KrystynaS Posted February 10, 2010 Posted February 10, 2010 [B]Madziu proszę Cię[/B] już nie analizuj tak tych pieniędzy skoro Zuzia napisała że zostało nam (tzn. Balbinie) 70 zł to tak jest (to jest połowa mojej deklaracji i połowa deklaracji Sabiny, bo my nie przekazałyśmy pieniędzy na inne psy przebywające u Zuzi, sprawdź posty). Przegadaj sprawę z Zuzią czy masz teraz wpłacić o te 70 zł mniej czy jak. Uważam, że za pobyt Tosiuni w styczniu powinnyśmy wpłacić jakąś sumę choć Zuzia pisze że 0 zł (np. te 70 zł). Takie jest moje zdanie. Quote
magda222 Posted February 10, 2010 Author Posted February 10, 2010 [quote name='magda222']Uważam,że uczciwie będzie jak te 35 zł po Tosi zostaną u zuziM na koncie.[/QUOTE] [quote name='AlfaLS']Ja bym też była za tym:lol:[/QUOTE] Już nie analizuję Krysiu :) Decyzja zapadła w powyższych postach :) I koniec tematu :) Quote
KrystynaS Posted February 10, 2010 Posted February 10, 2010 Nie gniewaj się Magda, ale dla mnie to wątek o rekonwalescencji i życiu Balbinki w hotelu. To wątek Tosi [*]. [COLOR=Silver]wiem, pieniądze zdominowały ten świat i .....już dobrze[/COLOR] Quote
magda222 Posted February 10, 2010 Author Posted February 10, 2010 [quote name='KrystynaS']Nie gniewaj się Magda, ale dla mnie to wątek o rekonwalescencji i życiu Balbinki w hotelu. To wątek Tosi [*]. [COLOR=Silver]wiem, pieniądze zdominowały ten świat i .....już dobrze[/COLOR][/QUOTE] To wątek Tosi i Balbinki.Ale te finanse ich dotyczą.Skoro jestem odpowiedzialna za pieniądze,które mi powierzacie to chcę się z nich rozliczyć i zakończyć temat.Nie mamy osobnego wątku rozliczeniowego.Z kim mam o tym rozmawiać i dopytać?Wydawało mi się,że tu jest miejsce na to. Quote
zuziaM Posted February 10, 2010 Posted February 10, 2010 Wiec , ja jeszcze tylko jeden poscik wtrace na temat finansow. Po Tosiuni zostalo cale 240,- zl i kropka..... Zostaly wyzej rozliczone. A zeby te ostatecznie pozostale 70 zl rozliczyc, to jestem za tym, zeby po prostu wpalcic mniej za Balbinke. Chyba, ze wolicie zeby je na Posterka czy Mike przeznaczyc, wtedy na ktores z tych psiakow bedzie wplacone mniej..... A to juz wtedy bez roznicy. I odliczcie od wplaty za Posterka - za psie ubranko wylicytowane na moim bazarku.... juz nie pamietam, ale chyba 40 zl bylo za nie ( ale to na watku Posterka tez napisze ). Quote
kasiatatry Posted February 10, 2010 Posted February 10, 2010 [quote name='KrystynaS'][B]Madziu proszę Cię[/B] już nie analizuj tak tych pieniędzy skoro Zuzia napisała że zostało nam (tzn. Balbinie) 70 zł to tak jest (to jest połowa mojej deklaracji i połowa deklaracji Sabiny, bo my nie przekazałyśmy pieniędzy na inne psy przebywające u Zuzi, sprawdź posty). Przegadaj sprawę z Zuzią czy masz teraz wpłacić o te 70 zł mniej czy jak. Uważam, że za pobyt Tosiuni w styczniu powinnyśmy wpłacić jakąś sumę choć Zuzia pisze że 0 zł (np. te 70 zł). Takie jest moje zdanie.