Odi Posted November 7, 2010 Posted November 7, 2010 [quote name='Potter']19 października wystąpiliśmy do Lubawskiego [SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2]o udzielenie informacji publicznej [/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2]w następującym zakresie:[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE] [SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][B]1. [/B]treść decyzji Prezydenta Kielc z dnia 3 grudnia 2002, zawierającej zezwolenie dla PUK Kielce na prowadzenie działalności ochronnej przed bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt na terenie Miasta Kielce, wraz z ew. załącznikami,[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE] [SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][B]2.[/B] treść umowy z dnia 15 stycznia 2007 zawartej między Urzędem Miasta Kielce a PUK Kielce na wyłapywanie bezdomnych zwierząt i zapewnienie im opieki, wraz z załącznikami:[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE] [SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2]a) zasady i warunki wyłapywania bezdomnych zwierząt,[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE] [SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2]b) wymogi dotyczące wykonania usługi zapewniania opieki bezdomnym zwierzętom,[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE] [SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2]c) wykaz zadań wynikających z "Programu zapobiegającego bezdomności zwierząt" przewidzianych do wykonania,[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE] [SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2]d) regulamin schroniska dla bezdomnych zwierząt.[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE] [SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][B]3.[/B] treść 27 umów na wyłapywanie bezdomnych zwierząt, zawartych przez PUK z innymi gminami, obowiązujących w dniu 10 czerwca 2010 r.[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE] [SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][B]4.[/B] informacja o tym, kto i wedle jakiego programu prowadził dla pracowników schroniska kurs p.n. "Postępowanie ze zwierzętami w schroniskach i placówkach opieki nad zwierzętami"[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE] [SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][B]5.[/B] informacja o tym kto i na jakiej podstawie prawnej wystawił we wrześniu 2006 r. certyfikat dla kierownika schroniska w zakresie "zarządzania schroniskami dla bezdomnych zwierząt". [B]Oczywiście do dzisiaj bez odpowiedzi. [/B] [/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/QUOTE] Potter, wracam jeszcze do Twojego postu powyżej. [B] Termin udostępnienia Wam informacji publicznej na wniosek minął w dniu 2 listopada 2010 r. - zakładam, iż w dniu 19 października 2010 r. złożyliście wniosek w biurze podawczym Urzędu Miasta Kielce. Do tej pory, jak rozumiem, nie otrzymaliście informacji publicznej, o którą wnioskowaliście, ani też nie otrzymaliście decyzji o odmowie udostępnienia informacji publicznej wydanej na podstawie art. 16 ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.01.112.1198 ) oraz na podstawie art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r., 98.1071). Wobec powyższego przysługuje Wam: 1. Złożenie skargi na bezczynność Prezydenta Miasta Kielce zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.01.112.1198 ). 2. Złożenie skargi na Prezydenta Miasta Kielce na brak odpowiedzi dot. udostępnienia informacji publicznej do jednostki certyfikującej, która wydała Urzędowi Miasta Kielce certyfikat ISO zaświadczający, że Urząd jest jednostką certyfikowaną, tj. wprowadził i stosuje system zarządzania jakością. Ze swej strony szykowałam się do obu w/w skarg na Prezydenta Miasta Kielce, ale szczęśliwie dla magistratu, otrzymałam informację, o którą wnioskowałam. Nb, z taką sytuacją miałam do czynienia w sprawie Laszczyn w Gminie Grodzisko Dolne, gdzie Wójt Gminy też był bezczynny i nie opłaciło mu się to po moich skargach na niego - zarówno skardze na bezczynność, jak i skardze do jednostki certyfikującej. Oczywiście skutkiem skarg informację od Wójta otrzymałam bezzwłocznie - została mi wysłana pocztą elektroniczną z sekretariatu Pan Wójta w godzinach popołudniowych ok. 18-tej, a następnie dodatkowo dostarczona poprzez Pocztę Polską. Takim sposobem - skargi na bezczynność został również "wyregulowany" przeze mnie Burmistrz Wielunia, pomimo, iż Rada Miasta ciągle udawała, że nie rozumie co oznacza termin 'bezczynność' w świetle ustawy o dostępie informacji publicznej. Oczywiście w tym przypadku również otrzymałam wszystko, o co wnioskowałam. [SIZE=3] Nie można odpuszczać organom administracji państwowej postępowania niezgodnego z obowiązującymi przepisami prawa oraz, jak w obu w/w przypadkach, postępowania niezgodnemu z ISO, do którego stosowania dobrowolnie się zobowiązali i chwalą się tym na cały świat.[/SIZE][/B] Quote
