Jump to content
Dogomania

Isia, już bezpieczna w najwspanialszym domku!!!!


snuszak

Recommended Posts

Isia - bo tak ją nazwałam mieszka teraz w DT. Pewnego dnia jak były te straszne mrozy przybłakała się pod dom jednego starszego Pana z Puszczykowa. Zabrał ją do siebie. Isia nie miała obroży, nikt też jej nie szukał, była chuda, teraz już przybrała na wadze i bardzo ładnie się prezentuje.

Niestety Pan u którego przebywa nie może jej zatrzymać, ma już swoje 3 inne psy i do tego koty, jednak dzięki temu jest sprawdzony stosunek Isi do innych zwierząt. Z psami biega jak szalona, a na koty tylko dziwnie spogląda.

Dostałam jej zdjęcia, jednak ciężko ocenić mi jej wiek, nie znam się na tym, zresztą nie mam czasu nawet aby pojść ją dokładnie obejrzeć. Zostałam tylko poproszona o pomoc w szukaniu domu.

Isia to typowa salonowa dama, wie co to łóżko i teraz pytanie czy wiedziała już od zawsze czy tylko podpatrzyla reszte domowników. Garnie się na kolana, ma apetyt, ot co taka mała kruszynka do kochania.

Ona bardzo prosi o domek, odwdzieczy się miłościa i oddaniem, nie chce by musiała trafić do schroniska!!
[B]
[COLOR=Red][/COLOR][COLOR=Red]Rozliczenie wpłat na Isię[/COLOR][/B]

Wydatki:
- klinika, leczenie - 600 zł
- karma - 9,19
- karma specjalistyczna - 45,65
- leczenie - 133
- badanie kontrolne, karma - 140,03 zł

W sumie - 927,87 zł

Wpłaty:
B.Z. - 150 zł
A.G. - 30 zł
Walko - 100 zł
M.M. - 50 zł
N.K. - 80 zł
snuszkak - 45 zł
Jamnicza Skarpeta - 400 zł
M.K. - 50 zł

W sumie 905 zł.

Bardzo dziękujemy. Isia uratowana.



[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images41.fotosik.pl/52/6cfe534e9ac8dbaamed.jpg[/IMG][/URL]

[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images25.fotosik.pl/316/27af8fbad68c7202med.jpg[/IMG][/URL]



[B][COLOR=Red]Zapraszam na bazarek, pieniądze z niego zostana przekazane na opłacenie leczenia Isi [/COLOR][/B]
[URL]http://www.dogomania.pl/forum/f99/od-miska-po-popielnice-na-leczenie-chorej-isi-do-15-02-09-a-131146/#post11758331[/URL]