Mada:) Posted May 23, 2010 Posted May 23, 2010 Przypadkowo natknęłam się na stronę, która propaguje rozmnażanie psów nierasowych. [url]http://www.spacerek.net/spacerek-net.php[/url] Cytuję treść ze strony: 'Jeśli szukacie kawalera dla swojej suczki, lub Wasz piesek poczuwa się na siłach, by w sposób [COLOR=Red][U][B]kontrolowany[/B][/U][/COLOR] powalczyć o przedłużenie psiego gatunku, to zapraszamy do dodania informacji o psiaku do [B]katalogu reproduktorów[/B]. Informacje w nim zawarte pomogą Wam odnaleĄć odpowiedniego kandydata / kandydatkę dla Waszego psa, lub zareklamować Wasze psisko jako wzorowego reproduktora / matkę. [B][U][COLOR=Red]Psy wielorasowe także będą mile widziane!' [/COLOR][/U][/B][COLOR=Red][COLOR=Black]Wyrazy podkreślone i zaznaczone na czerwono wykluczają się wzajemnie. Nie mam doświadczenia w walce z internetowym propagowaniem rozmnażania, dlatego nie wiem, czy można 'coś z tym zrobić'. Może ktoś z Was zetknął się z podobną stroną i problemem? [/COLOR][/COLOR] Quote
Freyaa Posted May 25, 2010 Posted May 25, 2010 o maatko!!!...toż ci ludzie szykują psom schronisko lub bezdomnosc...Nie nazwe ich inaczej jak "tępomózgi!"...Można tylko tak walczyc z tym : propagując sterylizacje i kastracje u dobrych lekarzy(bo zdarzaja sie amatorzy, z doswiadczenia wiem ze oni to lepiej na szczepieniu niech sie skupią) A OSOBISCIE JA BYM TAKIEMU OGŁOSZENIODAWCY NAPISAŁA CO NIECO:angryy: ) Quote
Mada:) Posted May 25, 2010 Author Posted May 25, 2010 Freja, właśnie się zarejestrowałam i będę do nich pisała upomnienie. Quote
Borówka16 Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 Co za poje*** bezmózgi - nie da się inaczej ich nazwać :angryy: Niestety link strony mi się nie otwiera ,czy może ktoś dać go jeszcze raz ? Quote
Mada:) Posted June 22, 2010 Author Posted June 22, 2010 Mam problem, bo nie potrafię znaleźć tej strony, a link nie działa... Czyżby usunęli swoją 'działalność'? Quote