Jump to content
Dogomania

Ka-Vanga

Members
  • Content Count

    6,107
  • Joined

  • Last visited

About Ka-Vanga

  • Rank
    Advanced Member

Contact Methods

  • AIM
    2261162
  • Website URL
    http://www.ka-vanga.com

Converted

  • Location
    Konstancin-Jeziorna
  • Occupation
    studentka
  1. Zapraszam na bazarek horoskopowy . Poznasz cechy charakteru Twoich bliskich ,znajomych ,moze przyszłego partnera(ki).

    Wystarczy wybrać drzewo ,które związane jest z datą urodzenia. Ty dowiesz się czegoś wiecej o innych ,a przy okazji pomożesz psiakom.

    http://www.dogomania.pl/forum/threads/228585-HOROSKOP-CELTYCKI-Zajrzyj-nie-pożałujesz-Do-12-07-22-00

    MILE WIDZIANE PODNOSZENIE

  2. Ka-Vanga

    Ka-Vangowe sznaucerki :)

    Wybaczcie, że dopiero teraz piszę, nie mogłam się jakoś porozumieć z dogo wcześniej. Bardzo wam wszystkim dziękuję za kciukaski!!! Nafula czuje się wyśmienicie :multi::multi::multi:. Strasznie baliśmy się tej operacji,szczególnie że Nafula miała w tej łapce już tylko 3 paluszki, teraz zostały jej 2, ale moja szalona Rosjanka jest nie do zdarcia i wcale jej to w niczym nie przeszkadza. Dziś podczas siusiania podniosła zdrową łapkę opierając się na tej dopiero operowanej :lol:. Jak ją przywieźliśmy po operacji była jeszcze mocno "pijana", położyła się, ja poszłam otworzyć drzwi balkonowe maluchom, bo chciały jeszcze sobie pobiegać. Co zrobiła Nafcia? Oczywiście w jak tylko usłyszała, że się wychodzi to pędem złapała zabawkę w paszczę i biegiem chciała pobiec na dwór :lol:, mój kochany szaleniec :loveu:
  3. Ka-Vanga

    Ka-Vangowe sznaucerki :)

    Jednak okazalo sie, ze Nafusi potrzebna operacja :(, dzis po poludniu trzymanie kciukow bardzo potrzebne!!! Etna, ktoregos dnia napisze Ci kilka slow na temat koloru, nie dzis, bo jestem cala w nerwach.
  4. witam! zapraszam na dwa super bazarki dla porzuconej na parkingu Neski!

    1. psie akcesoria-szlafroczki, karmidełka, ręczniczki

    http://www.dogomania.pl/threads/2178...7#post18019767

    2. markowe ubrania, akcesoria do domu

    http://www.dogomania.pl/threads/2178...do-30-11.22-go

  5. witam! zapraszam na dwa super bazarki dla porzuconej na parkingu Neski!

    1. psie akcesoria-szlafroczki, karmidełka, ręczniczki

    http://www.dogomania.pl/threads/2178...7#post18019767

    2. markowe ubrania, akcesoria do domu

    http://www.dogomania.pl/threads/2178...do-30-11.22-go

  6. Ka-Vanga

    Ka-Vangowe sznaucerki :)

    [quote name='#Etna#']Fajne filmiki:lol: czarnulki:loveu::loveu::loveu: Ale czemu takie króciutkie? Nawet nie zdążyłam oczu nacieszyć... To ja tez trzymam kciuki za Nafule.[/QUOTE] Ciesze sie, ze sie podobaja!!! Widzisz, te filmiki wcale nie tak latwo nakrecic, dziewczyny uwielbiaja sie razem bawic, moga to robic godzinami, problem pojawia sie wtedy gdy mnie przyuwaza, a jak mam cos w reku to juz w ogole :lol:. Mysla, ze mam pilke i tylko czekaja zeby im porzucac :lol: [quote name='Justa']WiFi? :razz:[/QUOTE] [quote name='malawaszka']no własnie to samo miałam pytać :lol: cudne żaby![/QUOTE] WiFi to maluszek, ktorego zostawilismy ze wzgledow medycznych. [quote name='jambi']znalazłam taki filmik : [URL]http://youtu.be/uGYConrw4-w[/URL] ja nie wiem czy Ty go tu wstawiałaś, bynajmniej ja go nie widziałam a jest boski ;) podoba mi się :) :) :)[/QUOTE] hehehe to Nafula szaleniec, filmik nagralam jak zaczela sie lepiej czuc po walce z babeszjoza. Nie pamietam czy jeszcze byla na sterydach, natomiast widac w jakiej byla "nadkondycji" wagowej przez te wszystkie leki, sterydy. Zreszta wtedy tez bardzo wylysiala. Strasznie cieszylismy sie, ze wraca do zdrowia i pomyslalam, ze uwiecznie to na filmie :lol:. Teraz jak sobie wspominam, to zaluje, ze na przyklad nie nakrecilam jak sie witala ze swoimi najlepszymi kumplami, m in z Aronem :lol: i jak wlazila im pod lapy ;).
  7. Ka-Vanga

    Ka-Vangowe sznaucerki :)

    [quote name='LeCoyotte']Powtórzę się... piękne są te Twoje psy;)[/QUOTE] :buzi: [quote name='Tekla64']Witam bo aj tu po raz pierwszy ale postaram sie deczko wstecz poczytac by wiedzic co z czym i do czego zdjecia Koffee cudne a sam sznup cudny[/QUOTE] serdecznie witam w naszej galerii i zapraszam jak najczęściej, dzięki za miłe słowa o Koffiku :loveu: [quote name='Patik']Witam! :) oglądnęłam całą galerię, twoje sznupki są po prostu boskie:) A Koffee w szczególności[/QUOTE] witam nowego gościa :multi:!!! DZIĘKI, bardzo mi miło!!! [quote name='jambi']orzeszku... wszelki duch! Olka! co Cię skłoniło do zawitania na powrót w rozbuchane progi dogo? :evil_lol:[/QUOTE] tak mnie coś naszło :cool3: ;) moje zaspane dziewczynki: [IMG]http://i844.photobucket.com/albums/ab2/olaadamik/zmniejszone_DSC_3925.jpg[/IMG]
  8. Ka-Vanga

