Jump to content
Dogomania

Budowa, wzorzec etc


Aireedhelien

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja niestety nie umiem się ustosunkowac.. Nie znam się na tym na tyle by oceniać innych..

Nawet swojego psa nie ocenię a już napewno nie obiektywnie.. ;)

Ale za to Pampero był tak miły i na priva przysłał mi wstępną (bo z fotek to cięzko-one czasem kłamią) ocenę Grafa.. :)

Pampero dziękuję !!!

Aireedhelien

chyba jednak musimy poczekac na tych co wiedzą lepiej niż my.. ;)

Fajnie by było gdyby mogli pokazać w czym szum na przykładach co nie? :)

Link to comment
Share on other sites

zdjecie1.jpg

To troche na wesoło. Osobnik na górze Kundelek - bokseropodobny TEKILA lat 4,5 odbiegajacy od wzorca 99,9 % :D Waga lekka, lub przepiurcza (nie głodzony) :) , za długa kufa, na dworzu ślini się potwornie, w domu na jedzenie zreszta też . Ogon kopiowany, maść pręgowana, kondycja sportowa 100% dobrej jakości

Charakter 100% bokser

Link to comment
Share on other sites

8) Ja eksperta udawac nie bede-powiem tylko co mi na pierwszy rzut oka sie nie zgadza i pewnie mnie zaraz ktos poprawi :)