Guest Lotty Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 Termin zgłoszeń [COLOR=Red]28.02.2010[/COLOR] Opłaty: Pierwszy pies (z katalogiem) 70 zł Każdy następny ( bez katalogu) 60 zł Interchampiony 35 zł Szczenięta 30 zł Rasy polskie i klasa weteranów zwolnione z opłat pod warunkiem wystawienia psa O klasie baby nic nie ma [COLOR=Red]13 III[/COLOR] oceniane będą grupy: [COLOR=Red]IV,VII, IX,X.[/COLOR] [COLOR=Red]14 III[/COLOR] oceniane będą grupy: [COLOR=Red]I,II,III,V,VI,VIII[/COLOR] Proponowana obsada sędziowska: I Anna Kochan ON psy: Waldemar Kosmalski suki: Norbert Scharschmidt II Anna Rogowska,Stanisław Podlaski III Anna Winiarska IV Anna Rogowska V Ewa Stolarska VI Stanisław Abłamowicz VII Anna Winiarska VIII Magdalena Świętoń IX Magdalena Świętoń X Ewa Stolarska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnkaW Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 Mogliby tą halę wymienić na inną :cool3: tam taka straszna ciasnota :shake: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Błyskotka Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 Biorę pod uwagę ;). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coyote Ugly FCI Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 no to zastanawiamy sie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agnethka Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 już widzę moją sukę w tej hali :evil_lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pokoik1 Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 Czy wybiera się ktoś z okolic Katowic na niedzielę i ma wolne miejsce w samochodzie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kisses Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 No my się raczej pojawimy ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiktorziolo Posted December 10, 2009 Share Posted December 10, 2009 Będziemy :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coyote Ugly FCI Posted December 10, 2009 Share Posted December 10, 2009 my też :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aga616 Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 może i my dotrzemy :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shetanka Posted January 12, 2010 Share Posted January 12, 2010 zastanawiamy się. szkoda że nie ma MP :c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saga200 Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Będziemy na pewno. Już nawet zgłoszeni ^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agonia Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Szukam miejsca dla 2 osób + sredniego psa na niedziele okolice Katowic/Krakowa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frytela Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Pojawię się z Beaglową bandą chyba :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimi_91 Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Będę z Gają;) Mam nadzieję, że do wystawy pogoda będzie już normalna:roll: i nie będzie problemów z dojazdem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agnethka Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 [quote name='Coyote Ugly FCI']my też :)[/QUOTE] i my 2x aussie może staffik...myślę jeszcze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunny Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 Witam, [B]Szukam transportu[/B] do Jarosławia [COLOR=red][B][U]na niedzielę - 14 marca[/U][/B][/COLOR] z okolic Pszczyny, Bielska-Białej, Oświęcimia itp. Dokładam się do kosztów paliwa. [I].