepy współpracujące będą otrzymywały produkty od nich, czyli raz na kwartał czy może będą miały możliwość zamówienia, kiedy wystąpią braki i szybkiej dostawy?
  10. Przecież śnieg już jest :P Jeśli chodzi o podszycia, to ja jestem bardzo zadowolona z softshellu, piankę testowałam jeszcze tą "starą" z takimi dziurkami i mnie osobiście softshell bardziej przypadł do gustu. Jest miększy, mniej sztywny i ładniej się układa. Natomiast w porównaniu z neoprenem mam wrażenie, że wolniej schnie, ale trudniej wciąga wodę. Lupine poszli po bandzie, rewolucja polega na tym, że już nie będą sprzedawać produktów. Można i tak :D
  11. W ostateczności zostaje Ci kontakt z rzecznikiem praw konsumenta, jeżeli przez dłuższy czas nie dostaniesz od nich odpowiedzi. Ale to już strasznie robienie sobie problemów, niestety.
  12. Teraz spojrzałam na ten wpis na fejsie, widzę, że baaaardzo miło Ci odpowiedzieli. Aż się nie chce z nimi kontaktować przy takim chamstwie ;) Wydaje mi się, że pisanie na fanpejdżu nie ma sensu - prowadzi go chyba osoba, która nic nie może (albo nie chce) zrobić. Ja bym jednak próbowała mailowo albo może telefonicznie, chociaż też ponoć nie odbierają. Są po prostu nie w porządku i robią ogromną antyreklamę marce, niestety. A'propos częstości ich dostaw, to dla mnie jest całkowitą paranoją, że nie mają swojego magazynu a produkty sprowadzają co miesiąc-dwa. Kpina, żebym na gotowe szelki czekała dłużej niż na te szyte na miarę. Skoro nie magazynują towarów, to dostawy powinny być zdecydowanie częściej, żeby klient nie miał miesięcznego okresu oczekiwania.
  13. Ale wiesz, formularz ma zupełnie inny wydźwięk i trudniej go zignorować :D Zawsze warto spróbować, może odpiszą ;) Śmieszna sytuacja, zamiast się zastanawiać powinny natychmiast ściągnąć właściwą smycz i rzucić jakiś rabat w ramach rekompensaty. Mam wrażenie, że sprzedaż produktów nie do końca jest ich priorytetem.
  14. Czarne z szarym są takie: http://pelna-miska.pl/pl/p/Hurtta-szelki-Y-harness-110/5208ale nie wiem, czy o te chodziło ;) Spróbuj do nich napisać przez formularz kontaktowy na stronie, może wtedy szybciej pójdzie. Generalnie mnie osoba zarządzająca ich fanpejdżem potraktowała dosyć niemiło i dopiero mailami udało mi się uzyskać odpowiedzi. Sprawa wyglądała tak, że dzień po tym jak im napisałam, że rezygnuje z zakupu i tak wysłali szelki i miałam ich nie odbierać. Tak zrobiłam, a potem szelki tydzień czekały na poczcie, dopiero kiedy je odebrali to dostałam zwrot pieniędzy ;) A na fp tylko otrzymałam hasło "nie sprawdzaliśmy, czy jest awizo" i potem już zero odpowiedzi, przez formularz udało się to jakoś pchnąć do przodu. A ja właśnie czekam na listonosza z naszymi Kudłatymi szelkami :D Jestem mega zadowolona, bo zamówiłam je w zeszły wtorek, a tu szele już idą. W dodatku Pani do mnie zadzwoniła, czy mogą wysłać inną paczką, bo kurier w tym dniu nie mógłby ich odebrać, po prostu miód malina. Aż się chce robić zakupy w takich firmach.
  15. Ja też muszę Kudłatego bardzo pochwalić :D Na fejsie odpisują błyskawiczne, na formularz dostałam odpowiedź tego samego dnia wieczorem (wtorek). Wszystko mi uszyją wg wymiarów, obniżyli cenę, bo szelki bez regulacji, dobiorą odpowiednią grubość taśmy i kolor podszycia. Miód malina :D Aż chce się w takich firmach kupować, chyba się na tym nie skończy i po nowym roku znowu coś u nich zamówię.
×
×
  • Create New...