[/QUOTE] Wbrew pozorom to wcale nie jest takie proste. A ja napisze dlaczego. Pewnie beda na mnie krzyki, ale trudno. Jakby dokladnie rozliczyc ta kwote 240 zł, to okaze sie, ze BRAKNIE kilkadziesiat złotych. Bo niby teraz zostalo 70 zł, z czego juz AlfaLS pisze, że zabierze 35 zł, Krystyna S prosiła, żeby jej 25 zł poszło na nastepny miesiąc, Sabina nie przekazała swojej 50 zł nadwyżki dla Postera i ja też prosiłam, żeby moje 25 zł przeszlo na nastepny miesiac, bo tak jak pisalam w wątku Postera, moge wplacac 15 zl mc z bazarkow i tak jak obiecałam, wplaciłam za 3 mc juz. No i z moich obliczen wynika, że jesli AlfaLS zabierze 35 zł, zostanie 35 zł z tego KrystynyS jest 25 zł, czyli zostaje 10 odjąc moje 25, zostaje -15, dodatkowo odejmujemy 50 zł Sabiny i zostaje uwaga -65 zł. I TO JEST PROBLEM. Bo to jest MINUS 65 zł wg moich rozliczeń. Quote
AlfaLS Posted February 10, 2010 Posted February 10, 2010 Dziewczyny, ja co zabrałam to bardzo szczegółowo pisałam. Zuzia nawet cytowała moje posty więc nie będę tego powtarzała. Było tego razem 120 zł. I niech już tak zostanie. Te 35 zł., które przekazały anielica i maruda666 Posterowi, które miały przejść z poprzedniego miesiąca na niego niech też już zostaną u naszych sunieczek. Poster sobie jakoś da radę bez tego a tu widzę że galimatias się spory zrobił. Tak więc ja jako księgowa Postera i Miki uważam sprawę przejścia pieniędzy z Tosi (*) na Postera i Mikę za zamkniętą - chyba że Wy jednak coś będziecie chciały inaczej. W każdym razie ja przy swoich przelewach już z tytułu "spadku" po Tosi(*) nic nie będę potrącała............ Quote
Sabina02 Posted February 10, 2010 Posted February 10, 2010 Co do wplat odemnie... Wyslalam na dziewczynki (chyba poczatkiem stycznia) 200 zl za styczen i luty. Za styczen mialo byc 50 zl na Tosie [*] i 50 zl na Balbinke. Za luty mialo byc tak samo, lecz niestety Tosia odeszla. Tak wiec postanowilam lutowe 50 zl po Tosi dac na Balbinke za marzec (juz o tym pislalam). I tak prosilabym aby te pieniazki byly zagospodarowane. Jedyne co moglo jeszcze zostac z moich przelewow, to Tosi dzialka za druga polowe stycznia (bo Tosia odeszla w polowie miesiaca).... ale to juz zostawiam Wam do rozporzadzenia, bo nie wiem jak rozliczylyscie ten nieszczesny miesiac. Quote
kasiatatry Posted February 10, 2010 Posted February 10, 2010 AlfaLS z Tosinych pieniedzy na Mike i Postera mialo w sumie przejśc 140 zł (w tym 140 zł jest 25 zł na Mikę), czyli na Postera w sumie 115 zł. I teraz jeśli możesz, to rozpisz jeszcze te 115 na poszczególne osoby. Bo po Tosi miało zostac 100 zł, ktore nie przechodziły na inne psy od 3 osob), ja wiem, ze jesli chodzi o Postera to 25 zł- Jo37 115-25= 90 AlfaLS +siostra 30 zł; 90-30= 60 anielica 20 zł; 60-20= 40 zł Maruda 15 zł; 40- 15= 25 zł Magda222 25 zł, czyli doszliśmy do celu, jeśli sie nie myle w rozliczeniach. Chce, żeby kazda złotówka byla wyjaśniona. Jeśli dla Postera bylo zabrane juz 95 zł, to zostało jeszcze [B]20 zl zeby wszystko rozliczyc[/B] a nie 35, prawda? Zobacz, czy się gdzieś nie pomylilam. Quote
