Jump to content
Dogomania

Mama i córa ast - Rutka ma domek i Solinka również!! Trzymamy kciuki!


Ancyk

Recommended Posts

Ten temat zakładam w zasadzie bez nadziei na jakąkolwiek zmianę.. ale jak nie spróbuje to sobie nie będę mogła wybaczyć, że nie zrobiłam wszystkiego.
Od kilku tygodni w mojej miejscowości błąka się suka astka. Przez pierwsze dni myślałam, że może komuś uciekła, ktoś może będzie jej szukał.. Były ogłoszenia, że znaleziono, niestety nie było że zaginęła. Psina miała kolczatkę na szyi, więc pozwalało mi to mieć nadzieje, że jednak komuś uciekła.. Ale nadal jest. Z dnia na dzień coraz jej mniej..
Z tego co wiem, psina śpi na gołej ziemi w pobliżu domów (pewnie dlatego siusia co chwila i pewnie dlatego ma już odleżyny). Nie wiem czy ktoś poza mną ją dokarmia. To niestety jedyne co mogę dla niej zrobić. No i poprosić dogomaniaczki, szczególnie te kochające tą rasę o pomoc. Ponieważ ja nie mam żadnego doświadczenia z psami tego typu nie wiem jak postępować. A przy tym mam marne możliwości.
Dlatego też proszę, pewnie bez skutku, o opiekę nad suką. Ja mogę pomóc finansowo, ale niestety domu tymczasowego a tym bardziej stałego jej dac nie mogę. Żaden ze znajomych jej nie chce.. a mnie serce pęka jak widze jak jest przeganiana przez ludzi, odstraszana kamieniami bo przecież to "pies morderca".
Z tego co zdążyłam zauważyć, jedyne co morduje to piłki do nogi..
Oto zdjęcia dziewczyny:
[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images38.fotosik.pl/374/ebf42a01e02f5b4dmed.jpg[/IMG][/URL]
[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images45.fotosik.pl/380/b430d5734241d5bfmed.jpg[/IMG][/URL]
[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images46.fotosik.pl/360/bdabb8282dc3214fmed.jpg[/IMG][/URL]
[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images45.fotosik.pl/380/b104dcdf639d513cmed.jpg[/IMG][/URL]

Ma powyciągane cycuchy więc pewnie rodziła. I jak tak dalej będzie to będzie rodzić bo psiego towarzystwa jej nie brakuje.