Jump to content
Dogomania

śmierć pupila i problem


Rozczochrana

Recommended Posts

niestety w sobotę 2 tygodnie temu zmarł mój ukochany pies Reks, prawie rok temu wykryto u niego cukrzycę, stosowaliśmy dietę i podawaliśmy mu insulinę, jednak odszedł w wyniku uszkodzenia wątroby, na szczęście umarł spokojnie, we śnie, pochowaliśmy go blisko domu, w miejscu gdzie czasem hasał, ja mam 21 lat, studiuję 80km od domu i wynajmuję tu mieszkanie z moim chłopakiem, chciałabym mieć nowego pieska jednak moi rodzice twierdzą że nie chcą widzieć na oczy innego psa w swoim domu i że nie będą się nim opiekować jak będę musiała gdzieś wyjechać i go zostawić [IMG]http://forum.animalia.pl/forum/smileys/icon_sad.gif[/IMG] właścicielka mieszkania jest raczej bezkonfliktowa ale dopóki nie dogadam się z rodzicami nie będę się jej pytać o zgodę(raczej się zgodzi bo wcześniej pozwalała na pobyt mojego psa u nas). Nie wiem co teraz robić, czy brać szczeniaczka i liczyć na to że nie będę potrzebowała go nigdy zostawić u rodziców czy zrezygnować z pieska i czuć cały czas pustkę? macie jakieś rady?

aha myślałam o jakimś małym mieszańcu albo chihuahua

Link to comment
Share on other sites

[B][I]Wiesz jeśli wzięłabyś go np teraz jako 8 tygodniowego psiaka to do wakacji psiak będzie miał już ponad pół roku...czyli powinien już mieć opanowane załatwianie się na dworze...zależy jakiego psiaka byście chcieli...z mniejszymi raczej nie ma problemu jeśli chodzi o zostawianie go np u znajomych...sama zajmowałam się przez tydzień jamniczką mojej kumpeli :p[/I][/B]
[B][I]No i są też hotele dla psów przecież :) tam możesz zawsze zostawić psiaka...a jeśli rodzice się zakochają w psie?:cool3: jeśli razem z chłopakiem uważacie, że dacie radę we dwójkę zająć się szczeniakiem sikającym i srającym po mieszkaniu to czemu go nie wziąć ? :p[/I][/B]

Link to comment
Share on other sites