tobciu Posted May 19, 2012 Posted May 19, 2012 Magdola - ja osobiście bym wybrała Brita http://www.krakvet.pl/brit-premium-lamb-rice-15kg-p-3149.html tylko on jest te 60 zl droższy. ale Brit ma większa zawartość mięsa. Bosh zdaje się 15%, Brit, normalnie 26-27% (teraz maja niby nowa formułę i zawartość mięsa do 45%) Ale to moja propozycja. :) Zooexpress ( www.zooexpress.pl ) jest szybki, zamówienie do godz. 12-13 i kurier jest na następny dzień u Ciebie. Do Krakvetu zawsze jakiś niefart miałam.. i czekałam na przesyłki. Info o siku.. hm.. biedny zestresowany.. Trzymam kciuki za szybkie stresu odpuszczenie. :) Quote
magdola Posted May 19, 2012 Posted May 19, 2012 [quote name='tobciu']Magdola - ja osobiście bym wybrała Brita http://www.krakvet.pl/brit-premium-lamb-rice-15kg-p-3149.html tylko on jest te 60 zl droższy. ale Brit ma większa zawartość mięsa. Bosh zdaje się 15%, Brit, normalnie 26-27% (teraz maja niby nowa formułę i zawartość mięsa do 45%) Ale to moja propozycja. :) Zooexpress jest szybki, zamówienie do 12-13 i kurier jest na następny dzień u Ciebie. Do Krakvetu zawsze jakiś niefart miałam.. i czekałam na przesyłki. Info o siku.. hm.. biedny zestresowany.. Trzymam kciuki za szybkie stresu odpuszczenie. :) Odnośnie marketu to sie nie wypowiem, bo tylko pokazalam przykład. Brałam pod uwagę tez Brita, fajne tez jest wg mnie Bento Kronen, ale wiem, ze ma tez wielu przeciwników. Poza tym jakbym miała dopłacić to wolałabym Purine, bo ostatnio bardzo polepszyl sie skład, nawet nasi wiecie są dobrze nastawieni pod tym względem, ale to już będziemy sie martwić potem;) a Norek zasiusial pól pokoju :D bidulek...:( Quote
tobciu Posted May 19, 2012 Posted May 19, 2012 a propo szczotki - to ja mam taki grzebyk z rzadszymi i gęstszymi ząbkami. Jak będę w domu wstawię zdjęcie. Quote
magdola Posted May 19, 2012 Posted May 19, 2012 [quote name='tobciu']a propo szczotki - to ja mam taki grzebyk z rzadszymi i gęstszymi ząbkami. Jak będę w domu wstawię zdjęcie.[/QUOTE] Ja mam taki z rączka... Miałam... Poszukam... A teraz zmykamy do veta z Liza. Quote
tobciu Posted May 19, 2012 Posted May 19, 2012 Purina też ma tylko 15% mięsa zdaje się. Ja to maniaczka czytania składów jestem. Na pierwszym miejscu musi byc zawartość mięsa, nie mączki mięsnej :) Info o siku, trudno, że w pokoju :) ale dobrze że poszło. :) Quote
magdola Posted May 19, 2012 Posted May 19, 2012 [quote name='tobciu']Purina też ma tylko 15% mięsa zdaje się. Ja to maniaczka czytania składów jestem. Na pierwszym miejscu musi byc zawartość mięsa, nie mączki mięsnej :) Info o siku, trudno, że w pokoju :) ale dobrze że poszło. :)[/QUOTE]Oj to dobrze, ze ekspert jakiś jest ;) chociaż co do składu mięsa to duzo można pisać, ja podawalismy swoim orijena, ale niestety lipa bo za duzo białka...:( Quote
mgro Posted May 19, 2012 Author Posted May 19, 2012 (edited) Mączki to są na pierwszym miejscu prawie wszędzie z tego co widzę :( Czy Norek pogryzie większe granule czy raczej szukać takich mniejszych? Może któraś z Puriny Pro Plan? My karmimy Acaną, ale ona dość tłusta jest ( no i kosztuje sporo) i u niektórych psów może problemy wywoływać - tak słyszałam chociaż mój wciąga wzorowo. Edited May 19, 2012 by mgro Quote
