Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Witam serdecznie, na tym forum zarejestrowałam się wczoraj, aby i stąd dowiedzieć się czegoś na temat wspomniany w tytule.

Otóż zdecydowałam się na zakup maltańczyka. Jeśli chodzi i pieski to[B] jestem dość zielona w tych sprawach[/B] ( posiadałam tylko jednego psiaka i to we wczesnym dzieciństwie). Zaczytywałam się na stronach o pieskach, że [B]jak piesek to tylko R=R lub ze schroniska.[/B] Wszystko po to aby nie kupować u pseudo.
Do niedawna nie zdawałam sobie sprawy z tego czy i jakie znaczenie ma rodowód w życiu psiaka.
Więc, spoko, po przeczytaniu tych wszystkich zdań postanowiłam, że w okresie [B]WIOSNA/LATO[/B] zawita do mnie mały maltaniec z rodowodem.
Wszystko trochę opóźniłam, piesek miał zawitać niedługo, ale hodowla okazała się pseudo hodowlą, więc z niej zrezygnowałam. Przeszukuje więc teraz strony o psiakach, o ich pielęgnacji, o hodowlach, o szczepieniach, wszystko aby jak psiak już będzie w domu zapewnić mu odpowiednią opiekę (nic na szybko).

Proszę was więc o [B]wypowiedzenie swojego zd[/B][B]ania[/B] na ten temat oraz możliwe, że [B]znacie jakieś hodowle na śląsku,[/B] bo nie mam możliwości dojazdu na drugi kraniec polski ;) [IMG]http://www.dogomania.pl/images/icons/icon5.png[/IMG][IMG]http://www.dogomania.pl/images/icons/icon4.png[/IMG]

• Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Polecam te Forum wszystko o maltańczyku -->[U]Kolezanka wyzej mnie wyprzedziła :)[/U]

Popieram ze chcesz psa z rodowodem bedziesz miała pewnosc ze pies jest 100% a nie w typie jak z pseudo :razz:

Pozdrawiam

Posted

tak?
Dodam ją sobie do ulubionych ;)
Bo mi chodzi o te pieski na czerwiec ;)
Więc pewnie będę musiała poczekać.
[B]A w jakiej cenie mają tam psiaki orientujesz się może? [/B]

Posted