razed_in_black Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 DS ma tylko czarne oddychające siateczki? Quote
Sawmj Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 Ja z DS też mam przykre doświadczenia. Czekam dwa miesiące na przesyłkę i nie wiem czy się doczekam :roll: To moje trzecie zamówienie, a dwa poprzednie też były z przebojami. Quote
Unbelievable Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 [quote name='Sawmj']Ja z DS też mam przykre doświadczenia. Czekam dwa miesiące na przesyłkę i nie wiem czy się doczekam :roll: To moje trzecie zamówienie, a dwa poprzednie też były z przebojami.[/QUOTE] jak to jest możliwe? tragedia :roll: Quote
vege* Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 A miałam ochotę zamówić jakąś obrożę z serii twist, jednak nie lubię czekać tak długi czas więc pewnie odpuszczę sobie, no szkoda, że tak się zmienił czas oczekiwania u ds :roll: Quote
Naklejka Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 Chciałam złożyć zamówienie w DS, no ale skoro są takie problemy, to też sobie odpuszczę... Quote
paulaa. Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 ja w sumie jestem w szoku, bo dotąd nie mieliśmy żadnych problemów, wszystko super... :roll: i teraz nie wiem co robić, bo też miałam niedługo zamawiać :lol: Quote
rika Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 [quote name='Sawmj']Ja z DS też mam przykre doświadczenia. Czekam dwa miesiące na przesyłkę i nie wiem czy się doczekam :roll: To moje trzecie zamówienie, a dwa poprzednie też były z przebojami.[/QUOTE] Ja po jednej takiej akcji już nic bym tam nie zamówiła... Zresztą mam wnerwa, bo chcieli, abym odesłała jedne szelki, poprosili o nr konta, żeby wpłacić za wysyłkę, a od prawie miesiąca cisza... :angryy: mam zatem czekać nie wiadomo ile- a nuż za pół roku im się przypomni i będą chcieli je z powrotem. Quote
Naklejka Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 [quote name='paulaa.']ja w sumie jestem w szoku, bo dotąd nie mieliśmy żadnych problemów, wszystko super... :roll: i teraz nie wiem co robić, bo też miałam niedługo zamawiać :lol:[/QUOTE] Ja też do tej pory bez problemu, nawet z wymianą szelek... [quote name='Angi']a ja też chciałam zamówić... :roll:[/QUOTE] Co chciałaś? możemy razem zamówić i liczyć na to, że nie będzie problemów :P Quote
anostek Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 [quote name='Sawmj']Ja z DS też mam przykre doświadczenia. Czekam dwa miesiące na przesyłkę i nie wiem czy się doczekam :roll: To moje trzecie zamówienie, a dwa poprzednie też były z przebojami.[/QUOTE] Dziwie się w takim razie, że zamawiasz ponownie po podobnych przejściach. Mi wystarczyłoby jedno takie doświadczenie, żeby nie kupować od niekompetentnego sprzedawcy - firm szyjących akcesoria jest pod dostatkiem... Quote
Sawmj Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 Ja nie chcę robić jakiejś anty reklamy, ale no teraz nie powiem, ale jestem trochę wkurzona. Zamówiłam kilka rzeczy, w zeszły poniedziałek dostałam maila, że wysyłka nadana, ale nadal nic nie ma. Zaczynam wątpić czy cokolwiek do mnie przyjdzie, ale z drugiej strony szanuję tą firmę, bo widzę ile osób jest z niej zadowolonych. Zresztą ja sama nie narzekam na ich produkty, bo stosunek ceny do jakości jest jak najbardziej spoko. Pierwsze zamówienie składałam 1,5 roku temu, zostało ono wysłane na zły adres czy coś i długo czekalam aż cos do mnie dotrze, drugie zamówienie wakacje 2012 i to samo, tez długo czekałam, 3-4 tygodnie (a mialo być 10 dni), no ale teraz to już przesada. Zamawiałam 19 marca, a mamy 19 maj........ Quote
a_niusia Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 a ja zamowilam niedawno szeleczki ds i dostalam je po kilku dniach. i niedlugo znow cos zamowie:))) Quote
Marta_Ares Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 [quote name='rika']Ja po jednej takiej akcji już nic bym tam nie zamówiła... Zresztą mam wnerwa, bo chcieli, abym odesłała jedne szelki, poprosili o nr konta, żeby wpłacić za wysyłkę, a od prawie miesiąca cisza... :angryy: mam zatem czekać nie wiadomo ile- a nuż za pół roku im się przypomni i będą chcieli je z powrotem.[/QUOTE] Ze względu na błędne wymiary szelek, zrobiliśmy 2 pary nowych o innych wymiarach!!! po odebraniu przesyłki prosiłam o wybranie szelek, które lepiej będą leżeć i odesłanie drugiej pary do nas. Prosiłam również o podanie danych do wpłaty. Szelek do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy, jak również pełnych danych do przelewu, a także kwoty za wysyłkę + kopertę.... Quote