Potter Posted November 7, 2010 Posted November 7, 2010 Ależ ja o tym wszystkim wiem. Wzięłam jedynie poprawkę na szybkość poczty polskiej, od 2 listopada minęło dzisiaj 5 dni. Ostatnio wyniki sekcji z Kielc wędrowały do nas pocztą poleconym 8 dni. Jeśli jutro z popołudniową pocztą nic nie przyjdzie, to będę się skarżyć. Ale mi się ze skargami nie spieszy - każde takie pismo to jest dodatkowy wydatek energetyczny dla stowarzyszenia, zamiast zajmować sie psami, nic innego ostatnio nie robię tylko po 8 h dziennie konstruuję pisma. Rzygać się chce. Zdecydowanie potrzebuję już sekretariatu :razz:, bo przy 2 osobach (ja + eliza_sk) przyjdzie się zarżnąć. Quote
Odi Posted November 7, 2010 Posted November 7, 2010 [quote name='"Potter"']Jeśli jutro z popołudniową pocztą nic nie przyjdzie, to będę się skarżyć. Ale mi się ze skargami nie spieszy - każde takie pismo to jest dodatkowy wydatek energetyczny dla stowarzyszenia, zamiast zajmować sie psami, nic innego ostatnio nie robię tylko po 8 h dziennie konstruuję pisma. Rzygać się chce. Zdecydowanie potrzebuję już sekretariatu :razz:, bo przy 2 osobach (ja + eliza_sk) przyjdzie się zarżnąć.[/quote] Bardzo dobrze, tak trzymać. Musimy każdą sprawę doprowadzać do końca, zgodnie z obowiązującymi przepisami, bo inaczej urzędasy nigdy się nie wyregulują i niczego się nie nauczą i ciągle będzie im się wydawać, że im wszystko wolno i że stoją ponad prawem. Na pocieszenie powiem Ci, że ja pracuję na pełnym etacie, więc codziennie mam wycięte z doby przynajmniej 9 godzin, zatem tymi wszystkimi sprawami dotyczącymi psów, także obecną kielecką, mogę się zajmować w dniach wolnych - sobota, niedziela lub po nocach, co zresztą widać - data wysyłania korespondencji pocztą elektroniczną. Pismo do kieleckiej Delegatury NIK wysyłałam po godz. 2-giej w nocy, poszłam spać przed godz. 3-cią, a o godz. 5.30 musiałam wstać, aby nie spóźnić się do pracy. PSY GÓRĄ ! Quote
andzia69 Posted November 7, 2010 Author Posted November 7, 2010 trochę mnie odpuściło :(...więc wracam.... wracając do manifestacji - mam kilka pytań 1.czy robimy osobny watek? czy moze ktos zrobił? bo tu to będzie zaraz jeden misz masz... 2. czy powiadamiamy meilowo wszystkie organizacje prozwierzęce o chęci organizacji takowej, jeśli tak - to w jakiej formie 3. czy wstępna data jest już wymyślona? chyba musimy się spręzać, by zdążyć przed wyborami... Z Ewelinka rozmawiałam nt. wystawy i rozdawania na wystawie ulotek/zdjęć...nie wiem czego jeszcze, by kielczanie, którzy tam się znają poznali jak wspaniale Kielce opiekują się psami...co o tym sądzicie? Quote
Potter Posted November 7, 2010 Posted November 7, 2010 Tak, należy koniecznie założyć osobny wątek. Andzi69 - czy możesz to zrobić na Akcjach? Tam będziemy się zajmować tylko i wyłącznie manifestacją. [CENTER][SIZE=4][COLOR=Red][B][SIZE=5]Wstępny termin manifestacji - środa, 17 listopada, godz. 11.00[/SIZE] [/B][/COLOR][/SIZE][/CENTER] A tutaj przykleję to, co udało mi się napisać w nocy: [RIGHT][FONT=Garamond, serif][SIZE=3]Jędrzejów, 09.11.2010 r.