Jump to content
Dogomania

ARKA

Members
  • Content Count

    7,786
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Good

About ARKA

  • Rank
    Banned

Contact Methods

  • AIM
    1583923
  • Website URL
    http://arka.strefa.pl

Converted

  • Location
    Janinów k/GM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zapraszam na dziecięcy bazarek dla Pasterzowych tricolorków i jednej białaski.

    index.php?get=1&f=1

  2. Ważna sprawa, szukamy tymczasu dosłownie na pared ni dopóki sie miejsce w hotelu nie znjadzie. pies mieszka an dworcu w kartonie!

    http://www.dogomania.pl/threads/176092-Jego-dom-to-KARTON-Mieszka-na-DWORCU-Lada-chwila-zamarznie-na-oczach-ludzi?p=13739899#post13739899

  3. [quote name='Soema']ARKA Ty, ktoś taki jak Ty w Sandomierzu by się przydał.. Targowica otwarta non stop :p ale szczególnie w soboty i poniedziałki rano jest mnóstwo zwierząt.. Warunki tragiczne.Mnóstwo szczeniąt. W wakacje jak byłam było ponad 30 szczeniąt w typie ON, od różnych ludzi.. i wiele innych w typie rasy :roll: nie wiem co się dzieje, z tym kundelkami, które nie pójdą.. Ale im nic nie można zrobić..:roll:[/quote] Dowiedz sie czy to targowisko miejskie czy prywatne...[B]porob zdjecia!!![/B]
  4. Wczoraj przeczytalam(tlumacz google, hehe) na stronie najwiekszej niemieckiej organizacji,ze zrobili akcje" jajko wielkanocne" i nawoluja do bojkotowania zakupu jajek oznaczonych "3"-to oznacza chow klatkowy kur:shake: Zrobmy w przyszlym roku przed Swietami Wielkanocnymi taka akcje!! Teraz to zapozno.:shake:
  5. [quote name='pati']Ma juz podawany steryd w małej dawce i pomogło na skóre więc moze to rzeczywiście to. [/quote] To typowe. Jak lekarze(marni, soory) ) nie widzą co jest,zamiast szukac, to podaja poprostu steryd:shake:. Ja tez popieram konsultacje z dobrymi lekarzami! A kto robil usg?
  6. [quote name='Qti']i niby chłop - rolnik powinien być w zgodzie z naturą :mad:[/quote] Tu gdzie mieszkam jest targ lokalny i sprzedawane sa "tradycyjnie" kury,kurczeta, perliczki i kroliki i czasami jakis indyk sie trafi. Targ jest w srody. Wczoraj zrobilam przeglad stanu zwierzat. Kury poupychane w klatkach, nie mają nawet jak sie obrocic:shake: Zaczelam pytac tych"hodowcow" czy znają przepisy unijne i czy biora dotacje wogole z UE, no wiekszosc,ze tak wiec...im powiedzialam, ze za tydzien przychodze z aparatem i robie zdjecia i wysle do UE i jak im tu komistarza unijnego sciagne to po dotacjach bedzie i moze zaczna humanitarnie te kury traktowac.
  7. [quote name='irenaka']Arko! Jak znasz kobietę, to spróbuj wieczorem pogadać. Boję się zawsze, że ludzie kłamią. Że Sara siedzi gdzieś w schronie a Oni mówią, że Jej nie ma.:shake:[/quote] Nie tyle klamia co poprostu nie wiedzą:shake: Dlatego najlepiej dac ogloszenie ze zdjeciem do schronu i to do "łapki" prowadzącego schronisko, conajmniej. Pracownikom tez trzeba by dac..
