Jump to content
Dogomania

Klubowa 19.09.2004 Łódz


Atomic
 Share

Recommended Posts

Chcialam sie zapytać czy kotś z Trójmiasta i iokolic wysbiera sie na klubowke??? Tego samego dnia w tym samym miejscu :) jest klubowa psów pasterskich niepolskich, na której bardzo bym chciala byc :(. A nie mam jak dojechac :(. Jade sama bez psa itp :). Nie zajmuje duzo miejsca. Mam 14.5 latek... :). Oczywiście zapłace...

Jesli ktoś mogł by mnie zabrac prosze o wiadomośc PW lub na GG: 5401023

Pozdrawiam wszystkich :)

Marta & Atomic

Link to comment
Share on other sites

dobrze Ci Olivka poradziła zapytaj w dziale wystawy na pewno ktos pojedzie:) ja też bym chciala jechać........hm.....a moż ejedzie ktoś z Krakowa? a....mniejsza to....ja i tak musiałabym mieć transport do Krakowa, ale to bardziej realne niż z Trzebini:) ale do Chorzowa ja bym bardzo chciała:) bo Łódź to psory kawałek od nas

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
a ja tylko z malutkim pytankiem, czy ktos z uzytkownikow jest wlascicielem-

Weridiana, nie wiem, czy Kaska odwiedza to forum, ale chyba nie, wiec trudno Ci ja bedzie tu zlapac.

badz zna zwyciezczynie klasy szczeniat z klubowki - JODI sasquehanna kosmate lapy?

Ja znam, ja znam :wink: :D .

Link to comment
Share on other sites

aaaaaaa!!!!!

pani KASIU :multi: !!!!

jeju... tak jestem maksymalnie zakrecona... historia Jodie :) !

jak sie miewa, jak rosnie i wogole???

wczoraj sie dowiedzialam od mojej pani Bozenki (taaa czyli wlasciwa 'mama' pani malutkiej) ze mala jest sliczna i radzi sobie na ringach bardzo dobrze :laola:

z pania Bozena znamy sie ladnych kilka lat, pomagalam jej okolo 3 lat po szkole w salonie groomingu, lacza nas relacje przyjaciolki, ale tez jest moja 'druga mama' :) a co za tym idzie kocham jej psiaki i Nisia, mama Jodie jest moja ukochana sunieczka :)

niestety studiuje teraz za granica, ale wczoraj dzownilam do pani Bozeny a tu takie rewelacje :)

strasznie sie ciesze za mala trafila w dobre rece, mam nadzieje spotkac ja na jakiejs wystawie, a poki co zycze dalszych sukcesow i pociechy z malej :jumpie:

Link to comment
Share on other sites

Blagam tylko nie pani bo sie czuje jak staruszka:))

Mala rzeczywiscie jest super strasznie mila bezproblemowa i chetnie sie pokazuje. Zyje w siwetnej komitywie z naszymi olbrzymami spi w lozku, teraz jest na etapie przygotowan do wystepow w klasie mlodziezy ktore czekaja juz ja na poczatku przyszlego roku:)

Ostatnio bylismy w Poznaniu gdzie Judi zostala najlepszym szczenieciem w rasie oraz w Kielcach gdzie byla druga na Bisie szczeniat

Mam nadzieje ze dalej bedzie sobie tak swietnie radzic na ringach

Link to comment
Share on other sites

super :) !

jednak dobrze sie stalo ze przeszla taka droge do ciebie, bo na poludniu trudno jednak by bylo znalezc osobe ktora chcialaby sie bawic w wystawy, a co by tu nie mowic szczeniaki z 'kosmatych lap' zawsze byly niezle i wygrywaly :ylsuper: np coz... ciesze sie bardzo :) musze porzadniej poszperac w necie, bo jak tak dalej pojdzie to mala predko bedzie popularna :Rose:

jeszcze raz wszystkiego najlepszego :laola:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...