Jump to content
Dogomania

szczeniak


wiolentynek

Recommended Posts

Witam.
Jestem nowa na forum z tego względu, że w sobotę przygarnęłam małeo szczeniaka. Na moje oko ma około 2-3 miesiące.
[IMG][URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=aba790a3898deb5b][IMG]http://images44.fotosik.pl/99/aba790a3898deb5bm.jpg[/IMG][/URL][/IMG]
[IMG][URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=48b8e06478909c50][IMG]http://images45.fotosik.pl/99/48b8e06478909c50m.jpg[/IMG][/URL][/IMG]
Ale może się mylę...nie znam się na pieskach. To chyba mieszaniec z bokserem.

Podpowiedzcie mi jak ma wyglądać harmonogram żywienia takiego łotra. Co dawać rano, co w południe a co wieczorem?? Co do picia mleczko czy woda?? Poradźcie proszę. Mały dostał nowe imię i swój kącik. Wabi sie Gienek :) Pozdrawiam Wiola

Link to comment
Share on other sites

Radze karmic malenstwo karma dobrej jakosci.Ja polecam Bosha i Acane (dostepne w sklepach zoologicznych)dla szczeniakow 4 razy dziennie.Dawkowanie podane na opakowaniu. Generalnie nie polecam mleka,leprza woda, jednak mozesz mu od czasu do czasu dac jakiegos serka ,ziemniaczka(byleby swierzego-ostudzonego,ale swietzo ugotowanego),surowej wolowinki/kurczaka.Polecam takze gotowane warzywa.Niech sie mlodziak zdrowo chowa!

Tylko pamietaj zeby zglosic znalezienia psa do najblizszego schronu,dac ogloszenie w gazecie itp Az nie chce sie wierzyc ,ze ktos takiego szczylka wyrzucil. Moze szukaja go wlasciciele.

Link to comment
Share on other sites

ZIEMNIAKA??? :-o

Royal dla szczeniąt - opłaca się zainwestować za młodu w dzieciaka.

Kurczak, wołowina, ryż, warzywa gotowane, ser biały.
Można wbić jajo.
Bulion bez przypraw...


mleko jest nie zdrowe dla szczeniąt, a tym bardziej ziemniaki!:shake:

Link to comment
Share on other sites

Zdjecia psiaka sa niewyrazne,ale mam zapytanie ,czy piesek byl odrobaczony i ile razy?gdyz widok brzuszka mnie zastanawia.