Jump to content
Dogomania

Maleńka KROPKA już w nowym domku!


Magdallena

Recommended Posts

Maleńka KROPKA pilnie poszukuje domku lub przynajmniej tymczasu, zostałą porzucona obok stacji PKP w Świdniku. W pierwszych dniach strasznie bała sie ludzi i mimo ogromnego głodu (o czym świadczy jej wychudzenie) nie odważyła się podejść do człowieka. Pracownicy PKP zbudowali jej prowizoryczną budę i teraz tam mieszka. Panicznie boji się facetów i węgla. Tak węgla. Jest już tam około tygodnia ale ma problemy z tą buda - nie lubi w niej przebywać. Jest bardzo łagodna i lubi koty. Postaram się wkleić jej zdjęcia. Można ją umieścić w hotelu ale na to trzeba kasy. Nie wiem jak można jej jeszcze pomóc, jestem początkująca więc proszę o rady. Ale piersza sprawa to tymczas jest tak paskudno i zimno na dworze a ona tak malutka (waga ok 3 kg). Postarm się wkleić zdjęcia lub kogoś poproszę o pomoc.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vella już odpowiadam: boi się węgla i piwnicy czyli najprawdopodobniej była trzymana w komórce lub w piwnicy z węglem. Wzrost 30 40 centymetrów, wiek ok 2 lata u weta nie była ale postaram się ją tam zabrać ale z oceny wizualnej to jest ok, z jedzeniem też ok kupony jak malowane, nauczona jest czystości, bardzo wesoła i milusińska, koty ok. Jeżeli coś więcej sie dowiem to zaraz napisze.