  8. :loveu:Radio Bogoria jest prozwierzece. Zmienily sie zaleznosci sluzbowe ale wszystko juz jest ok, bez problemu. Bylam w radio, maja puszczac komunikaty o Sarze.:p Dzis i jutro i moze dluzej;) jak sie nie znajdzie. [B]KONIECZNIE[/B] jesli mozecie podrzuccie ogloszenie z zdjeciem Sary do [B]schroniska w Milanówku[/B]!! Nie mam kolorowej drukarki, moglabym podrzuci:shake:
  9. [quote name='sonikowa']Irenko, skrocilam, jest powyzej.. [B]Arko[/B], a co u pana Grodeckiego? Nic nie widział? [/quote] Nie daje mi sygnalu wiec chyba nic:shake: [B]Do Korabiewic[/B] nie masz co dzwonic, cud abys sie dodzwonila...ja dzwonie do p.Magdy pozno wieczorem na stacjonarny i czasami mi sie udaje dodzwonic.
  10. [quote name='Ania+Milva i Ulver'][B]Sara wazy jakieś 27 kg-[/B]tyle wazyła jak odchodziła ode mnie.[/quote] No to Wy ją tak opisujecie jak molosa:evil_lol: No to ona dla mnie średniaczek jest i na taka wygladala w tv;) moja wazy 32kg i mysle, ze "malutka":evil_lol: Musze oglosznie zalatwic z dyrektorem osrodka kultury bo to Jemu teraz radio podlega a radio to tez teraz komercja:shake: No ale mam nadziej,ze sie uda;) Mysle,ze na godzine emisji to juz wplywu miec nie bedziemy....ale to radio slucha kazdy lokalnie, slysze jak do sklepow wchodze;)
  11. [quote name='irenaka']Napisałam mail do Gazety Grodziskiej a z tym radiem rozmawiałam. [B]Oni chcą za jedna emisję 66,00 a ja nie mam kasy.[/B] A co to jest jedna emisja:placz: Baba w tym radiu jest [COLOR=black][FONT=Verdana]bezwzględna[/FONT][/COLOR] a ja mam związane ręce przez kasę. Może [COLOR=black][FONT=Verdana]zbierzmy[/FONT][/COLOR] jakieś pieniądze na wątku? Ma ktoś jakiś grosz przed świętami?[/quote] Irenko, spokojnie, zaraz cos wymysle;) No dzwonilam, wszystko sie troche pozmienialo ale mysle,ze uda mi sie to zaltwic...dam znac! teraz: Sara byla w niebieskiej obrozy, identyfikatorek,ile moze wazyc ze 40Kg? NA KOGO kontakt,,podajcie mi nr.tel kogos czy ma byc moj??
  12. cleo, nie wiem..tak pomyslam, a moze rozwies tez ogloszenia w Kręzelu..moze on tam poszedl albo w kierunku Emir? Znalam historie dwoch psow, ktore wraz z wlascielem zmienily dom..po pol roku oba psy uciekly..jeden wrocil a drugi, sunia, przeszla cala W-wa w kierunku starego domu szla, juz prawie doszla:shake:..samochod ja potracil, odnaleziona byla w schronisku....niestety....zlamany kregoslup... Druga historia niesamowita. Pies byl z Brwinowa, tam znaleziony, pojechal do Krzyczek tam byl chyba 3 m-c, potem w Siestrzeni, skad uciekl..i..znaleziony w tym samym miejscu w Brwinowie.:crazyeye::crazyeye:
  13. [quote name='Niuni&Pupi']Sara miała zakręcaną adrestakę, taką o jakiej pisała Arka :shake: więc bardzo prawdopodobne, że ktos mógł jej niezauważyć, albo nie wie co to jest...[/quote] Moje psy czesto je gubily. tzn. odkrecaly sie. Potem zakrecalam na lakier od paznokci:evil_lol:..potem pomyslalam, ze wlasnie ktos, kto nie wie co to jest nie bedzie widzial, ze w srodku jest karteczka:shake: Moje psy teraz nosza takie wygrawerowane serduszka. Maja czipy. Na serduszku jest:mam czipa i imie kazdego psa i nr.tel. Po czipie mozna ustalic moj adres gdyby telefon nie dzialal np.
×
×
  • Create New...