[/SIZE][/FONT] [B][FONT=Garamond, serif][SIZE=3]Prezydent Miasta Kielc [/SIZE][/FONT] [/B] [B][FONT=Garamond, serif][SIZE=3]Urząd Miasta Kielce [/SIZE][/FONT] [/B] [B][FONT=Garamond, serif][SIZE=3][B]Rynek 1[/B][/SIZE][/FONT][/B] [B][FONT=Garamond, serif][SIZE=3]25-303 Kielce [/SIZE][/FONT] [/B] [/RIGHT] [CENTER][FONT=Garamond, serif][SIZE=3][U][B]ZAWIADOMIENIE O ZGROMADZENIU PUBLICZNYM[/B][/U][/SIZE][/FONT] [/CENTER] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3][B]I. DANE DOTYCZ[/B]Ą[B]CE ORGANIZATORA[/B][/SIZE][/FONT] [SIZE=3][COLOR=Red][B](czy ktoś chce być organizatorem? przynajmniej na papierze? my się nie pchamy w przypadku innych chętnych)[/B][/COLOR][/SIZE] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]1. Nazwa: Stowarzyszenie Obrona Zwierząt[/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]2. Siedziba, adres: ul. 11 Listopada 29, 28-300 Jędrzejów[/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]3. Telefon/tel. kom./fax: 0-607-171-458[/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]4. Adres E – mail: [EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3][B]II. DANE DOTYCZ[/B]Ą[B]CE PRZEWODNICZ[/B]Ą[B]CEGO ZGROMADZENIA[/B][/SIZE][/FONT] [SIZE=3][COLOR=Red][B](czy ktoś chce pełnić funkcję przewodniczącego? ja się nie pcham w przypadku innych chętnych)[/B][/COLOR][/SIZE] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]1. Imię i nazwisko: [/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]2. Data urodzenia: [/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]2. Adres: [/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]3. Telefon/tel. kom./fax: [/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]4. Adres E – mail: [/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3][B]III. DANE DOTYCZ[/B]Ą[B]CE PRZEBIEGU ZGROMADZENIA[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]1. Cel: zamanifestowanie swojego sprzeciwu wobec sposobu prowadzenia Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dyminach oraz metod rozwiązywania problemu bezdomności zwierząt przez władze Kielc[/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]2. Program: zbiórka pod siedzibą PUK, następnie przemaszerowanie ulicami Kielc pod Urząd Miasta[/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]3. Język (w którym będą porozumiewać się uczestnicy zgromadzenia): polski[/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]4. Miejsce zgromadzenia: [B]ul. Młoda 28, przed siedzibą Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych, Sp. z o. o., 25-619 Kielce[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]5. Data: [B]17.11.2010[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]6. Godzina rozpoczęcia zgromadzenia: [B]11.00[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]7. Planowany czas trwania zgromadzenia:[B]3 h[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]8. Przewidywana liczba uczestników: [B]1.000 osób[/B][/SIZE][/FONT] [SIZE=3][COLOR=Red][B](????)[/B][/COLOR][/SIZE] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]9. Projektowana trasa przejścia: [B]ul. Młoda, Mielczarskiego, Sienkiewicza, Leśna, Rynek 1 przed Urzędem Miasta[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3][B]IV. PLANOWANE [/B][B]Ś[/B][B]RODKI SŁU[/B][B]ŻĄ[/B][B]CE ZAPEWNIENIU BEZPIECZE[/B]Ń[B]STWA[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3][B]PRZEBIEGU ZGROMADZENIA[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]1.Własne: [/SIZE][/FONT][B][SIZE=4][COLOR=Red][FONT=Garamond, serif]co tu wpisać???[/FONT][/COLOR][/SIZE][/B] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]2. Liczba osób porządkowych: [SIZE=4][B][COLOR=Red]co tu wpisać???[/COLOR][/B][/SIZE][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3][B]Podpis organizatora[/B][/SIZE][/FONT] Quote
andzia69 Posted November 7, 2010 Author Posted November 7, 2010 zaraz załoze wątek na akcjach i wkleję tu link...1000 osób? myślicie, ze sie uda???? [url]http://www.um.kielce.pl/radni/20062010[/url] do wszystkich radnych, których tu znalazłam wysłałam e-mailem link do ostatnich zdjęć...niech se pija kawusię i dłubią w nosie na stołkach patrząc na te psie zwłoki:( Quote
Ada-jeje Posted November 7, 2010 Posted November 7, 2010 Do ktorej planowana jest manifestacja? bo do 12 przewiduje siedzenie na rozprawie w sadzie w Olkuszu. :-( Quote
