Jump to content
Dogomania
Sign in to follow this  
Blever's

Matura '09 kandydaci na weterynarię.

Recommended Posts

Eh ta cała matura i te klucze to jedna wielka porazka:shake: dla mnie nie sa żadnym wyznacznikiem wiedzy. Jak były egzaminy wstępne na wet to przynajmniej był test to było jasno i klarownie wiadomo że jest dobrze czy źle, a teraz... tak naprawdę wiesz o co chodzi ale napiszesz inaczje swoimi slowami i juz lezysz bo jakis polonista ktory to sprawdza nie ma o tym zielonego pojecia i sprawdza tylko czy jest tak jak w kluczu:angryy: cholerna reforma oswiatowa:mad: ale i tak zycze wszystkim jak najlepszych wyników, ja sie przymierzam jeszcze za rok:razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zgadzam się... Cała matura polega na zmieszczeniu się w kluczu :shake: Boję się, że coś mam na biologii dobrze ale klucz tego nie uznaje :angryy:

Ja jestem już po wszystkim, łącznie z ustnymi , została tylko chemia, której się boję TRAGICZNIE :shake:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ale w gruncie rzeczy chemia jest bardziej przewidywalna niż biologia. Wystarczy powtórzyć stałe schematy zadań, jakieś przemiany jądrowe, budowe atomu i podstawy organiki (rozróznianie i przemiany) i smialo.
Nie ma szans chyba, zeby dali doswiadczenie z przemiana glukozy w jelicie szczura :evil_lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maturzystom gratuluję biologii (na pewno dobrze zdanej!) i trzymam kciuki by jutro chemia Wam dobrze poszla.

Ja za rok piszę maturę i również wybieram się na weterynarię. Do Wrocławia! :p

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Ziunia']ufff. Chemia poratowała sytuację, bo po biologii było kruuucho u mnie:p[/QUOTE]

Co jak co, ale chemie mieliscie fajnie przewałkowaną ;) Moja klasa była zdziwiona na wieść o wodorotlenkach żelaza czy co dobrac do Manganu zeby przeszedl na 2 stopien ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie była taka zła... Ale , że ja jestem chemicznym idiotą to pewnie zrobiłam masę błędów i i tak nie mam co marzyć o jakimś fajnym kierunku, gdzie chemia się liczy :shake: Niby już wakacje... Ale chemia zepsuła mi nastrój... Dupa :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Talagia']Co jak co, ale chemie mieliscie fajnie przewałkowaną ;) Moja klasa była zdziwiona na wieść o wodorotlenkach żelaza czy co dobrac do Manganu zeby przeszedl na 2 stopien ;)[/quote]
Nie raz miałam Gałki już po dziurki w nosie, ale teraz jestem jej meeega wdzięczna :lol: doceniam kobietę. Wy dla odmiany byliście o niebo lepiej przygotowani do bioli - takie mam wrażenie ;)

Bzikowa, nie załamuj się ;) Mam nadzieję, że ostateczne wyniki miło nas zaskoczą :lol:
Mi jeszcze został ustny polski... i wakacje!

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe, ten argument skłania mnie do ponownego zastanowienia się nad kierunkiem :eviltong: może z powodu Loganka jednak jakaś inż chemiczna..? :lol: (z resztą kto wie... może wykraczesz :mad:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='agatp']czy ktoś może wybiera się na wetę do Wawy??
a tak wogóle to kiedy są wyniki matur[/QUOTE]

Ja rowniez skladam dokumenty do Warszawy ;) Ale tam dopiero od czerwca rekrutacja chyba jest?
Wyniki sa 30 czerwca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

Announcements

×
×
  • Create New...