kasiatatry Posted February 10, 2010 Posted February 10, 2010 [quote name='zuziaM']To z mojego rozliczenia, Magdziu wyniklo : cytuje post z wyliczeniem Z tego, co ja otrzymalam na konto za Posterka i Mike wynika, ze : za Mike ( oplata mies. to 340,- zl , po odliczeniu mojego 10,- zl ) wplynelo 315,- zl , wiec z pieniazkow Tosi wykorzystano dla Miki 25,- zl za Posterka ( oplata mies. 335,- zl, po odlizeniu moich 15,- zl deklaracji przerzuconych z Tosi ) wplynelo 255,- zl, wiec z pieniazkow Tosi wykorzystano dla Posterka 95,- zl Razem wiec z pozostalych 240,- zl Tosi juz wykorzystano na Mike i Postera - 120,- zl Wiec [U]pozostalo jeszcze 120,- zl pieniazkow Tosi[/U]. Jesli z tych pieniazkow bedzie tez uregulowana operacja Balbinki - 50,- zl... to wowczas [U]pozostanie jeszcze 70,- zl pieniazkow Tosi do rozliczenia w przyszlym miesiacu.[/U] Tak wynika z rozliczenia, ktore juz mam na koncie.[/QUOTE] I znalazly sie również [B]15 brakujących zlotych[/B]. Bo w tym wyliczeniu za Posterka wykorzystano 80 zł Tosinych a nie 95 zl (bo do 95 zl byly wliczone 15 zł zuziM, a one nie zaliczały się do tej kwoty 240 zl) Czyli wg mnie to tutaj jest ukryte 15 zł, których mi brakowało. Bo 335 zl-255 zł= [B][U]80 zł[/U][/B] wiec teraz tylko kwestia rozliczenia operacji Balbinki 50 zł... i tutaj można to rozliczyc jedynie z 3 deklaracji. Mojej, Sabiny i Krystyny. Quote
AlfaLS Posted February 10, 2010 Posted February 10, 2010 [quote name='AlfaLS'] Pozwoliłam sobie zagospodarować 95 zł. z deklaracji, które były na Tosię (*). Oczywiście zgodnie z wolą ofiarodawców;). Na Posterka przeszły deklaracje: Jo37 25 zł. ZuziM 25 zł. magdy222 25 zł. AlfyLS 15 zł. siostra AlfyLS 15 zł. W imieniu Posterka bardzo dziękuję:loveu:[/QUOTE] Kasiatatry - tu jest szczegółowa rozpiska co wzięłam na Postera. Tylko jest w wykazie błąd bo napisałam 25 zł. Zuzi a powinno być 15 zł. / to zostało wyjaśnione w następnych postach/;). Jednak to [B]95 z[/B]ł. jest dobrze policzone / z dobrą [B]15 zł[/B]. od Zuzi/. Oprócz tych 95 zł. na Postera wzięłam 25 zł. na Mikę - deklaracja Jo37. Czyli razem [B]120zł[/B]. Tak wychodzi mnie i tak wychodzi ZuziM. Deklaracji anielicy / 20 zł./ i Marudy666 / 15 zł./ wtedy gdy płaciłam za hotelik Miki i Postera [B]nie odjęłam[/B] bo nie miałam ich konkretnych deklaracji o przeniesieniu. One zostały napisane później - dlatego chciałam je potrącić z tego przelewu. Ale teraz uważam że powinny zostać dla Balbinki;). Posterek da sobie radę........... Rachunki Ci się nie zgadzają o 15 zł. - bo to jest składka ZuziM, której nie na w tych 240 zł., które Magda przekazywała Zuzi ale jest w moim zestawieniu bo Zuzia ją przeniosła na Postera:evil_lol:. Po prostu Zuzia nie przelewała do Magdy kasy po to żeby Magda ją z powrotem przekazała jej tylko robiła po prostu mniejszy przelew......... Kurcze to może ja powinnam ją potrącić /15 zł. od Zuzi/ ale jakoś jaśniej napisać że to jakoś tak nie z tej wspólnej skarbonki. Cholewcia już sama głupia jestem............. Quote
