Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

[COLOR=royalblue]Witajcie[/COLOR]

[COLOR=royalblue]Ostatnio widziałam w tv drastyczną reklame sieci komórkowej-Play. [/COLOR]
[COLOR=royalblue]Więc w tej relkamie było tak:[/COLOR]
[COLOR=royalblue]Starsza pani była z piesiek w restauracji. Następnie piesek ucieka i wchodzi do kuchni. Wszycy go odganiają. Piesek znika za ladą i słychać piski. Później kucharz miesza zupę w garnku i wyjmuje identyfikator pieska z numerem telefonu. Pojawia się napis: "Czasem lepiej napisać niż zadzwonic". :angryy: Ja bym napisała: "Czasem lepiej ZARŻNĄĆ niż poszukać":angryy::angryy: [/COLOR]

[COLOR=royalblue]link do reklamy:[/COLOR]
[URL="http://pl.youtube.com/watch?v=witQ6timaqM"][COLOR=royalblue]http://pl.youtube.com/watch?v=witQ6timaqM[/COLOR][/URL]

[COLOR=royalblue]pozdrawiam[/COLOR]

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

[quote name='Loona']Reklama jest emitowana w tv ;) Piesek przeżył, nie trafił do garnka, żyje i jest szczęśliwy. Właścicielkę możecie znaleźć na chiłałkowym forum.[/QUOTE]
[COLOR=royalblue]Ale przecież każdy wie że piesek przeżył. Mam chodzi o pomysł na reklamę.[/COLOR]

Posted

[FONT=times new roman,times][SIZE=3][COLOR=#000000]Rada Reklamy przyznaje nam rację w sprawie CROPP TOWN![/COLOR][I][COLOR=#000000]Zespół orzekający uznał, że przedmiotowa reklama narusza art. 2 ust.1 oraz art. 21 Kodeksu Etyki Reklamy, a także art. 17 ust. 6 ustawy o ochronie zwierząt. Reklama wykorzystująca wizerunek rozciętej myszy i pokazująca moment jej rozcinania epatuje przemocą: [URL="http://viva.org.pl/index.php?&id=19&backPID=19&tt_news=201&cHash=3340f059f0"]www.viva.org.pl/index.php?&id=19&backPID=19&tt_news=201&cHash=3340f059f0[/URL]

Może warto im zgłosić też tą ?
[/COLOR][/I][/SIZE][/FONT]

Posted

[quote name='la_pegaza'][FONT=times new roman,times][SIZE=3][COLOR=#000000]Rada Reklamy przyznaje nam rację w sprawie CROPP TOWN![/COLOR][I][COLOR=#000000]Zespół orzekający uznał, że przedmiotowa reklama narusza art. 2 ust.1 oraz art. 21 Kodeksu Etyki Reklamy, a także art. 17 ust. 6 ustawy o ochronie zwierząt. Reklama wykorzystująca wizerunek rozciętej myszy i pokazująca moment jej rozcinania epatuje przemocą: [URL="http://viva.org.pl/index.php?&id=19&backPID=19&tt_news=201&cHash=3340f059f0"]www.viva.org.pl/index.php?&id=19&backPID=19&tt_news=201&cHash=3340f059f0[/URL][/COLOR][/I][/SIZE][/FONT]

[I][SIZE=3][FONT=times new roman,times][COLOR=#000000]Może warto im zgłosić też tą ? [/COLOR][/FONT][/SIZE][/I]
[/quote]
warto zgłosić!!

Posted

Chyba nie pozostaje nic jak tylko nie kupować w Playu... Albo napomknąć coś sprzedawcom, ale to i tak nic nie da bo jaki oni mają wpływ na reklamę?
bezsilność wobec ludzkiej głupoty...

Posted

[quote name='agata :)']Chyba nie pozostaje nic jak tylko nie kupować w Playu... Albo napomknąć coś sprzedawcom, ale to i tak nic nie da bo jaki oni mają wpływ na reklamę?
[B]bezsilność wobec ludzkiej głupoty...[/B][/quote]
niestety :-(

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...