Jump to content
Dogomania

Fotografia II


dog_master
 Share

Recommended Posts

[quote name='Unbelievable']szaleć nie mogłam bo ciemno było ;) ale jaka, większa, mniejsza?[/QUOTE]
No to wszystko jasne. Jakby były warunki,to ja bym zwiększyła głębię,żeby tors był bardziej wyraźny i nawet troszkę tylne łapy.
Ale znam te kiepskie warunki. Jak na kiepskie warunki,to fajnie wyszło

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 15k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[quote name='Bolsbokser']No to wszystko jasne. Jakby były warunki,to ja bym zwiększyła głębię,żeby tors był bardziej wyraźny i nawet troszkę tylne łapy.
Ale znam te kiepskie warunki. Jak na kiepskie warunki,to fajnie wyszło[/QUOTE]
a mi się chyba bardziej podoba tak jak jest- ostre oczy i trochę słomy i powoli rozmywająca się reszta ;) za to przeszkadzają mi trochę jasne badyle na pierwszym planie

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Unbelievable']a mi się chyba bardziej podoba tak jak jest- ostre oczy i trochę słomy i powoli rozmywająca się reszta ;) za to przeszkadzają mi trochę jasne badyle na pierwszym planie[/QUOTE]
A widzisz - to zawsze jest kwestia gustu i spojrzenia. Ja bym wolała troszkę więcej wyrazistości,Ty wolisz tak jak jest.
Mi podoba się format mojego zdjęcia,komuś może się nie podobać. Tutaj zawsze będzie subiektywizm. Do kogoś trafi to zdjęcie,inny przejdzie obk niego obojętnie i odwrotnie.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Bolsbokser']A widzisz - to zawsze jest kwestia gustu i spojrzenia. Ja bym wolała troszkę więcej wyrazistości,Ty wolisz tak jak jest.
Mi podoba się format mojego zdjęcia,komuś może się nie podobać. Tutaj zawsze będzie subiektywizm. Do kogoś trafi to zdjęcie,inny przejdzie obk niego obojętnie i odwrotnie.[/QUOTE]
dlatego napisałam też swoje zdanie ;)

Link to comment
Share on other sites

LeCoyotte , czesto koryguje ekspozycje bo u malamuta nietrudno o przepaly. U mnie ta fota jest ok ale nie od dzisiaj wiem, ze mam do d...y skalibrowany monitor ;)

Bolsbokser, rozproszyc nydyrydy bo to zastane. Z zasady nie dopalam zdjec bo po prostu nie umiem ;)

Unbelievable, fajne takie "zgaszone" kolorki - lubie takie a psiur wyglada jakby siedzial w gniazdku ;) podoba mi sie tylko obroza troszke odwraca uwage

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Unbelievable']za to przeszkadzają mi trochę jasne badyle na pierwszym planie[/QUOTE]
I tu mamy sytuację, gdzie warto zastosować małą GO, wg mnie;) Gdyby pierwszy plan i tło było bardziej rozmyte, badyle nie raziły by tak bardzo, a i uwaga odbiorcy bardziej skupiła by się na GRAMie;)

[quote name='masienka']LeCoyotte , czesto koryguje ekspozycje bo u malamuta nietrudno o przepaly. U mnie ta fota jest ok ale nie od dzisiaj wiem, ze mam do d...y skalibrowany monitor ;)[/QUOTE]
Lepiej mieć minimalnie przepalone 2% czy ileś kadru, a dobrze naświetlone zdjęcie z fajnymi kolorkami, niż ciemne, na którym niewiele widać. Chyba, że sytuacja tego wymaga, tzn fotografujesz ciemną scenę wieczorem, ale pies w słońcu niech będzie jasny;)

Teraz możecie się powyżywać na moim zdjęciu:lol:
[IMG]http://i283.photobucket.com/albums/kk308/vertobi/sierpien2010/7e7a2e3f.jpg[/IMG]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='LeCoyotte']I tu mamy sytuację, gdzie warto zastosować małą GO, wg mnie;) Gdyby pierwszy plan i tło było bardziej rozmyte, badyle nie raziły by tak bardzo, a i uwaga odbiorcy bardziej skupiła by się na GRAMie;)