kasiatatry Posted February 10, 2010 Posted February 10, 2010 [quote name='Sabina02']Co do wplat odemnie... Wyslalam na dziewczynki (chyba poczatkiem stycznia) 200 zl za styczen i luty. Za styczen mialo byc 50 zl na Tosie [*] i 50 zl na Balbinke. Za luty mialo byc tak samo, lecz niestety Tosia odeszla. Tak wiec postanowilam lutowe 50 zl po Tosi dac na Balbinke za marzec (juz o tym pislalam). I tak prosilabym aby te pieniazki byly zagospodarowane. Jedyne co moglo jeszcze zostac z moich przelewow, to Tosi dzialka za druga polowe stycznia (bo Tosia odeszla w polowie miesiaca).... ale to juz zostawiam Wam do rozporzadzenia, bo nie wiem jak rozliczylyscie ten nieszczesny miesiac.[/QUOTE] Sabina02 :) Jeśli wpłaciłaś 200 zl, to z tego za styczeń wydalaś na hotelik dla Balbinki tylko 50 zł. Wiec zostaje Ci jeszcze 150 zł. Oczywiscie 100 zł za luty, jest podzielone na 50 luty +50 marzec. Zostaje Ci w takim razie 50 zł albo do zagospodarowania na kwiecień, albo np za operacje Balbinki :) A reszta to nie wiem, kto jak wpłacal. Ale tyle sie doszukałam :) Quote
AlfaLS Posted February 10, 2010 Posted February 10, 2010 Kasiatatry pisałyśmy w tym samym czasie:evil_lol: A swoją drogą jestem pod wrażeniem - odwaliłaś kawał dobrej roboty:crazyeye: Tylko ciekawe co magda222 na te nasze wypociny?;) Quote
kasiatatry Posted February 10, 2010 Posted February 10, 2010 [quote name='AlfaLS']Kasiatatry - tu jest szczegółowa rozpiska co wzięłam na Postera. Tylko jest w wykazie błąd bo napisałam 25 zł. Zuzi a powinno być 15 zł. / to zostało wyjaśnione w następnych postach/;). Jednak to [B]95 z[/B]ł. jest dobrze policzone / z dobrą [B]15 zł[/B]. od Zuzi/. Oprócz tych 95 zł. na Postera wzięłam 25 zł. na Mikę - deklaracja Jo37. Czyli razem [B]120zł[/B]. Tak wychodzi mnie i tak wychodzi ZuziM. Deklaracji anielicy / 20 zł./ i Marudy666 / 15 zł./ wtedy gdy płaciłam za hotelik Miki i Postera [B]nie odjęłam[/B] bo nie miałam ich konkretnych deklaracji o przeniesieniu. One zostały napisane później - dlatego chciałam je potrącić z tego przelewu. Ale teraz uważam że powinny zostać dla Balbinki;). Posterek da sobie radę........... Rachunki Ci się nie zgadzają o 15 zł. - bo to jest składka ZuziM, której nie na w tych 240 zł., które Magda przekazywała Zuzi ale jest w moim zestawieniu bo Zuzia ją przeniosła na Postera:evil_lol:. Po prostu Zuzia nie przelewała do Magdy kasy po to żeby Magda ją z powrotem przekazała jej tylko robiła po prostu mniejszy przelew......... Kurcze to może ja powinnam ją potrącić /15 zł. od Zuzi/ ale jakoś jaśniej napisać że to jakoś tak nie z tej wspólnej skarbonki. Cholewcia już sama głupia jestem.............[/QUOTE] wlasnie o to chodzi, ze od tych 240 zł zostaly odjęte 15 zł ZuziM, a te 15 zł były tak jakby wirtualne i one nie wchodziły w sklad tego 240 zł. I dlatego wtedy przy przelewie wykorzystano 80 a nie 95 zł :) i wielka tajemnica rozwiazana ;-) Ja nie chce byc madrala tylko chce, zeby była sytuacja jasna. A jeśli Sabina02 nie bedzie miala nic przeciwko, to jej 50 zł nadwyżki ze stycznia można wykorzystac na operacje Balbinki. Jesli wtedy zgodzą się te obliczenia, ale tu musi sie wypowiedziec Magda222 i Sabina02 i wtedy sprawa bedzie zamknieta :) Quote
