Jump to content
Dogomania

Cudo podobne do rosyjskiego- szczęśliwe u Anitki :)


iwonamaj

Recommended Posts

Witam i bardzo proszę o pomoc. Niedawno przeprowadziłam się i wczoraj poznałam karmicielkę kotów, która pokazała mi pięknego kota. Maciek ma około 3- 4 lat i pomieszkuje na posesji, gdzie koty nie są mile widziane. Podobno zdarzały się przypadki trucia, znaleziono też nadpalone zwłoki kota :-(. Ja nie mam żadnego doświadczenia jeśli chodzi o koty...Zrobiłam mu kilka zdjęć. Kto z Sosnowca zajmuje się bezdomnymi kotami? Mogłabym wykupić mu jakieś ogłoszenia. Wiem, że potrzebny będzie DT, kastracja, badania, testy...Może udałoby mi się zorganizować jakieś rzeczy na bazarek dla Maćka. On jest piękny i pewnie miałby szanse na domek. Nie mogę go wziąć do siebie do mieszkania. Kto pomoże mi wstawić zdjęcia?

Edited by iwonamaj
zmiana tytułu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 204
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[quote name='iwonamaj']Witam i bardzo proszę o pomoc. Niedawno przeprowadziłam się i wczoraj poznałam karmicielkę kotów, która pokazała mi pięknego kota. Maciek ma około 3- 4 lat i pomieszkuje na posesji, gdzie koty nie są mile widziane. Podobno zdarzały się przypadki trucia, znaleziono też nadpalone zwłoki kota :-(. Ja nie mam żadnego doświadczenia jeśli chodzi o koty...Zrobiłam mu kilka zdjęć. Kto z Sosnowca zajmuje się bezdomnymi kotami? Mogłabym wykupić mu jakieś ogłoszenia. Wiem, że potrzebny będzie DT, kastracja, badania, testy...Może udałoby mi się zorganizować jakieś rzeczy na bazarek dla Maćka. On jest piękny i pewnie miałby szanse na domek. Nie mogę go wziąć do siebie do mieszkania. Kto pomoże mi wstawić zdjęcia?[/QUOTE]

Iwonko prześlij kochana zdjęcia do mnie ....

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Osa'][URL="http://www.kociswiat.org.pl/"]"Koci Świat"[/URL] Kasi Strzeleckiej może go wziąć. Kastracja , wet i nowy dom znalazłby na pewno.