Potter Posted November 7, 2010 Posted November 7, 2010 Konieczne są następujące działania: [B]1)[/B] Sprawdzenie, jakie są skutki prawne petycji podpisywanej na [URL="http://www.petycje.pl/petycja/5853/petycja_w_sprawie_schroniska_dla_bezdomnych_zwierz%C4%84t_w_kielcach_dyminy.html"]http://www.petycje.pl/petycja/5853/petycja_w_sprawie_schroniska_dla_bezdomnych_zwierz%C4%84t_w_kielcach_dyminy.html [/URL], kiedy zbieranie podpisów się kończy?, czy jest ona w jakiś sposób doręczana adresatowi? przez kogo? Dobrze byłoby ją wręczyć głównemu urzędasowi w czasie demonstracji pod UM. [B]Kto to wszytko skrupulatnie i rzetelnie może sprawdzić i pilotować do końca sprawę petycji?[/B] [B]2)[/B] Zamieszczenie w prasie listu otwartego sygnowanego przez 7 organizacji - list ten musi ukazać się jednocześnie z manifestacją i w maksymalnie dużej liczbie tytułów. Jeśli nie będzie się dało zrobić tego za darmo, jeśli potrzebne będą pieniądze na ten cel (a przykład Gazety Wyborczej wskazuje że jednak będą potrzebne), już dzisiaj trzeba zacząć je zbierać. I proszę nie podejmować argumentów, ze szkoda kasy, że mamy zajmować się zwierzętami, a nie dofinansowywaniem budżetów gazet... Ten list jest niezmiernie ważny, bo dzięki niemu jest szansa na urwanie preziowi kilku punktów. [CENTER][B]Lubawski na tym stanowisku to bardzo zła wiadomość dla bezdomnych zwierząt, przekreślenie możliwości rozliczenia oprawców ze schronu i PUK-niętych, to jedna mafia, z Lubawskim, który ich kryje. Jeśli poleci prezio, polecą wszyscy, bo nowy prezydent będzie chciał rozliczyć przydupasów poprzednika.[/B] [B]I nie liczcie na ruchliwe działania prokuratury, jej rzetelność, nie liczcie na bezstronny sąd (co nie znaczy, że nie zrobimy wszystkiego, co się da, w postępowaniu karnym)... Polityka mnie mierzi, a politykierami gardzę, ale tę sprawę można załatwić tylko i wyłącznie politycznie, przez urwanie łba hydrze.[/B] [/CENTER] [B]Kto podejmuje się urobieniem której gazety?[/B] Ja biorę na siebie napisanie listu i ustalenie jego treści z innymi organizacjami. Quote
Jaaga Posted November 7, 2010 Posted November 7, 2010 Też przyjechałabym, ale nie mam jak, bo nie jestem kierowcą. Z dziećmi nie mogę, i tak widzą już za wiele. jakby ktos jechał stąd, to chętnie dołączę się. Quote
andzia69 Posted November 7, 2010 Author Posted November 7, 2010 Watek na akcjach: [url]http://www.dogomania.pl/threads/196014-Walka-o-schron-kielce-dyminy-organizujemy-manifestacj%C4%99-przy%C5%82%C4%85cz-si%C4%99-do-nas!!!?p=15689150#post15689150[/url] Quote
Potter Posted November 7, 2010 Posted November 7, 2010 Ok, w sprawach manifestacji przenosimy się tam. Quote
Elka_Ka Posted November 7, 2010 Posted November 7, 2010 [quote name='Potter']Tak, należy koniecznie założyć osobny wątek. Andzi69 - czy możesz to zrobić na Akcjach? Tam będziemy się zajmować tylko i wyłącznie manifestacją. [CENTER][SIZE=4][COLOR=Red][B][SIZE=5]Wstępny termin manifestacji - środa, 17 listopada, godz. 11.00[/SIZE] [/B][/COLOR][/SIZE][/CENTER] A tutaj przykleję to, co udało mi się napisać w nocy: [RIGHT][FONT=Garamond, serif][SIZE=3]Jędrzejów, 09.11.2010 r.[/SIZE][/FONT] [B][FONT=Garamond, serif][SIZE=3]Prezydent Miasta Kielc [/SIZE][/FONT] [/B] [B][FONT=Garamond, serif][SIZE=3]Urząd Miasta Kielce [/SIZE][/FONT] [/B] [B][FONT=Garamond, serif][SIZE=3][B]Rynek 1[/B][/SIZE][/FONT][/B] [B][FONT=Garamond, serif][SIZE=3]25-303 Kielce [/SIZE][/FONT] [/B] [/RIGHT] [CENTER][FONT=Garamond, serif][SIZE=3][U][B]ZAWIADOMIENIE O ZGROMADZENIU PUBLICZNYM[/B][/U][/SIZE][/FONT] [/CENTER] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3][B]I. DANE DOTYCZ[/B]Ą[B]CE ORGANIZATORA[/B][/SIZE][/FONT] [SIZE=3][COLOR=Red][B](czy ktoś chce być organizatorem? przynajmniej na papierze? my się nie pchamy w przypadku innych chętnych)[/B][/COLOR][/SIZE] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]1. Nazwa: Stowarzyszenie Obrona Zwierząt[/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]2. Siedziba, adres: ul. 11 Listopada 29, 28-300 Jędrzejów[/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]3. Telefon/tel. kom./fax: 0-607-171-458[/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]4. Adres E – mail: [EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3][B]II. DANE DOTYCZ[/B]Ą[B]CE PRZEWODNICZ[/B]Ą[B]CEGO ZGROMADZENIA[/B][/SIZE][/FONT] [SIZE=3][COLOR=Red][B](czy ktoś chce pełnić funkcję przewodniczącego? ja się nie pcham w przypadku innych chętnych)[/B][/COLOR][/SIZE] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]1. Imię i nazwisko: [/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]2. Data urodzenia: [/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]2. Adres: [/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]3. Telefon/tel. kom./fax: [/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]4. Adres E – mail: [/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3][B]III. DANE DOTYCZ[/B]Ą[B]CE