Jump to content
Dogomania

Pytanie na temat konia


gojka

Recommended Posts

Tak,wiem,że wątek jest o psach.Ale ponieważ jest najczęsciej odwiedzany a ja potrzebuję szybkiej odpowiedzi,dlatego piszę tutaj.

Otóż znam starszego człowieka,który ma konia.Koń nigdy nie był podkuty,kopyta ma połamane i popękane,często zdarza się,że koń ucieka i spaceruje sobie drogę szybkiego ruchu.

Ostatnio,gdy koń uciekł na drogę i spacerował z wielkim kawałkiem drewna z tyłu przywiązanym,wezwano policję.Policja zagroziła,że koń zostanie odebrany jak będzie stwarzał niebezpieczeństwo na drodze.

 

Wczoraj widziałam konia przywiązanego pod oborą.Stał tam jakiś czas w potwornej ulewie,burzy i wietrze.

Taka sytuacja miała juz miejsce kilka razy.Właściciel uważa,że koniowi nic nie grozi a przynajmniej się umyje.Nie znam się na tym,ale chciałabym spytać czy taki obrazek może być powodem do interwencji jakiejś organizacji na rzecz zwierząt?

Dodam,że koń w oborze ma tonę gnoju,na której stoi...

Link to comment
Share on other sites

Jeśli stoi w gnoju i stoi na deszczu to się kwalifikuje na interwencję, tym bardziej jeśli ma pouszkadzane kopyta i wydostaje za ogrodzenie. Tylko nie dzwoń na policję bo oni nic nie zrobią. Lokalna organizacja bedzie lepsza, bo oni nie popuszczą

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Możesz zgłosić do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii lub Wojewódzkiego, zależy od miejsca zamieszkania i warto by włączyć  organizację zajmującą się ochroną zwierząt. Było już kilka programów na ten temat i niestety wszystko idzie bardzo opieszale i tylko zwierząt żal, zależnych od człowieka, a człowiek to największa świnia nie obrażając świń w tym konkretnym przypadku.

Link to comment
Share on other sites