mala_czarna Posted February 9, 2010 Posted February 9, 2010 W przytulisku w Klembowie, znajdują się przepiękne mixy amstaffów i innych bullowatych: Ursus, Tiger, Tyson, Bosman i inne Postanowiłam założyć im wątek na Dogomanii, z nadzieją, że miłośnicy tej rasy pomogą w znalezieniu im nowych domów. Warunki, w jakich przebywają nie są odpowiednie dla psów tej rasy: ciasne kojce i brak czasu na wyprowadzanie (w przytulisku jest na chwilę obecna ok. 180 psów), to nie to czego te psiaki potrzebują. Chociaż na głowy im nie pada, nie są bite i głodne, to potrzebne są im stałe domy, mądrzy i odpowiedzialni opiekunowie. Tyson Ursus Tiger Bosman (nie znam się, ale ma chyba też coś z bokserka) Kostka - sunia ok. roku Będę starała pisać się jak najwięcej, w miarę docierających do mnie nowych informacji, ale póki co, krótko i zwięźle. Żaden z samców nie jest kastrowany. Wszystkie są odrobaczone i zaszczepione. Tiger jest bardzo żywym psem, wyprowadzany przez opiekuna mocno ciągnie za smycz. Nie bardzo toleruje towarzystwo innych psów. Ursus jest w Klembowie od listopada. Jest o wiele spokojniejszy od Tigera , lubi dużo spać i jest leniwy. Bywa, że trzeba go siłą wyprowadzać na spacer Informacje o Tysonie dopiero będą. Nie mam kontaktu z opiekunem. Kinia mi własnie podpowiedziała, że stosunek Tysona do innych psów jest taki sam co Tigera. Quote
Kinia1984 Posted February 9, 2010 Posted February 9, 2010 Tyson tez nie bardzo lubi inne psy... Quote
mala_czarna Posted February 9, 2010 Author Posted February 9, 2010 [quote name='Kinia1984']Tyson tez nie bardzo lubi inne psy...[/QUOTE] Juz dopisuję. Dzięki! Quote
mala_czarna Posted February 9, 2010 Author Posted February 9, 2010 obraczus87 napisał(a):zapisuje................ Dzięki Ciotka, bo mała szansa, że ktoś zajrzy :roll: Psy jak juz pisałam nie są kastrowane, i byłoby źle gdyby trafiły do jakiegoś przerośniętego dresiarza. Quote