PRZEBIEGU ZGROMADZENIA[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]1. Cel: zamanifestowanie swojego sprzeciwu wobec sposobu prowadzenia Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dyminach oraz metod rozwiązywania problemu bezdomności zwierząt przez władze Kielc[/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]2. Program: zbiórka pod siedzibą PUK, następnie przemaszerowanie ulicami Kielc pod Urząd Miasta[/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]3. Język (w którym będą porozumiewać się uczestnicy zgromadzenia): polski[/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]4. Miejsce zgromadzenia: [B]ul. Młoda 28, przed siedzibą Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych, Sp. z o. o., 25-619 Kielce[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]5. Data: [B]17.11.2010[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]6. Godzina rozpoczęcia zgromadzenia: [B]11.00[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]7. Planowany czas trwania zgromadzenia:[B]3 h[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]8. Przewidywana liczba uczestników: [B]1.000 osób[/B][/SIZE][/FONT] [SIZE=3][COLOR=Red][B](????)[/B][/COLOR][/SIZE] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]9. Projektowana trasa przejścia: [B]ul. Młoda, Mielczarskiego, Sienkiewicza, Leśna, Rynek 1 przed Urzędem Miasta[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3][B]IV. PLANOWANE [/B][B]Ś[/B][B]RODKI SŁU[/B][B]ŻĄ[/B][B]CE ZAPEWNIENIU BEZPIECZE[/B]Ń[B]STWA[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3][B]PRZEBIEGU ZGROMADZENIA[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]1.Własne: [/SIZE][/FONT][B][SIZE=4][COLOR=Red][FONT=Garamond, serif]co tu wpisać???[/FONT][/COLOR][/SIZE][/B] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3]2. Liczba osób porządkowych: [SIZE=4][B][COLOR=Red]co tu wpisać???[/COLOR][/B][/SIZE][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond, serif][SIZE=3][B]Podpis organizatora[/B][/SIZE][/FONT][/QUOTE] Potter czy to zawiadomienie mogę rozesłać po mediach? Bo byłoby miło gdyby nas zaszczycili swoją obecnością, nie? Quote
Elka_Ka Posted November 7, 2010 Posted November 7, 2010 [quote name='andzia69']zaraz załoze wątek na akcjach i wkleję tu link...1000 osób? myślicie, ze sie uda???? [url]http://www.um.kielce.pl/radni/20062010[/url] do wszystkich radnych, których tu znalazłam wysłałam e-mailem link do ostatnich zdjęć...niech se pija kawusię i dłubią w nosie na stołkach patrząc na te psie zwłoki:([/QUOTE] O kurde! ale gęby, prawie mi serce staneło:mdleje: Quote
ewab Posted November 7, 2010 Posted November 7, 2010 Elka_Ka zanim roześlesz info, poczekaj na ostateczne potwierdzenie daty. Trzeba najpierw uzyskać zgodę. Quote
Elka_Ka Posted November 7, 2010 Posted November 7, 2010 Ok, poczekam. Porozsyłam sobie co innego:diabloti: Quote
andzia69 Posted November 7, 2010 Author Posted November 7, 2010 [CENTER][CENTER] [FONT=Verdana]takie ładne rzeczy piszą o sobie puknięci w dziale organizacja:[/FONT] [FONT=Verdana]http://www.puk-kielce.pl/organizacja.html [/FONT] [FONT=Verdana] [/FONT] [FONT=Verdana] [/FONT] [FONT=Verdana] [/FONT] [FONT=Verdana] [/FONT] [FONT=Verdana]§ 14[/FONT][/CENTER] [/CENTER] [U] [FONT=Verdana] SCHRONISKO DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT – symbol TSch[/FONT][/U] [FONT=Verdana] Działalność Zakładu obejmuje:[/FONT] [FONT=Verdana]1.[/FONT][FONT=Verdana]Wyłapywanie i przetrzymywanie bezpańskich psów i kotów z terenu Gminy Kielce.[/FONT] [FONT=Verdana]2.[/FONT][B][FONT=Verdana]W miarę możliwości wyłapywanie i przetrzymywanie bezpańskich psów z gmin ościennych.[/FONT][/B] [FONT=Verdana]3.[/FONT][FONT=Verdana]Zapewnienie opieki zwierzętom przetrzymywanym w Schronisku z zachowaniem norm i zasad przewidzianych szczegółowymi przepisami.[/FONT] [FONT=Verdana]4.[/FONT][B][FONT=Verdana]Leczenie zwierząt.[/FONT][/B] [FONT=Verdana]5.[/FONT][FONT=Verdana]Sprzedaż zwierząt osobom dającym rękojmię należytej opieki.[/FONT] [FONT=Verdana]6.[/FONT][FONT=Verdana]Usypianie zwierząt w przypadkach przewidzianych w art. 33 Ustawy o ochronie zwierząt.[/FONT] [FONT=Verdana]7.[/FONT][B][FONT=Verdana]Niesienie pomocy weterynaryjne j zwierzętom rannym.[/FONT][/B] [FONT=Verdana]8.[/FONT][COLOR=Red][B][FONT=Verdana]Zapewnienie opieki weterynaryjnej wszystkim zwierzętom przebywającym w Schronisku.