Jump to content
Dogomania

Dobre hodowle ON - wielkopolskie, zachodnio-pomorskie, kujawsko - pomorskie

Recommended Posts

Posted

Witam wszystkich

To mój debiut na tym forum więc mam nadzieję, że mnie nie zjecie ;)
Zwracam się do Was z prośbą, bo jestem laikiem w tematach hodowlanych. Czy znacie dobre, sprawdzone hodowle owczarków niemieckich w województwach: wielkopolskim, kujawsko-pomorskim i zachodnio - pomorskim? Planuję w najbliższym czasie zakup suczki tej rasy a ponieważ w moim najbliższym otoczeniu nie ma osób znających sie na tej tematyce więc trafiłam tutaj.

O owczarku niemieckim marzyłam od dziecka, ale jak to czasami z marzeniami bywa nie zawsze się spełniają. 17 lat temu dostałam w prezencie od rodziców śliczną suczkę, która miała być owczarkiem niemieckim. W rzeczywistości moja czworonożna towarzyszka okazała się być uroczym i piekielnie inteligentnym mixem ON. Przezyłysmy razem prawie 17 cudownych lat, ale prawie 3 miesiące temu moja psia przyjaciółka odeszła na zawsze. Od tego czasu odczuwam olbrzymią pustkę w moim życiu, brakuje mi nawet codziennego sprzątania kłebów sierści. Wydaje mi się, że dojrzałam do tego, by w moim życiu pojawił się nowy czworonożny przyjaciel.
Od razu uprzedzam, że nie mam ambicji hodowlano-wystawowych. Szukam raczej psa aktywnego, który będzie z chęcią towarzyszył mi w długich, pieszych wyprawach po okolicy. Nie mieszkam niestety w domku z ogrodem, ale w bloku i zastanawiam się czy to nie dyskwalifikuje mnie jako potencjalnego nabywcy psa tej rasy. Od razu uprzedzam Wasze pytania: nie jestem typem siedzącym, uwielbiam ruch i spacery. Ponieważ miałam już psa wiem z jakimi konsekwencjami się to wiąże, a długie spacery połączone z dużą dawką ruchu to to, czego w obecnej sytuacji bardzo mi brakuje.
Jestem otwarta na wszelkie sugestie i porady ze strony doświadczonych posiadaczy owczarków niemieckich.
Pozdrawiam serdecznie

Posted

Witaj.
Nikt nie pisze to może ja..