Jump to content
Dogomania

Kontrolowane rozmnażanie / psy wielorasowe mile widziane! Gdzie tu logika?

Recommended Posts

Posted

Przypadkowo natknęłam się na stronę, która propaguje rozmnażanie psów nierasowych. [url]http://www.spacerek.net/spacerek-net.php[/url] Cytuję treść ze strony:

'Jeśli szukacie kawalera dla swojej suczki, lub Wasz piesek poczuwa się na siłach, by w sposób [COLOR=Red][U][B]kontrolowany[/B][/U][/COLOR] powalczyć o przedłużenie psiego gatunku, to zapraszamy do dodania informacji o psiaku do [B]katalogu reproduktorów[/B]. Informacje w nim zawarte pomogą Wam odnaleĄć odpowiedniego kandydata / kandydatkę dla Waszego psa, lub zareklamować Wasze psisko jako wzorowego reproduktora / matkę. [B][U][COLOR=Red]Psy wielorasowe także będą mile widziane!'

[/COLOR][/U][/B][COLOR=Red][COLOR=Black]Wyrazy podkreślone i zaznaczone na czerwono wykluczają się wzajemnie.

Nie mam doświadczenia w walce z internetowym propagowaniem rozmnażania, dlatego nie wiem, czy można 'coś z tym zrobić'. Może ktoś z Was zetknął się z podobną stroną i problemem?
[/COLOR][/COLOR]

Posted

o maatko!!!...toż ci ludzie szykują psom schronisko lub bezdomnosc...Nie nazwe ich inaczej jak "tępomózgi!"...Można tylko tak walczyc z tym : propagując sterylizacje i kastracje u dobrych lekarzy(bo zdarzaja sie amatorzy, z doswiadczenia wiem ze oni to lepiej na szczepieniu niech sie skupią)
A OSOBISCIE JA BYM TAKIEMU OGŁOSZENIODAWCY NAPISAŁA CO NIECO:angryy: )

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

co za tępobezmózgi;/ od razu mi się przypomina ogłoszenia jakie widziałam, gdzie chłopak napisał że szuka suczki dla swojego psa, żeby ten miał przyjemność z seksu;/

Posted

Są ludzie i parapety, a najgorzej jest się urodzić... czapką... ;(
Jeszcze sporo lat minie, zanim uświadomimy to zacofane ludzkie myślenie. Niby Homo Sapiens, ale to Sapiens to chyba coś zanikło...

Posted