nemessis2 Posted December 29, 2009 Posted December 29, 2009 Witam Zwracam się do państwa ponieważ znalazłem sięw sytuacji ostatecznej i nie mam pojęcia co mam zrobić z moim psem. Jestem Studentem który wynajmuje pokój w którym nie ma żadnej możliwości trzymania zwierząt, a mam 3 i pół letnią suczkę Pitbull Rednos która była zawsze psem domowym i kanapowym, nigdy nikogo nie zaatakowałą. Chciałem oddać ją do schroniska ale niestety nieprzyjeli przez brak miejsc, ja mieszkam w Bełchatowie i nie mam pojęcia co z tym zwierzęciam zrobić, nikt kogo znam nie jest w stanie choćby zajęciem się nią na jakiś czas w którym może uda mi sięwynająć choćby kawalerke, ale jeżeli nie ma innej możliwości oddam pieska na stałe ale tylko w dobre ręcę. Ostateczność popycha mnie do tego żeby Pume (bo tak sie nazywa) trzymać na dworze w nieogrzewanym miejscu, gdzie na pewno nie jest jej dobrze, ale co innego mam zrobić w mojej sytuacji, Bardzo proszę o pomoc, Pies ma wszystkie szczepienia i aktualną książeczkę, Prosze o jak najszybszą odpowiedź. Quote
ruda76 Posted December 29, 2009 Posted December 29, 2009 troszkę dziwna ta Twoja sytuacja, bo skoro jestes studentem wynajmujacym pokoj to wczesniej zapewne mieszkales z rodzicami -suka ma 3 lata wiec gdzies dorastala. Natomiast sadze ze rodzice nie bardzo moga Ci pomoc skoro zwracasz sie tutaj o pomoc. zadzwon moze cos uda nam sie ustalic 501-712-216 Quote