Sabina02 Posted February 11, 2010 Posted February 11, 2010 [quote name='kasiatatry']Sabina02 :) Jeśli wpłaciłaś 200 zl, to z tego za styczeń wydalaś na hotelik dla Balbinki tylko 50 zł. Wiec zostaje Ci jeszcze 150 zł. Oczywiscie 100 zł za luty, jest podzielone na 50 luty +50 marzec. Zostaje Ci w takim razie 50 zł albo do zagospodarowania na kwiecień, albo np za operacje Balbinki :) A reszta to nie wiem, kto jak wpłacal. Ale tyle sie doszukałam :)[/QUOTE] No ale Tosia [*] jeszcze z nami byla do polowy stycznia, wiec sadzilam ze za styczeń poszlo z mojej wplaty dla Balbinki 50 zł i dla Tosi 50 zł. Jesli te 50 zł nie poszly na Tosie, to niech bedzie za operacje Balbinki albo cos innego wedlug Waszego uznania. Za kwiecien na Balbinke wysle nastepne pieniazki. :lol: Quote
kasiatatry Posted February 11, 2010 Posted February 11, 2010 tylko, ze to jest jakoś tak, że pieniądze za styczeń, to hotelikowanie od połowy stycznia, do polowy lutego. No tak mi sie generalnie wydaje, ale to musi sprawdzic Magda222 :) Magda, mam nadzieje, że teraz masz troche latwiej z tymi finansami ;-) ZuziaM pisała, że przed odjęciem za operacje balbinki zostało 120 zł, ale wtedy zostało tak naprawde 135 zł. (AlfaLS miala wpłacic za Postera 335 zl, wpłaciła 255, czyli wykorzystala 80 zł (240-80- 25 zł na Mikę= [B]135 zł[/B] :) od tego odejmiemy na operacje Balbinki 50 zł i mamy 85 zl ;-) w tym 35 zł zł to są jeszcze deklaracje o których pisała AlfaLS, które należą zgodnie z życzeniem ofiarodawców do Posterka, czyli nam zostaje 50 zł. a to jest moje 25 zł i 25 zł KrystynyS. Moje ma zostac na nastepny miesiąc a Krystyna niech sie sama wypowie. I finanse zamknięte! trara :) Quote
AlfaLS Posted February 11, 2010 Posted February 11, 2010 [quote name='kasiatatry']tylko, ze to jest jakoś tak, że pieniądze za styczeń, to hotelikowanie od połowy stycznia, do polowy lutego. No tak mi sie generalnie wydaje, ale to musi sprawdzic Magda222 :) Magda, mam nadzieje, że teraz masz troche latwiej z tymi finansami ;-) ZuziaM pisała, że przed odjęciem za operacje balbinki zostało 120 zł, ale wtedy zostało tak naprawde 135 zł. (AlfaLS miala wpłacic za Postera 335 zl, wpłaciła 255, czyli wykorzystala 80 zł (240-80- 25 zł na Mikę= [B]135 zł[/B] :) od tego odejmiemy na operacje Balbinki 50 zł i mamy 85 zl ;-) w tym 35 zł zł to są jeszcze deklaracje o których pisała AlfaLS, które należą zgodnie z życzeniem ofiarodawców do Posterka, czyli nam zostaje 50 zł. a to jest moje 25 zł i 25 zł KrystynyS. Moje ma zostac na nastepny miesiąc a Krystyna niech sie sama wypowie. I finanse zamknięte! trara :)[/QUOTE] U Tosi(*) i Balbinki miesiąc hotelikowy nie pokrywa się z miesiącem kalendarzowym. Ten hotelikowy zaczyna się jakoś 14-tego czy 16-tego ;) Quote
magda222 Posted February 11, 2010 Author Posted February 11, 2010 Nic już nie wiem z tych rozliczeń. Nie mam przy sobie zeszytu z psimi rozliczeniami. Jak wrócę do domu to spojrzę dokładnie,ale wydaje mi się,że okres rozliczeniowy dziewczynek jest od 12-tego do 13-tego. Quote