magdola Posted May 19, 2012 Posted May 19, 2012 Ja właśnie myślałam o Pro Planie, u nas tez na razie Acana... Bo Rc vet nam nie służy... Wg naszego weta właśnie Pro Plan jest jedna z lepszych z tej polki. odnosnie kastracji to u nas to koszt 250 zł :( ciekawe jak w tozie? W poniedziałek zadzwonie. Norek chyba spokojnie da sobie radę z większymi granulkami... Quote
Lupi Posted May 19, 2012 Posted May 19, 2012 Cieszę się że Norek już w domciu :loveu:. To siku to pewnie ze stresu... Co do karm to myślę, że śmiało można mu podawać Ariona (nawet ta tańszą wersję tzn. Arion Bravo Croc - 20 kg za 105 zł w Goleniowie). Skład w miarę OK. Granulki w sam raz dla małego psa - mój jamnik je bez problemów. Quote
magdola Posted May 19, 2012 Posted May 19, 2012 Arizony jest ok. Duzo mięsa, mało białka, reszta tez i cena bardzo ok;) Quote
tobciu Posted May 19, 2012 Posted May 19, 2012 [quote name='magdola']Ja właśnie myślałam o Pro Planie, u nas tez na razie Acana... Bo Rc vet nam nie służy... Wg naszego weta właśnie Pro Plan jest jedna z lepszych z tej polki. odnosnie kastracji to u nas to koszt 250 zł :( ciekawe jak w tozie? W poniedziałek zadzwonie. Norek chyba spokojnie da sobie radę z większymi granulkami... 250 zł ? Matko, drogo. My za Bragiego tyle płaciliśmy, ale On ważył właśnie 25 kg wówczas. A Norek to z 15kg nawet nie ma ? Na zdjęciach to na 12-15kg mi wyglada. My w Szczecinie, na Bezrzeczu, w Holiwet robiliśmy. http://www.holiwet.pl/ Quote
magdola Posted May 19, 2012 Posted May 19, 2012 No ja wiem :( ze drogo, myślałam, ze będzie taniej...:( z tego co wiem to Norek już na dworze ogon podnosi. Wg Pana z dt "już sie z niego robi "normalny"pies, ale jeszcze poczekamy..." Quote
pati1978 Posted May 20, 2012 Posted May 20, 2012 Witam , mam dobre wieści ,Norek od wczoraj wieczorka załatwia się ze mną normalnie , uff jakis sukcesik . Generalnie chyba to mnie sobie upodobal na pancie i jak tylko wrocilam wczoraj wieczorkiem z pracy to podskakiwal merdal ogonem ,także jestem w szoku, ale żeby nie bylo tak wesoło , upodobał sobie łóżka , a że jesteśmy po dzisiejszej kąpieli , to jest jeszcze mokry .Jeszcze czeka nas przeprawa bycia samemu w domku ,bo niestety takie sytucje będą mialy miejsce , mam nadzieję ,że wytrzyma Quote
magdola Posted May 20, 2012 Posted May 20, 2012 (edited) [quote name='pati1978']Witam , mam dobre wieści ,Norek od wczoraj wieczorka załatwia się ze mną normalnie , uff jakis sukcesik . Generalnie chyba to mnie sobie upodobal na pancie i jak tylko wrocilam wczoraj wieczorkiem z pracy to podskakiwal merdal ogonem ,także jestem w szoku, ale żeby nie bylo tak wesoło , upodobał sobie łóżka , a że jesteśmy po dzisiejszej kąpieli , to jest jeszcze mokry .Jeszcze czeka nas przeprawa bycia samemu w domku ,bo niestety takie sytucje będą mialy miejsce , mam nadzieję ,że wytrzyma[/QUOTE] Tak..., słyszałam, ze lubi spać w łóżeczku ;) Pati, może jakieś fotki? Edited May 20, 2012 by magdola Quote