[/FONT][/B][/COLOR] [FONT=Verdana]9.[/FONT][FONT=Verdana]Oddanie na obserwację do Państwowego Zakładu Weterynarii tych zwierząt, które dokonały pogryzień ludzi.[/FONT] [FONT=Verdana]10.[/FONT][FONT=Verdana]Prowadzenie działań promocyjnych w zakresie adopcji bezdomnych zwierząt znajdujących się w Schronisku.[/FONT] [FONT=Verdana]11.[/FONT][B][FONT=Verdana]Hotelowanie zwierząt.[/FONT][/B] [FONT=Verdana]12.[/FONT][FONT=Verdana]W uzasadnionych przypadkach - przyjmowanie zwierząt gospodarskich z terenu miasta Kielce.[/FONT] [FONT=Verdana]13.[/FONT][FONT=Verdana]Przekazywanie do Zakładu Utylizacji zwierząt uśpionych, bądź padłych.[/FONT] [FONT=Verdana]14.[/FONT][FONT=Verdana]Utrzymanie porządku i czystości, oraz należytych warunków higienicznych i sanitarnych w boksach, pomieszczeniach magazynowych i socjalnych, oraz na cole j powierzchni posesji.[/FONT] [FONT=Verdana]15.[/FONT][FONT=Verdana]Działalność administracyjna obejmuje:[/FONT] [FONT=Verdana]a)[/FONT][FONT=Verdana]realizacje planu ekonomiczno-finansowego,[/FONT] [FONT=Verdana]b)[/FONT][FONT=Verdana]prowadzenie dokumentacji płacowej, oraz sprawozdawczości,[/FONT] [FONT=Verdana]c)[/FONT][FONT=Verdana]prowadzenie kasy i magazynu,[/FONT] [FONT=Verdana]d)[/FONT][B][FONT=Verdana]prowadzenie kartotek i rejestru zwierząt przebywających w Schronisku,[/FONT][/B] [FONT=Verdana]e)[/FONT][FONT=Verdana]zabezpieczenie mienia Zakładu przed kradzieżą i zniszczeniem,[/FONT] [FONT=Verdana]f)[/FONT][FONT=Verdana]przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.[/FONT] [FONT=Verdana]szkoda, że w tych wszystkich punktach to interesuje ich tylko punkt 15 a:angryy: i 15f - zapomnieli napisać, ze trzeba chronic mienie przed ludźmi i tv:diabloti: [/FONT] Quote
andzia69 Posted November 7, 2010 Author Posted November 7, 2010 a o liście Wildsteina słyszeliście???:) [url]http://www.pwpetzworld.yoyo.pl/wojciech_wojcik_8.php[/url] "W miesiącu lutym br. ukazały się w Internecie pierwsze posty w sprawie uwidocznionego na opublikowanej Liście Wildsteina nazwiska TOMASZA BOGUCKIEGO, będącego od roku Przewodniczącym Rady Miasta. Figuruje on tam pod numerem IPN BU 0772/2254. Co do tego, że numer ten związany jest z osobą z naszego terenu – nie może być żadnej wątpliwości. Świadczy o tym uwidocznienie go wraz z tym samym imieniem i nazwiskiem na tzw. Liście Maciarewicza – z informacją, że dotyczy akt z Wojewodzkiego Urzędu Spraw Wewnętrznych w Kielcach. Pozostaje więc tylko udzielenie odpowiedzi na pytanie „W JAKIM CHARAKTERZE OBECNY RADNY TOMASZ BOGUCKI WYSTĘPOWAŁ PRZED FUNKCJONARIUSZAMI SŁUŻBY BEZPIECZEŃSTWA URZĘDU SPRAW WEWNĘTRZNYCH W KIELCACH” ? Z analizy tego numeru akt /dokonanej zgodnie z „wytycznymi” do Listy Maciarewicza/ – wcale nie wynika bowiem, że był on osobą „pokrzywdzoną”. Ciekawe dlaczego Pan Przewodniczący TOMASZ BOGUCKI nie zrobił dotychczas nic w kierunku uzyskania w Instytucie Pamięci Narodowej „statusu osoby pokrzywdzonej” – tak jak to uczynił Radny JACEK WOŁOWIEC ? Czyżby wraz z innymi znajdującymi się na tej Liście Radnymi Rady Miasta w Kielcach tj. MARIANEM KUBIKIEM (nr IPN BU 00198/5458), JANEM KUBIKIEM (nr IPN BU 00966/306) i KRZYSZTOFEM SŁONIEM (nr IPN BU 00249/675) – czekał spokojnie na to, aż ta „sprawa przyschnie” ? A skoro „kablował” taki Ojciec Hejmo z Watykanu – żaden z nich nie może być automatycznie „poza podejrzeniami”. Bowiem nawet w Zaściankowym Klerykowie jakim staje się nasze Miasto /dzięki Prezydentowi Wojciechowi Lubawskiemu, który „rozsławia” je kolejnymi koncertami muzyki kościelnej/ – ESBEK PEŁNIĄCY WAŻNĄ FUNKCJĘ PRZEWODNICZĄCEGO W RADZIE MIASTA byłby zbyt „dużym szokiem” dla mieszkańców. Ale za Prezydenta [B]Wojciecha[/B] Lubawskiego, zwanego Geniuszem Łysogór, u którego w Urzędzie Miasta aż „roi się” od osób „wymienionych” na Listach Wildsteina i Maciarewicza – wszystko jest możliwe. Może i tam czekają, aż „sprawa przyschnie”: Wiceprezydent ANDRZEJ SYGUT (nr IPN BU 001043/3491), Sekretarz Miasta JANUSZ KOZA (nr IPN BU 081/178) i Pełnomocnik KRZYSZTOF PRZYBYLSKI (nr IPN BU 001043/3491). Dyrektorzy Wydziałów: ZYGMUNT MAZUR (nr IPN BU 00234 p.255), JERZY KRÓL (nr IPN BU 001198/2180), SŁAWOMIR NOWIŃSKI (nr IPN BU PF 970/188), CZESŁAW GRUSZEWSKI (nr IPN BU 0772/2935), BOŻENA JANICKA (nr IPN BU 636/1759), MARIA