Olson Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 Ja od Marty zamawiałam 3 razy i nigdy nie czekałam dłużej niż tydzień, w przeciwieństwie do AD. ;) Quote
rika Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 (edited) [quote name='Marta_Ares']Ze względu na błędne wymiary szelek, zrobiliśmy 2 pary nowych o innych wymiarach!!! po odebraniu przesyłki prosiłam o wybranie szelek, które lepiej będą leżeć i odesłanie drugiej pary do nas. Prosiłam również o podanie danych do wpłaty. Szelek do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy, jak również pełnych danych do przelewu, a także kwoty za wysyłkę + kopertę....[/QUOTE] Tiaaaa, najlepiej odwracać kota ogonem :p zresztą, kolejny raz, zatem w ogóle mnie to nie dziwi. Edit. Miałam już nic nie pisać, ale: 1. Czekałam 18 dni. 2. Dostałam nieprawdziwe info o dacie nadania. 3. Szelki zostały źle zrobione, a nie źle wymierzone- jakoś wymiary, o które prosiłam są idealne :p 4. Poprosiliście tylko o nr konta- założyłam zatem, że nazwisko macie- przecież wysyłaliście mi coś dwa razy. 5. Jak firma, która non stop coś wysyła może nie znać kosztów wysyłki i koperty? (o nie nawet nie poprosiliście swoją drogą) 6. Jak widać nie ja jedyna zostałam tak potraktowana. Istna farsa. Edited May 19, 2013 by rika Quote
majusa Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 [quote name='razed_in_black']DS ma tylko czarne oddychające siateczki?[/QUOTE] mają czarne i czerwone :). Czekam własnie na norwegi z czarną siateczką, to bedzie nasz pierwszy ciuch z siatką. Bardzo ciekawa jestem jak będzie z uzytkowaniem:) Quote
zahirka11 Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 [quote name='rika']Tiaaaa, najlepiej odwracać kota ogonem :p zresztą, kolejny raz, zatem w ogóle mnie to nie dziwi. Edit. Miałam już nic nie pisać, ale: 1. Czekałam 18 dni. 2. Dostałam nieprawdziwe info o dacie nadania. 3. Szelki zostały źle zrobione, a nie źle wymierzone- jakoś wymiary, o które prosiłam są idealne :p [B]4. Poprosiliście tylko o nr konta- założyłam zatem, że nazwisko macie- przecież wysyłaliście mi coś dwa razy.[/B] [B]5. Jak firma, która non stop coś wysyła może nie znać kosztów wysyłki i koperty? (o nie nawet nie poprosiliście swoją drogą)[/B] 6. Jak widać nie ja jedyna zostałam tak potraktowana. Istna farsa.[/QUOTE] nie chciałam się wtracać ale jak prosi się o nr konta to zawsze podaje się resztę danych... ja tak zawsze robię... co z tego że coś wysyłali już, mają pewnie duzo zamówień i nie będą pamiętać wszystkich danych klientów...:) jesli chodzi o koszt wysyłki to mi DS zawsze podaje, a jeśli nie wiesz to zawsze można sprawdzić na stronie poczty;P nie ma co kogo oczerniać, ja uważam, że takie sprawy powinno załatwiać się na pw xD Quote
motyleqq Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 ja niedawno zamawiałam szelki z DS i normalnie je dostałam ;) jak coś zostało nadane i długo nie przychodzi to nie wina firmy, a poczty, co nie jest chyba niczym nowym i zaskakującym. Quote
rika Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 [quote name='zahirka11']nie chciałam się wtracać ale jak prosi się o nr konta to zawsze podaje się resztę danych... ja tak zawsze robię... co z tego że coś wysyłali już, mają pewnie duzo zamówień i nie będą pamiętać wszystkich danych klientów...:) jesli chodzi o koszt wysyłki to mi DS zawsze podaje, a jeśli nie wiesz to zawsze można sprawdzić na stronie poczty;P nie ma co kogo oczerniać, ja uważam, że takie sprawy powinno załatwiać się na pw xD[/QUOTE] Zawsze można poprosić o resztę danych, czyż nie? Co do kosztu wysyłki: odwrotnie- to DS najwidoczniej uznało, że ja powinnam im go podać. Ja wiem co, jak i gdzie sprawdzić ;) Na pw? Nikomu takiego kontaktu nie życzę... motyleqq, Ja zamówiłam kuriera ;) który był u mnie następnego dnia, tylko data nadania nie pokrywała się z tym, co mi pisali. Quote