    Galeria Etny - małego wulkanu energii:)

    Co prawda jestem tu pierwszy raz, ale musze powiedziec, ze Etna to przeslodka dziewczynka. Bede do Was na pewno zagladac :).
  9. Ka-Vanga

    Rogata galeria szalonej sznaucerki

    Gratki dla Kashmirka, slicznie Ci sie dzieci rozwijaja, hehehe a tak niedawno jeszcze mnie atakowaly mleczakami ;)
  10. Ka-Vanga

    Ka-Vangowe sznaucerki :)

    [FONT=Times New Roman][SIZE=3]Dziekuje Wam wszystkim za slowa pocieszenia… strasznie nam brakuje tego rozesmianego pysia, mamy ogromna pustke w sercach … staramy się zyc dalej, ale do oczu wciąż cisna się lzy … to wszystko stalo się zbyt wczesnie, za szybko ...[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=3] [/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=3]Dzieki Lordzikowi wiele się nauczyłam, w zasadzie to z Nim stawiałam pierwsze kroki na szkoleniach, zawodach, wystawach … poznalam wspaniałych ludzi … wciąż nie umiem (i chyba nie chce) uwierzyc, ze Go z nami już nie ma… choc w naszych sercach pozostanie na ZAWSZE – dumny, wesoły, kochany[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT] [IMG]http://i844.photobucket.com/albums/ab2/olaadamik/lo_urodziny04.jpg[/IMG] [IMG]http://i844.photobucket.com/albums/ab2/olaadamik/lo_urodziny01_.jpg[/IMG] [IMG]http://i844.photobucket.com/albums/ab2/olaadamik/lo_urodziny02.jpg[/IMG] [IMG]http://i844.photobucket.com/albums/ab2/olaadamik/lo_urodziny05.jpg[/IMG] [IMG]http://i844.photobucket.com/albums/ab2/olaadamik/lo_urodziny03.jpg[/IMG]
  11. Ka-Vanga

    Ka-Vangowe sznaucerki :)

    [quote name='eria']skok na tle zachodu mnie powalił !!!! :loveu::loveu: wszytkie zdjęcia są obrzydliwie doskonałe :evil_lol::evil_lol::evil_lol: :loveu::loveu:[/quote] [quote name='ariss'][URL]http://i294.photobucket.com/albums/mm93/Ka-Vanga/Rewa%202009/zmniejszone_DSC_0449.jpg[/URL] świetne:crazyeye::loveu: i to z badylem tez superowe:loveu::loveu::loveu: a co do zachodu to juz się nie wypowiadam:eviltong::loveu:[/quote] [quote name='anetta']Jezuuuu :crazyeye::crazyeye: :mdleje: ALE! Genialne, po prostu genialne :mdleje: [URL]http://i294.photobucket.com/albums/mm93/Ka-Vanga/Rewa%202009/zmniejszone_DSC_1796.jpg[/URL] [URL]http://i294.photobucket.com/albums/mm93/Ka-Vanga/Rewa%202009/zmniejszone_DSC_1851.jpg[/URL] jaka mina :evil_lol: [SIZE=1]Przypominam o piłce hiiihihihihhihi[/SIZE][/quote] DZIEKI dziewczynki, strasznie sie ciesze, ze sie Wam podobaja :loveu: :loveu::loveu: :grins: Anetka i cos special for you (tylko pytanko czy o taka chodzilo :lol:): [IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm93/Ka-Vanga/pilka.jpg[/IMG] [quote name='LeCoyotte'][URL]http://i294.photobucket.com/albums/mm93/Ka-Vanga/Rewa%202009/zmniejszone_DSC_1796.jpg[/URL] fajna ta fota:p[/quote] tylko ta? :placz: ;)
  12. Ka-Vanga

    Ka-Vangowe sznaucerki :)

    [quote name='Bzikowa']Foty jak zwykle... - :mdleje: super uchwycone momenty[/quote] :buzi: [quote]mnie się coś wydaje , że na pierwszym Bangita ;););)[/quote] :klacz: jeszcze mam Bezikowe zdjecia z Kozienic, ale jakos zabrac sie do nich nie moge :roll:
  13. Ka-Vanga

    Czarna Samba - sznupkowa galeria;)

    Dawno mnie nie bylo i nie bardzo wiem co i jak u Was, ale zdjecia cudne!!!!!!!!!!! :loveu:
  14. Ka-Vanga

    Fotogaleria Gordona, Rapera, Lotosa i Miśki

    Raaany ile zdjec z Krakowa :crazyeye:. GRATULUJE ostatnich osiagniec na wystawach :).
  15. Ka-Vanga

    Ka-Vangowe sznaucerki :)

    I jeszcze kilka: [IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm93/Ka-Vanga/Rewa%202009/zmniejszone_DSC_0445.jpg[/IMG] [IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm93/Ka-Vanga/Rewa%202009/zmniejszone_DSC_0200.jpg[/IMG] [IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm93/Ka-Vanga/Rewa%202009/zmniejszone_DSC_0340.jpg[/IMG] [IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm93/Ka-Vanga/Rewa%202009/zmniejszone_DSC_0037.jpg[/IMG] .
×