magda222 Posted February 11, 2010 Author Posted February 11, 2010 Nic już nie wiem z tych rozliczeń. Nie mam przy sobie zeszytu z psimi rozliczeniami. Jak wrócę do domu to spojrzę dokładnie,ale wydaje mi się,że okres rozliczeniowy dziewczynek jest od 12-tego do 13-tego. Quote
KrystynaS Posted February 11, 2010 Posted February 11, 2010 Matko i Córko :mdleje:, myślałam że ja jakoś radzę sobie z matematyką ale patrząc jak śmiga w tym temacie kasiatatry to widzę jak bardzo się myliłam co do siebie. No zawrót głowy Dziewczyno :huh:, jestem pod wrażeniem. [COLOR=Silver]Kasia to chyba ma księgowość w genach[/COLOR] :lol:. [QUOTE]czyli nam zostaje 50 zł. a to jest moje 25 zł i 25 zł KrystynyS. Moje ma zostac na nastepny miesiąc a Krystyna niech sie sama wypowie.[/QUOTE]Ponieważ już nic nie rozumiem :oops: no to tu się finansowo spowiadam : wysłałam dla Balbinki parę dni temu 50 zł na czynsz za luty i marzec. Jeśli oprócz tego zostaje jeszcze 25 zł o których mogę zdecydować to proszę Madzię aby zatrzymała tą sumkę (25 zł) na poczet szczepienia które trzeba będzie zrobić nie wiem kiedy ale Zuzia wie :lol:. Magda może tak być??? Kasiu czy ja dobrze zrozumiałam Twój wpis i miałam napisać to co napisałam. Quote
kasiatatry Posted February 11, 2010 Posted February 11, 2010 no wlaśnie tak Krystyno :) Ty masz ze stycznia do zagospodarowania 25 zł, czyli niech pójdzie na szczepienie. te rozliczenia są bardzo proste, tylko ktoś sie kiedys pomylił o 15 zł i z tego wyszedł cały ambaras, a ja nie lubie, jak gdzies sie nie zgadza :) Teraz tylko jak pojawi sie Magda222 która sie tym zajmuje wszystkim, to musi sobie to pozapisywac :) Poza tym, gdyby ktoś czegoś nie rozumiał, to słuze pomocą ;-) Zamkniemy watek rozliczeniowy, to sie te posty pokasuje, żeby nie zasmiecały wątku :) Quote
AlfaLS Posted February 11, 2010 Posted February 11, 2010 A jak tam nasza Balbinka się miewa? Pewnie już zapomniała o operacji?:loveu: Quote
KrystynaS Posted February 11, 2010 Posted February 11, 2010 [quote name='kasiatatry']....te rozliczenia są bardzo proste, tylko ktoś sie kiedys pomylił o 15 zł i z tego wyszedł cały ambaras, [B]a ja nie lubie, jak gdzies sie nie zgadza [/B]:) [/QUOTE]No jak Boga kocham, że tak powiem, księgowość Ona ma w genach jak nic, na mur-beton :lol: Pewnie że te rozliczenia [B]są proste teraz[/B] gdy Ty to zrobiłaś, a ja sobie pomalutku czytam i idę Twoim tokiem myślenia. Proste jak konstrukcja cepa. Ale się podłożyłaś Kasiu :evil_lol: [QUOTE]Poza tym, gdyby ktoś czegoś nie rozumiał, to słuze pomocą [/QUOTE]jak nie będę czegoś rozumiałam na innym wątku to się zwrócę do Ciebie z prośbą o sprawdzenie i wyjaśnienie mi. Obiecuję, że nie będę nadużywać Twojej wiedzy i uprzejmości. [COLOR=Silver]A może byś mi rozliczyła PIT :grin: bo o tym pojęcia zielonego nie mam, zawsze mi ktoś to robi.[/COLOR] Quote
AlfaLS Posted February 11, 2010 Posted February 11, 2010 [quote name='KrystynaS'] [COLOR=Silver]A może byś mi rozliczyła PIT :grin: bo o tym pojęcia zielonego nie mam, zawsze mi ktoś to robi.[/COLOR][/QUOTE] Nie ma sprawy - nawet na odległość:lol:. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.