Jump to content
Dogomania

Strzyżenie, a upał?


WiedźmOla

Recommended Posts

Witam :)
Od kilku dni są tragiczne upały i widzę, że Bestia się męczy. Dodatkowo mieszkamy na poddaszu, które bardzo trudno jest ochłodzić i siłą rzeczy temperatura jest zazwyczaj tylko parę stopni niższa niż na dworze lub taka sama. Teraz na przykład mamy około 30 stopni w mieszkaniu. :angryy:
Ja dostaję kręćka z gorąca, a Bestia ma dłuższą, gęstą sierść z podszerstkiem, dlatego nie wyobrażam sobie nawet jak jemu musi być gorąco...
Rozważam przystrzyżenie go, ale nie wiem czy jest sens. Bestia wygląda mniej więcej jak owczarek kataloński i nie wiem czy mogę go zaprowadzić do fryzjera, żeby go ostrzygł. Oczywiście nie na króciutko, bo wiadomo, że włos/sierść (nie znam się :lol: ) też chroni przed słońcem. Wolałabym go jednak przystrzyc, bo mimo, że regularnie go wyczesuję to i tak widzę, że ledwo dycha w te upały. Co poradzicie? :)

Jeśli taki wątek już był to przepraszam, ale nie mogłam znaleźć.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='xxxx52']co za problem isc do psiego fryzjera.psy nie beda sie meczyly[/QUOTE]

A no taki że sierść również chroni przed słońcem i zły fryzjer pogorszy sprawę...

Ja swojego dałam do psiego fryzjera, obcięli go "na lwa" około 2 cm. Teraz ma około 4cm bo mu strasznie szybko odrasta. Ogólnie przedewszystkim trzeba pozbyć się podszerstka bo to on masakrycznie grzeje psa.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Maron86']A no taki że sierść również chroni przed słońcem i zły fryzjer pogorszy sprawę...

Ja swojego dałam do psiego fryzjera, obcięli go "na lwa" około 2 cm. Teraz ma około 4cm bo mu strasznie szybko odrasta. Ogólnie przedewszystkim trzeba pozbyć się podszerstka bo to on masakrycznie grzeje psa.[/QUOTE]

No właśnie :roll: Nie chcę żeby mi z psa zrobili nie wiadomo co, a dwa nie wiem czy mogę go ostrzyc, żeby nie narobić szkody większej.
[B]edit.[/B] a psa wyczesuję regularnie.

Link to comment
Share on other sites