GRABOWSKA (nr IPN BU 001121/1610), HELENA WÓJCIK (nr IPN BU 0242/153). Zastępcy Dyrektorów: KRZYSZTOF SŁAWIŃSKI (nr IPN BU 0891/1518), TADEUSZ KOT (nr IPN BU 00750/266), ROBERT URBAŃSKI (nr IPN BU 00612/2927). Pełnomocnik ds.Konsumentów STANISŁAW KAMIŃSKI (nr IPN BU 001043/1193). Kierownicy Referatów: HENRYKA BARAN (nr IPN BU 093/15), URSZULA GRABOWSKA (nr IPN BU 001134/897), BEATA KAMIŃSKA (nr IPN BU 0218/2328), JOLANTA KAMIŃSKA (nr IPN BU 02042/556), ZYGMUNT KITA (nr IPN BU 001198/4931), JAN KOZŁOWSKI (nr IPN BU 001198/2257), MACIEJ SADOWSKI (nr IPN BU 001052/510), GRZEGORZ WITKOWSKI (nr IPN BU 0604/24). A także wielu pracowników, wśród których są min: JACEK SZCZECIŃSKI (nr IPN BU 001134/1012), ZDZISŁAW WITKOWSKI (nr IPN BU 0242/1642) i JAN RACHWALSKI (nr IPN BU 00244/45). Wszyscy w/w należą do grona Najbardziej Zaufanych Ludzi Prezydenta – dominująca większość z nich była „obsadzana na stanowiskach” z rekomendacji: Wiceprezydentów MARIANA PARAFINIUKA i ANDRZEJA SYGUTA, Sekretarza Miasta JANUSZA KOZY, Szarej Eminencji Urzędu ZYGMUNTA MAZURA i Pełnomocnika KRZYSZTOFA PRZYBYLSKIEGO. Jest ich „trochę za dużo” jak na EKIPĘ ODNOWY i nikt nie uwierzy w to, że wszyscy oni WALCZYLI Z KOMUNĄ. A co ciekawsze brak jest w tej sprawie jakiejkolwiek reakcji ze strony Świętokrzyskich Liderów Partii Prawicowych tj. PRZEMYSŁAWA GOSIEWSKIEGO z „Pisuaru” i KONSTANTEGO MIODOWICZA z „Platformesów” – Posłów na Sejm, którzy stale mówią o potrzebie przeprowadzenia „dekomunizacji” i „powszechnej lustracji”. Może więc w Kielcach, Radą Miasta i Urzędem Miejskim RZĄDZI ESBECJA – ludzie korzystający „z ochrony” Geniusza Łysogór" i tu też można się pośmiać: [url]http://www.pwpetzworld.yoyo.pl/wojciech_wojcik_8.php[/url] "Ludzie Prezydenta Lubawskiego - KRZYSZTOF SOLECKI Prezes PUK-u wraz z BYŁYM KOMUCHEM Doktorem ANDRZEJEM PAWLIKIEM będącym Przewodniczącym Rady Nadzorczej /który potrafił tak samo "sympatycznie" przyjmować w swojej szkole Premiera MILLERA jak i Biskupa RYCZANA/ i Wiceprezesem BAGDANEM KLIKOWICZEM uczynili z tej firmy i targowiska przy ul.Seminaryjskiej prawdziwe WESOŁE MIASTECZKO o którym jest stale głośno. Zamiejscowy Prezes NIEUDACZNIK, Wiceprezes NAWIEDZONY CZŁONEK RODZIN KATOLICKICH i Przewodniczący Rady STARY KOMUCH / FARBOWANY LIS - to prawdziwa MIESZANKA WY- BUCHOWA. Obecna afera z PIJANYM KIEROWNICTWEM targowiska jest tego dowodem - a biorący w niej udział STRZĘBAŁA to prawdziwy WETERAN KIELECKIEJ PRAWICY. Ciekawym jest tylko to "Kiedy wreszcie BOGDAN KLIKOWICZ /Członek KLANU który opanował również [B]Urząd[/B] [B]Miasta[/B]/ pobuduje na targowisku KAPLICZKI poświęcone Patronowi Handlowców - tak jak już USZCZĘŚLIWIŁ [B]Miasto[/B] [B]Kielce[/B] kilkudziesięcioma koszmarnymi kapliczkami zlokalizowanymi na szlaku Karczówka-Bazylika Katedralna. Człowiek z taką PASJĄ TWORZENIA powinien budować BAZYLIKĘ W LICHENIU - jednak JEDYNIE SŁUSZNY KOŚCIÓŁ KATOLICKI musi mieć swoich ODDANYCH LUDZI wszędzie tam gdzie jest w obiegu PIENIĄDZ - na Kieleckim Targowisku rownież. "[B] Temat: [URL="http://topranking.pl/484/51,193.php"][B][...][/B][/URL] [/B] APEL DO INTERNAUTÓW !!!!! Drodzy Internauci z Kielc - cykl "WSZYSCY LUDZIE LUBAWSKIEGO" rozpoczęliśmy stosunkowo nie tak dawno temu, a i tak do chwili obecnej zgromadziliśmy SPORO NAZWISK ludzi ODDANYCH naszemu Prezydentowi. Dużo wiemy już o ORŁACH Pana Wojtka z: MZB, PUK-u, MZK, Zieleni Miejskiej - o niektórych OSOBNIKACH ze Służby Zdrowia i jego NAJBLIŻSZYCH WSPÓŁPRACOWNIKACH. Dowiedzieliśmy się też "choć trochę" o niektórych WYJĄTKOWO UDANYCH członkach Rad Nadzorczych Miejskich Spółek oraz przedstawicielach PRASY i RADIA. Co nieco jest też o kandydujących wraz z Wojtkiem na Urząd Prezydenta ORŁACH. Takie nazwiska jak: HAMERA, BIELECKI, MIERNIK, MALARCZYK i SŁOŃ z MZB, SOLECKI, KLIKOWICZ, dr PAWLIK i STRZĘBAŁA z PUK-u, BIELECKA i dr WŁODARCZYK z Zieleni, NOWAK, SOBCZYK i dr SZCZĘŚNIAK z MZK, WOLSKI, MEZTZGER i TWOREK z lokali za 5 zł.,JAGIELSKI i ZAWISTOWSKA z mediów, WÓJCICKI i CYBULOWA ze Służby Zdrowia, JĘDRZEJKIEWICZ z poprzednich wyborów, PARAFINIUK, SYGUT i MAZUR z Urzędu Mia- sta, DŁUGOSZ i SKOWRON z byłej Lewicy czy OLĘDZKA z Rady Miasta - już mamy. To 100-procentowi kandydaci do GRONA LUDZI LUBAWSKIEGO. Nie możemy zaliczyć do tej GRUPY podanych nam również nazwisk: