Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Pomocy... Tydzień temu adoptowałam z azylu wspaniałego psiaka, ale niestety nie dane nam było cieszyć się spokojem... 2 dni później przybłąkała się do nas sunia, mix amstaffa. Powiesiłam kilka ogłoszeń, odebrałam telefon od właścicielki (przynajmniej od kogoś kto się za nią podawał), wysłuchałam opowieści o suńce i...dowiedziałam się, że ona nie ma czasu ani chęci się nią zajmować i że mogę ją sobie wziąć. Postanowiłam, że zatrzymam sunię choć kilka dni, ale nie daję już rady... Dla obcych psica jest agresywna, wczoraj pogryzła mojego znajomego, zaczepia i gryzie mojego schroniskowego biedaka, na spacerach atakuje dzieci... Niestety nie mam takiego doświadczenia z amstaffowatymi, żeby móc ją zatrzymać- rozmawiłam już z behawiorystami zwierzęcymi (i to kilkoma...), byłam w ośrodku szkolenia psów... Wszyscy doradzają oddanie ps lub...uśpienie!
Dlatego zwracam się z prośbą o pomoc- sunia jest zupełnie niewychowana, nie umie nawet utrzymać czystości przez 2 godziny, nie mówiąc o czasie kiedy jestem w pracy...:( Nie chodzi tylko o to, że demoluje mi mieszkanie (to też, bo jest wynajęte:(), ale o to, że zaczynam bać się o siebie i mojego ONka... Czy ktoś znający się na temacie mógłby wziąć ją na tynmczas lub polecić miejsce gdzie dobrze by się nią zajęto? Oprócz psów mam jeszcze 4 konie i nie bardzo mogę pozwolić sobie na pogryzienie...:( A widzę i wiem, że nie am sobie rady...

• Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Ciotki kochane!
Pomóżcie dziewczynie!! Bo sunia wyląduje w schronie- jak nie będzie wyjścia!:-(
W końcu bezpieczeństwo domowników jest najważniejsze!

Posted

Starlette!
Jeśli nikt Ci nie pomoze,spróbuj jednak zaprowadzić ją do właścicielki!
Przecież ona nie dała Ci chyba książeczki psa,ani też zrzeczenia się na piśmie!
Nie możesz tak żyć terroryzowana przez psa tej zwłaszcza rasy!
To naprawdę niebezpieczne,a suka wyczuwa,że jej się boicie i chce rządzić!

Posted