zahirka11 Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 [quote name='rika']Zawsze można poprosić o resztę danych, czyż nie? Co do kosztu wysyłki: odwrotnie- to DS najwidoczniej uznało, że ja powinnam im go podać. Ja wiem co, jak i gdzie sprawdzić ;) Na pw? Nikomu takiego kontaktu nie życzę... motyleqq, Ja zamówiłam kuriera ;) który był u mnie następnego dnia, tylko data nadania nie pokrywała się z tym, co mi pisali.[/QUOTE] ja tam nigdy z nimi złego kontaktu nie miałam:P z tego co pamiętam zawsze wszystko było wysyłane wtedy kiedy dostawałam pw, że paczka została wysłana:eviltong: Quote
motyleqq Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 [quote name='rika'] motyleqq, Ja zamówiłam kuriera ;) który był u mnie następnego dnia, tylko data nadania nie pokrywała się z tym, co mi pisali.[/QUOTE] nie wiem jaka to była dokładnie sytuacja, ale z tego co pisze Marta, to DS nic strasznego nie zrobiło ;) Quote
rika Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 [quote name='motyleqq']nie wiem jaka to była dokładnie sytuacja, ale z tego co pisze Marta, to DS nic strasznego nie zrobiło ;)[/QUOTE] Właśnie- z tego, co pisze Marta... Ja piszę co innego i nikomu niczego nie wciskam, ani nie odwracam kota ogonem. Quote
Olson Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 [quote name='rika'] Na pw? Nikomu takiego kontaktu nie życzę... [/QUOTE] a co złego jest w kontakcie na PW? :???:[quote name='rika']Tiaaaa, najlepiej odwracać kota ogonem :p zresztą, kolejny raz, zatem w ogóle mnie to nie dziwi. Edit. Miałam już nic nie pisać, ale: 1. Czekałam 18 dni. 3. Szelki zostały źle zrobione, a nie źle wymierzone- jakoś wymiary, o które prosiłam są idealne :p 5. Jak firma, która non stop coś wysyła może nie znać kosztów wysyłki i koperty? (o nie nawet nie poprosiliście swoją drogą) [/QUOTE] 1. To chyba nie jest nic strasznego? Ja na moje AD raz czekałam miesiąc (a na ostatnie 3 tygodnie) i jakoś wielkiego halo nie robię. To są hand-made'y - ktoś to przecież musi uszyć, a skoro mają dużo zamówień to też im trochę czasu schodzi. 3. Nie pierwszej Tobie się to zdarzyło, i nie Tobie ostatniej. I nie tylko DS to się zdarza, bo ja kiedyś dostałam od taks o 10cm za małą obróżkę (a doszywała mi akurat wtedy). I nie malkontęcę - to hand-made'y, takie życie. 5. Sama piszesz, że wysłałaś kurierem, tzn że zapłaciłaś nie mniej niż 19zł - pocztą najdrożej byłoby w granicach 10. Skąd oni mieli wiedzieć ile zapłaciłas? I z tego co Marta pisze, to rozumiem, że za drugim razem dostałaś dwie pary szelek, a drugie miałaś odesłać. Nie odesłałaś, chyba troszkę nie w porządku. :( To oni są stratni, i powinni mieć do Ciebie pretensje, a nie Ty do nich. ;) Quote
rika Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 [quote name='Olson']a co złego jest w kontakcie na PW? :???: 1. To chyba nie jest nic strasznego? Ja na moje AD raz czekałam miesiąc (a na ostatnie 3 tygodnie) i jakoś wielkiego halo nie robię. To są hand-made'y - ktoś to przecież musi uszyć, a skoro mają dużo zamówień to też im trochę czasu schodzi. 3. Nie pierwszej Tobie się to zdarzyło, i nie Tobie ostatniej. I nie tylko DS to się zdarza, bo ja kiedyś dostałam od taks o 10cm za małą obróżkę (a doszywała mi akurat wtedy). I nie malkontęcę - to hand-made'y, takie życie. 5. Sama piszesz, że wysłałaś kurierem, tzn że zapłaciłaś nie mniej niż 19zł - pocztą najdrożej byłoby w granicach 10. Skąd oni mieli wiedzieć ile zapłaciłas? I z tego co Marta pisze, to rozumiem, że za drugim razem dostałaś dwie pary szelek, a drugie miałaś odesłać. Nie odesłałaś, chyba troszkę nie w porządku. :( To oni są stratni, i powinni mieć do Ciebie pretensje, a nie Ty do nich. ;)[/QUOTE] To oni wysyłali mi paczkę kurierem, nie ja im. Ja miałam odesłać drugie szelki po otrzymaniu wpłaty od nich. Nie otrzymałam- chyba zatem logiczne, że nie wysłałam? Nie obchodzi mnie kto, ile czeka. Ja za to płacę- chcę to dostać w takim czasie, jaki jest wyznaczony przez nich samych, co też uważam za logiczne. W razie wątpliwości, pytań liczę na kontakt, a nie na olanie... W kontakcie jakimkolwiek nie ma nic złego- za to w jego braku już tak. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.