Dogomania

.BONI za TM........... Miał domek najlepszy na świecie...

ANETTTA

• Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Dear Natalia,[/SIZE][/FONT]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Three persons contacted me because they read about Boni:[/SIZE][/FONT]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]-One kind guy reported about his own dog who recovered from pancreas insufficiency trough cange of nutrition. He recommended „[B]Magnusson Meat & Biscuit”[/B][/SIZE][/FONT]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Another woman ist a homeopatic veterinary and adviced those pills:[/SIZE][/FONT]

[B][FONT=Times New Roman][SIZE=3][B]-Leptandra comp.[/B] Ampullen[/SIZE][/FONT][/B] von der Firma Heel, (jeden 2. Tag 1 Amp s. c. injizieren)
[FONT=Times New Roman][SIZE=3] [B][B]Momordica comp. Ampullen[/B][/B] von Heel (im Wechsel zu Leptandra jeden 2. Tag 1 Amp s. c. inj.
[B][B]Chelidonium comp. Ampullen[/B][/B] auch von Heel, zusammen mit Momordica in einer Spritze aufziehen und spritzen.
einmal wöchentlich gibt: [B][B]Coenzym comp. Ampullen [U]ad. Us. Vet[/U][/B][/B].[/SIZE][/FONT]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]If you are interested, please write, then i will translate the whole Mail, which is very long.[/SIZE][/FONT]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]-and the third one Bettina Möller, was very upset about the “cry for help” because a woman, called Beate send Nutrition and Vitamines to Boni. It was not mentioned in the appeal that Boni has some people who help him. She also mentioned that she was not willing to send more money if it sounds like no one would help.[/SIZE][/FONT]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]I answered her that if one read the appeal carefully could discover that Boni is provided well medically and that the main issue of this appeal seems to me that Boni is lookin for a home or a forster home urgently.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]So if you know Bettina Möller it would be be to write to her.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]If you don´t have her E-Mail you can send me a message for her. .
[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]
[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Please send a mail about the momentary situation and how Boni can stay with you.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]And I would like to know how he feels at the moment. What is the state of health actually?[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]I am sorry, that no one answered that he wants to adopt Boni. [/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Best regards
[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Birgit Zach"[/SIZE][/FONT]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]no masakra z tym banerem :/
[/SIZE][/FONT]
czy Boni otrzymał pomoc w postaci odżywki i witamin od Bettiny Moller?:oops:
bo babka twierdzi ze wspomaga/ła Boniego w tym zakresie i że nie bedzie wiecej wysyłać skoro nikt nie chce mu pomóc.Beato wiesz o co chodzi>?
Birgit pisze ze dwie osoby polecają karme i leki na niewydolnośc trzustki
czy Boni potrzebuje zmian w żywieniu? wydawało mi się ze sytuacja jest opanowana i nie ma jakichś sensacji żółądkowych

kto skrobnie odp po ang o aktualnej sytuacji zdrowotnej Boniego

Natalia,

Dostałam maila od Marioli (Ty chyba podałas jej mojego maila).
To ona pisała mi że Boni bedzie otrzymywał 25 euro miesięcznie( - zródła pochodzenia pieniedzy nie znam, czy od osoby prywatnej czy fundacji).
Dostałąm też przepis jak stosowac różne leki które miały przyjechać do Łodzi w październiku., a później trafic do mnie.
Kobieta imieniem Beate miała to przywieźć ,[B] ale do mnie nic nie dotarło.... i[/B] nie wiem z kim miała sie spotkać w Łodzi.

to tyle.

Co do karmy to nie znam tej o której piszesz (tej olecanej ) i raczej jest niedostępna w Polsce a sprowadzać nie bedziemy.
Z brzuchem w miarę ok (czasem nie wiadomo dlaczego zdarzy sie brzydka kupa).
A co medykamentów homeopatycznych to widziałm ze sa w zastrzykach i od razu mówię że nie bedę z nim chodzić na zastrzyki.
On tego bardzo nie lubi...
doustnie (popyszcznie) proszę bardzo ale zastrzykom mówimy nie...

Dziś bez zmian, znaczy ok.