Lepiej mieć minimalnie przepalone 2% czy ileś kadru, a dobrze naświetlone zdjęcie z fajnymi kolorkami, niż ciemne, na którym niewiele widać. Chyba, że sytuacja tego wymaga, tzn fotografujesz ciemną scenę wieczorem, ale pies w słońcu niech będzie jasny;) [/QUOTE]
tudzież pomyśleć wcześniej i z kadru badyle odgarnąć :diabloti:

ja psa zwykle prześwietlam ;) na zdjęciu które dałam też jest prześwietlony, za to reszta kadru wygląda ok ;)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='eria'][url]http://i283.photobucket.com/albums/kk308/vertobi/sierpien2010/7e7a2e3f.jpg[/url]
powiem jedno.... nie chciałabym tam być o tej porze co TY :)[/QUOTE]
no co Ty! Fajnie było:lol:

[quote name='Kora-']LeCoyette- wciąga, bardzo mi się podoba to zdjęcie![/QUOTE]dzięki;)

[quote name='masienka']w pierwszej chwili myslalam, ze nie da rady sie powyzywac bo idealne ale jednak :diabloti: rynne bys wymienil[/QUOTE]
Właściciel się nie zgodził na wymianę. Chciał dalej spać....:roflt:

Na tym też się można wyżyć.
[IMG]http://i283.photobucket.com/albums/kk308/vertobi/wrzesien2010/3fcc638b.jpg[/IMG]
Z góry dziękuję;)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='masienka']
Bolsbokser, rozproszyc nydyrydy bo to zastane. Z zasady nie dopalam zdjec bo po prostu nie umiem ;)[/QUOTE]
A sądziłam,że to z lampą, bo charakterystycznie pajęczyna na tym zdjęciu wygląda, ślina dziwnie się błyszczy a tło niesamowicie ciemne w stosunku do fotografowanego obiektu. Ale ... mogę się mylić.

Link to comment
Share on other sites

[B]Moniskaa[/B]- czytałam dużo o tym, można uzyskać naprawdę fajne efekty, ale osobiście nigdy się nie zebrałam, żeby coś samemu stworzyć. Fajne są te kolory, zmieniałaś w PS, czy inaczej je uzyskałaś? :) No i niestety, chyba Cię widać w prawym dolnym rogu :diabloti:
[B]
Kora- [/B]to stare zdjęcie, jeszcze jak fociłam kit-em 18-55mm ;)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Moniek193'][B]Moniskaa[/B]- czytałam dużo o tym, można uzyskać naprawdę fajne efekty, ale osobiście nigdy się nie zebrałam, żeby coś samemu stworzyć. Fajne są te kolory, zmieniałaś w PS, czy inaczej je uzyskałaś? :) No i niestety, chyba Cię widać w prawym dolnym rogu :diabloti:
[QUOTE]
nie, nic nie zmienialam. Zero obróbki. a swiatlo to latarka ktora zmienia kolory :) robilam jeszcze z zapalniczką, tez jest dobre :)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Korenia']Jak dla mnie za ciemny pyszczek. I to zdjęcie jest jakoś tak mało wysycone. Wszytko tak jakby na jednym poziomie.[/QUOTE]
Bo "zdjęłam z tonu".
Mam coś nie tak z monitorem i nie wiem,czy zdjęcie jest rzeczywiście zbyt ciemne, czy może tylko u mnie to tak wygląda. Czasem coś poprawiam,a potem okazuje się że nie w tę stronę co trzeba. Podejrzewam,że kontrast był w takim razie dobry, a ja go niepotrzebnie zmniejszyłam.
W dodatku bawiłam się lampą, jeszcze nie bardzo ją ogarniam.
Aaaaa ... i jeszcze pomieszałam warstwy - kolor z czarno-białym. To było celowe. Może dlatego masz takie odczucie,że zbyt mało wysycone.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Korenia']A możesz wstawić oryginał?[/QUOTE]

[IMG]http://lh4.ggpht.com/_IHy5CS3gC-Q/TKeVilnyIQI/AAAAAAAACwE/VTDW283s-so/DSC_4419.jpg[/IMG]

W aparacie wyglądało w miarę OK, na komputerze wygląda bardzo ciemno. Parametry monitora mam wypośrodkowane.
Kiedy otwieram zdjęcie w PS - jest OK, kiedy za pomocą podglądu obrazów Windows - jest cholernie ciemne. Nie wiem, na czym się opierać. Kiedy wrzucam pomniejszone zdjęcie do internetu - wygląda,jakby było mega przeostrzone.
What the f... ?!

Link to comment
Share on other sites

[quote name='BBeta']Za mało światła, nie widać oczu[/QUOTE]
To wiem - było za małe pomieszczenie i nie miałam za bardzo od czego odbić światło lampy tak, by doświetliło pyszczek. Nie mam dyfuzora.
Efekt - światło jest za szczeniakiem, pysk niedoświetlony.
Jak tak teraz sobie analizuję, to dochodzę do wniosku,że mogłam lampę skierować za siebie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...