tobciu Posted May 21, 2012 Posted May 21, 2012 [quote name='tobciu']250 zł ? Matko, drogo. My za Bragiego tyle płaciliśmy, ale On ważył właśnie 25 kg wówczas. A Norek to z 15kg nawet nie ma ? Na zdjęciach to na 12-15kg mi wyglada. My w Szczecinie, na Bezrzeczu, w Holiwet robiliśmy. http://www.holiwet.pl/ [quote name='magdola']No ja wiem :( ze drogo, myślałam, ze będzie taniej...:( Czy DT ma możliwość sprawdzenia wagi Norka ? Zapytam w Holiwecie o cenę. Quote
magdola Posted May 21, 2012 Posted May 21, 2012 [quote name='tobciu']pierwszych kilka fantów obstrykałam magdola.[/QUOTE] Fajnie ;) u mnie został jeden pluszowy piesek "z kompletu":) Quote
Cudak Posted May 21, 2012 Posted May 21, 2012 (edited) Myślę, że Norek więcej niż 10-11 kg nie waży, wiec 250 zł to cena z kosmosu (za dużego i grubego psa husky wet z Goleniowa powiedział Lupi za kastrację 120 zł, jeśli dobrze pamiętam...). Co do karmy - ja swojego karmię Joserą miniwell i Norkowi też smakowała ;) od 146 zł za 15 kg. Czy mogę wstawic zdjęcia Norka z DT na jego wydarzenie na facebooku? Edited May 21, 2012 by Cudak Quote
magdola Posted May 21, 2012 Posted May 21, 2012 [quote name='Cudak'] Czy mogę wstawic zdjęcia Norka z DT na jego wydarzenie na facebooku?[/QUOTE]jasne ;) no niestety Szczecin jest bardzo drogi, mi tez ta cena sie nie podoba...:crazyeye: W Tozie za psa 10-20 kg 200 zł..... Zobaczymy czy tobciu wynegocjuje niższa cenę...;) Quote
tobciu Posted May 21, 2012 Posted May 21, 2012 [quote name='magdola']jasne ;) no niestety Szczecin jest bardzo drogi, mi tez ta cena sie nie podoba...:crazyeye:[/QUOTE] No jest Szczecin drogi, ale ta cena 250 zł jest wogle z kosmosu :) Napisz magdola gdzie tak biorą, żebyśmy przez przypadek tam nigdy nie trafiły. :) Jak pisałam - nasz Bragi, mając 25kg miał kastrację za 250 zł, też w Szczecinie. Zważcie proszę Norka w DT - zadzwonię do Holiwet i zapytam się ile by u nich kosztowała kastracja. Quote
Cudak Posted May 21, 2012 Posted May 21, 2012 Trzymam kciuki! Jak nie to może bardziej opłacałoby się do Goleniowa przyjechać na kastrację? Quote
tobciu Posted May 21, 2012 Posted May 21, 2012 [quote name='Cudak']Trzymam kciuki! Jak nie to może bardziej opłacałoby się do Goleniowa przyjechać na kastrację?[/QUOTE] Myślę, że nie będzie takiej potrzeby. :) Znajdziemy taniej weta niż te 250 zł. :) Ale jakby jakimś trafem (w co wątpię) miałoby się nie znaleźć - to wówczas lepiej do Goleniowa. Tylko szkoda by go stresować podróżą. Ale szczerze myślę - że rozsądną cenę się tu znajdzie. Zważcie proszę rudzielca i dzwonie do naszego weta. Quote
tobciu Posted May 21, 2012 Posted May 21, 2012 Jak DT ma taką wagę ludzką - niech się ktoś zważy wpierw sam, a potem razem z psem :) My tak Bragiego ważymy w warunkach domowych. :) Quote
magdola Posted May 21, 2012 Posted May 21, 2012 [quote name='Cudak']Trzymam kciuki! Jak nie to może bardziej opłacałoby się do Goleniowa przyjechać na kastrację?[/QUOTE] W Holiwecie i innych szczecińskich wetach, które przed chwila obdzwonilam, to koszt od 200 zł. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.