[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Dear Natalia,[/FONT][/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]yesterday I received a mail from a very kind family who asked about Boni.[/FONT][/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]They have a child which is used to live with dogs, two other dogs (a 16 year old german Shepard she-dog and a young Teckel,), a cat and two horses.[/FONT][/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]They told a lot of the way they live with their animals, about nutrition (they are barfers) and about Tellington Touch. And they asked if we could imagine ourselves, that Boni would feel comfortable there, or if this would be too much life for him.[/FONT][/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]As they seemed very reflective to me, I told them that Boni would surely like this kind of life, if there woud be enough phases when he could rest. Also I wrote, that the things to be aboided were stress, physical congestion and bustle.[/FONT][/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]The family is asking if he is also looking for a foster home. But they also can imagine that he could stay for ever.[/FONT][/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]I answered at once yesterday evening and I am waiting anxiously for a reply. [/FONT][/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Will Boni get along with the cat?[/FONT][/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Best regards"[/FONT][/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Boni nie cierpi kotów?:cool3: a może przyzwyczaiłby się? a do koni i dziecka?:lol:
[/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Maćku błagam przełóż to na polski
[/FONT][/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][/FONT][/SIZE][/FONT]

Boni nie miał kontaktu z kotami, poza jednym spotkaniem i za kotem pogonił.
Ale to była raczej ciekawośc iż chęś ukatrupienia..

A dziecko w jakim iweku?

Czy Boni dostawał by karme dla trzustkowców i leki czy też barfa?
Nie jestem wetem ale barf w jego stanie to chyba niedobry pomysł...

Droga Natalio,

Wczoraj otrzymałam maila od bardzo miłej rodziny, która pytała o Boniego.

Mają dziecko przyzwyczajone do kontaktu z psami, dwa inne psy (16 letnią ONkę i młodego jamnika), ale także kota oraz dwa konie.

Napisali sporo o tym, jak wygląda ich życie wśród zwierząt, na czym polega karmienie (karmią je odpowiednio dobranym surowym mięsem) oraz stosują terapię Tellington Touch. Pytali także, czy według naszego rozeznania Boni czułby się swojo u nich, czy takie otoczenie nie byłoby dla niego zbyt trudne do zniesienia.

Jako że wydali mi się być wyważonymi ludźmi, powiedziałam im że Boni bez wątpienia polubiłby życie w takim otoczeniu, o ile znalazłoby się dla niego miejsce do wylegiwania. Napisałam także że rzeczami, których należy unikać są przede wszystkim stres, zbyt duży wysiłek i nadmierny hałas w jego otoczeniu.

Owa rodzina chciałaby wiedzieć, czy szuka on domu zastępczego. Biorą jednak pod uwagę ewentualność, że pies mógłby pozostać z nimi na stałe.

Niezwłocznie odpowiedziałam wczoraj wieczorem i z niecierpliwością wyczekuję odpowiedzi.

Czy Boni zniesie towarzystwo kota?

Z uszanowaniem,

XYZ

Jezu !! Jaki piękny ten Boni !! Wysoko i tez trzymam kciuki by sie udało !!

[URL="http://www.dogomania.pl/forum/f28/mloda-lagodna-astka-wyrzucona-na-ulice-szuka-domu-122908/#post11079561"]Młoda, łagodna ASTKA wyrzucona na ulicę szuka domu ! - Dogomania Forum[/URL]

a także owczareczek Niko, który mnie radzi sobie ze stresem !!
[url]http://www.dogomania.pl/forum/f28/niko-w-typie-onka-nie-radzi-sobie-ze-stresem-bardzo-pilnie-potrzebuje-domu-119635/[/url]

niestety :angryy:
[FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=navy][COLOR=navy][FONT=Arial]"Dear Natalia,[/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=navy][COLOR=navy][FONT=Arial] [/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=navy][COLOR=navy][FONT=Arial]the family did´t write again. I have no idea why.[/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=navy][COLOR=navy][FONT=Arial] [/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=navy][COLOR=navy][FONT=Arial]Best regards[/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=navy][COLOR=navy][FONT=Arial]Birgit"[/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT]