Agness78 Posted December 4, 2008 Posted December 4, 2008 Pieski znalazły już nowe domki :))))) Szukam domów dla trzech, ślicznych 3 miesięcznych szczeniaków. Wszystkie są z płci - psami ( już sprawdzone przez weterynarza ) Pieski będą z wyglądu nie duże, dwa kudłate po mamusi, jeden krótkowłosy. Są prześliczne: czarny z brązowymi łapkami i dwie krówki :iloveyou: Pieski znajdują się obecnie na terenie gospodarstwa niedaleko Kępna. Warunki mają takie jak to zwykle na wsiach bywa :roll: ... czyli nie najlepsze. Śpią z matką w budzie na dworze :oops: ale mają podstawową opiekę ( tzn. bezpieczny teren, miseczka z jedzeniem). Zostały odrobaczone. Mamusia zostanie wysterylizowana - tego już dopilnuję, ale niestety w obecnym miejscu nie ma możliwości aby pieski zostały. Po za tym idzie zima i dobrze byłoby znaleźć pieskom ciepły kąt - nowy dom :oops: Pochodzę z Wrocławia i głównie pomagam bezdomnym kotom ( sama mam 3 futerka w domu :loveu:) Nie mam zbyt dużego doświadczenia z psami i z szukaniem dla nich domów. Bardzo proszę o pomoc. Może uda znaleźć się dom dla tych szkrabów. Warunkiem adopcji będzie zapewnienie psiakom odpowiednich warunków oraz podpisanie umowy adopcyjnej ( w tym sterylizacja psiaków w odpowiednim czasie ) Uwaga! Istnieje możliwość dowiezienia piesków do nowego domu w granicach 150 km od Kępna lub Wrocławia a może i dalej... Quote
jolap. Posted December 4, 2008 Posted December 4, 2008 Podnoszę. Trzecia strona to za daleko na szukanie domku ;). Quote
Agness78 Posted December 4, 2008 Author Posted December 4, 2008 jolap. napisał(a):Podnoszę. Trzecia strona to za daleko na szukanie domku ;). Dzięki. Forum jest dla mnie mało czytelne... właśnie próbuję zobaczyć jak tu zdjęcia wrzucić.... na miau.pl jest zdecydowanie łatwiej :roll: Quote
Agness78 Posted December 5, 2008 Author Posted December 5, 2008 Postaram się dzisiaj wrzucić kilka fotek... psiaki są naprawdę słodkie... mam nadzieję że uda sie dla nich znaleźć domy :roll: Quote