[/I] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzidtka_Gl Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 [quote name='Shetanka']zastanawiamy się. szkoda że nie ma MP :c[/QUOTE] [B]Młody Prezenter MUSI BYĆ , to k[/B][FONT=CentSchbookPL-Bold][SIZE=2][FONT=CentSchbookPL-Bold][SIZE=2][B]onkurencje organizowana obowiązkowo[/B][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT] [FONT=CentSchbookPL-Bold][SIZE=2][FONT=CentSchbookPL-Bold][SIZE=2][B]regulamin, punkt V [URL]http://www.zkwp.pl/zg/regulaminy/Regulamin_wystaw_psow_rasowych_ZKwP.pdf[/URL][/B] [/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kisses Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 MP jest OBOWIĄZKOWO organizowane na wystawach o randze międzynarodowej, na klubowych i krajowych według uznania organizatorów. A jeśli chodzi o coś w stylu tego, to Jarosław robi konkurs 'Pies i dziecko', czy coś, więc może tym zastępują sobie MP. W każdym razie JH nie ma, dzwoniłam do oddziału w Przemyślu. A zresztą - nie ma obsady na MP, co jest równoznaczne z jego brakiem ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzidtka_Gl Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 [quote name='Kisses']MP jest OBOWIĄZKOWO organizowane na wystawach o randze międzynarodowej, na klubowych i krajowych według uznania organizatorów. A jeśli chodzi o coś w stylu tego, to Jarosław robi konkurs 'Pies i dziecko', czy coś, więc może tym zastępują sobie MP. W każdym razie JH nie ma, dzwoniłam do oddziału w Przemyślu. A zresztą - nie ma obsady na MP, co jest równoznaczne z jego brakiem ;)[/QUOTE] proponuje przeczytać regulamin.... [FONT=CentSchbookPL-Bold] [LEFT][B]V. Zasady organizowania konkurencji finałowych[/B][/LEFT] [/FONT][FONT=CentSchbookPL-Roman][SIZE=2][FONT=CentSchbookPL-Roman][SIZE=2][LEFT][B]Konkurencje finałowe winny być kulminacyjnym punktem programu wystawy oraz atrakcyjnym, zarówno[/B][/LEFT] [B]dla wystawców, jak i dla publiczności, jej zwieńczeniem. [COLOR=darkred]Przeprowadzane są one na wszystkich wystawach. dalej podpunkt A4.[/COLOR][/B] [B][COLOR=#8b0000][/COLOR][/B] [COLOR=#8b0000][COLOR=black]a to , że nie ma sędziego[/COLOR][B] to zaniedbanie organizatorów[/B][/COLOR] [/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzidtka_Gl Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 ja wiem, że to się nie zgadza z regulaminem Młodego Prezentera ale regulamin wystaw jest nowy i ja bym się na niego powoływała a jest jeszcze jakiś oddział, który nie organizuje ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kisses Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 Zaniedbanie zaniedbanie, ale skoro telefonicznie powiedzieli, że nie organizują w tym roku MP? Też zaniedbanie i po prostu im się pomieszało? Tak samo Krosno - w tamtym roku nie było. [QUOTE]Konkurs „Młody Prezenter” organizowany jest obowiązkowo na wystawach międzynarodowych oraz, w zależności od uznania i możliwości organizatorów, na wystawach krajowych i klubowych.[/QUOTE][URL]http://www.zkwp.pl/zg/regulaminy/Regulamin_konkursu_Mlody_Prezenter.pdf[/URL] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuza i Noddy Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 [quote name='Kisses']Zaniedbanie zaniedbanie, ale skoro telefonicznie powiedzieli, że nie organizują w tym roku MP? Też zaniedbanie i po prostu im się pomieszało? Tak samo Krosno - w tamtym roku nie było. [URL]http://www.zkwp.pl/zg/regulaminy/Regulamin_konkursu_Mlody_Prezenter.pdf[/URL][/QUOTE] Twój cytat jest odpowiedzią na to, bo w nowym regulaminie wystaw jest napisane, ze: [QUOTE]V. Za sa dy orga ni zo wa nia kon ku ren cji fi na ło wych A. Konkurencje organizowane obowiązkowo: 4. Konkurs Młody Prezenter (ang. Junior Handling) - [B]według odrębnego regulaminu stanowiącego załącznik do niniejszego.[/B][/QUOTE] [URL="http://www.zkwp.pl/zg/regulaminy/Regulamin_konkursu_Mlody_Prezenter.pdf"]http://www.zkwp.pl/zg/regulaminy/Reg..._Prezenter.pdf[/URL] [QUOTE]Konkurs „Młody Prezenter” organizowany jest obowiązkowo na wystawach międzynarodowych oraz, w zależności od uznania i możliwości organizatorów, na wystawach krajowych i klubowych. [/QUOTE] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuza i Noddy Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 dubel..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzidtka_Gl Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 no więc na miejscu Młodych Prezenterów zrobiłabym liste oddziałów , które nie robią MP myśle, że będzie ich max 3.... więc total wstyd.... a macie teraz cudowne nosniki informacji.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.