WÓJCIKA, SOSNOW- SKIEGO, SCELINY, POKORY, KOŚMIDRA i BURASA - ponieważ nie DORASTAJĄ oni do WYSO- KIEGO POZIOMU poprzednio wymienionych ORŁÓW. Brak nam jest niestety wpisów dotyczących POSTACI BRYLUJĄCYCH w Urzędzie Miasta i Organizacjach Społeczno-Politycznych oraz Samorządzie - bo jedna OLĘDZKA "wio- sny nie czyni". A przecież to w Urzędzie Miasta WOJTUNIO zgromadził PRAWDZIWY KWIAT swoich PRAWICOWO-KOŚCIÓŁKOWYCH KADR. To przecież w Prawicowych Partiach POSIADA on ODDANYCH PRZYJACIÓŁ. To przecież w Radzie Miasta stoją za nim MUREM Radni wywodzący się z "Platformy Obywatelskiej", "Prawa i Sprawiedliwość" oraz "Ligi Polskich Rodzin". O tych WYBITNYCH LUDZIACH nie wiemy praktycznie nic. Ponieważ z końcem bieżącego roku tj. po upływie POŁOWY KADENCJI naszego ukocha- nego GENIUSZA ŁYSOGÓR chcielibyśmy wydać "TALIĘ KART Z WIZERUNKAMI LUDZI LUBAW- SKIEGO" - prosimy Was bardzo o UZUPEŁNIENIE TYCH BRAKÓW. Prosimy o wpisy które nie pozwolą nam POMINĄĆ przy wydawaniu TALII KART jakiegoś WIELCE ZASŁUŻONEGO ORŁA Lubawskiego - po to aby było DOKŁADNIE WIADOMO kto POWINIEN ODPOCZĄĆ wraz z Lubawskim po okresie WYTĘŻONEJ PRACY na rzecz Miasta. Kart w tali jest prze- cież aż 52 sztuki - a Lubawski nie zasługuje na 36 czy też 24. Wydaniem TALII KART pragniemy UCZCIĆ choć w ten skromny sposób POŁOWĘ KADENCJI naszego ŚWIĘTEGO [B]WOJCIECHA[/B] - człowieka któremu Kielce ZAWDZIĘCZAJĄ już tak wiele, a mogą zawdzięczać znacznie WIĘCEJ - tak dużo, że SKOŃCZĄ w charakterze WĄCHOCKA. Drodzy Internauci - ZAPRACUJMY UCZESTNICZĄC W TYM FORUM NA "OSTATECZNY SUKCES" LUBAWSKIEGO I JEGO LUDZI - NIECHAJ NASZA PRACA PRZYCZYNI SIĘ DO USTALENIA "FAK- TYCZNYCH ZASŁÓG" TYCH NIEUDACZNIKÓW I DEBILI !!!! OIczekujemy na WPISY." Quote
Potter Posted November 7, 2010 Posted November 7, 2010 Mam 2 propozycje trasy manifestacji: - punkt zborny pod siedzibą PUK, ul. Młoda 28, następnie szybki przemarsz Młodą i Mielczarskiego, wyjście na Sienkiewicza, właściwy przemarsz pod pasaż handlowy PUK nad Silnicą, następnie pod parking centrum PUK i pod UM - j.w., przy czym zbieramy się na początku Sienkiewicza i dalej tak samo (czyli darujemy sobie siedzibę PUK na Młodej). [B]Proszę się opowiedzieć, który pomysł uważacie za lepszy i ten umieszczę w zawiadomieniu do prezia. Jutro rano będzie je miał na biurku.[/B] Quote
eneda Posted November 7, 2010 Posted November 7, 2010 [quote name='eneda']ja się piszę do zespołu lobbingowo reklamowego [wraz z mediami] i częściowo gadżetowego. Najlepiej zorganizować spotkanie osób organizujących, aby wymienić się pomysłami i przydzielić konkretne zadania. Mam jeszcze pytanie ważne: Kto wie, ile od 6 października umarło psów zabranych ze schroniska?? [oprócz lunka, dużego psa zabranego tego samego dnia co lunka] a ta wyżłowata sunia??[/quote] chodzi mi o psy, które zostały wyciągnięte ze schroniska i jednak im się nie udało..... Quote
Elka_Ka Posted November 7, 2010 Posted November 7, 2010 [quote name='Potter']Mam 2 propozycje trasy manifestacji: - punkt zborny pod siedzibą PUK, ul. Młoda 28, następnie szybki przemarsz Młodą i Mielczarskiego, wyjście na Sienkiewicza, właściwy przemarsz pod pasaż handlowy PUK nad Silnicą, następnie pod parking centrum PUK i pod UM - j.w., przy czym zbieramy się na początku Sienkiewicza i dalej tak samo (czyli darujemy sobie siedzibę PUK na Młodej). [B]Proszę się opowiedzieć, który pomysł uważacie za lepszy i ten umieszczę w zawiadomieniu do prezia. Jutro rano będzie je miał na biurku.[/B][/QUOTE] Ja bym proponowała jeszcze spod UM pod UW przy czym przez ul. IX wieków wolniutko sobie przejść:diabloti: Quote
Em_ Posted November 7, 2010 Posted November 7, 2010 Deklarujemy 200 zl (bowiem ja i jeszcze ktoś) na składkę na zamieszczenie listu otwartego jako ogłoszenia. Jak będzie wiadomo, dokąd słać, proszę o wiadomość, sama się tez pewnie zgłoszę. Quote
andzia69 Posted November 7, 2010 Author Posted November 7, 2010 [quote name='eneda']chodzi mi o psy, które zostały wyciągnięte ze schroniska i jednak im się nie udało.....[/QUOTE] Eneda - ja wiem tylko o Lunku i dużym, rudym psie wyciągniętym przez f. Emir-Iskierka zyje,piaskowa sunia żyje, Filip żyje... nie pamiętam czy jeszcze jakieś psiaki były przez kogokolwiek z nas wyciągane - nie licząc ostatniej żółtej szczeniorki przywiezionej przez SM Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.