Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Koteczka jest wolnozyjacą slicznotka, łagodna i doludna. Prawdopodobnie jest siostra Śniegulka, który kiedyś szukał tu domu - i znalazł.
Opiekuje się nią pracujaca tam - okolice Iwna - Pani, która dzisiaj właśnie błagała mnie o pomoc.
Koteczka 14 lipca urodziła kociaki - a od 2 dni jest bardzo chora. ma uszkodzone powaznie oko, jest chuda przeraxliwie i chodzi za ludźmi, jakby traciła siły i błagała o ratunek.
Jej 3 maluszki jej potrzebuja, jeszcze są za małe na adopcję.
Nie wiem co robić, nie znam się na kotach, ale wiem, że nie moge jej tak zostawić.
Ponoc wpatruje sie w ludzkie twarzy jakby prosiła, aby dano jej szanse na życie i odchowanie dzieci.
Co robic, gdzie je zabrać.

Mamusia była u weterynarza dzisiaj, pozwalała na wszystko, na mierzenie gorącvzki, na krople do oczu. Wet twierdzi że uraz jest mechaniczny i jest zakażenie. Ja sądzę, że to wirus ale może się mylę.

Jesli ja przyjmą może ubłagam klinikę jakąś aby wzieli rodzinkę - tylko skąd środki na wszystko.
Pomóżcie nam uratować Śnieżynkę.

Tak wyglądała jeszcze tydzień temu:

TYlko 2 maluszki przybyły z mamą do kliniki - jeden zaginął, ten z chorym okiem. Nigdzie go nie ma. Dwa dni szukano kociaka. Cisza. Biedny maluszek.

• Replies 253
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

A czy wet stwierdził jakiś koci katar czy coś innego wirusowego - jeśli nie mogłybyśmy ją i je u mnie w mieszkaniu przez jakiś czas przetrzymać - oczywiście w drugim pokoju odizolowane od moich.

Posted

Kotka i maleństwa już w Poznaniu.
KMK niezawodny jak zawsze :) zawiózł kocią rodzinkę wprost do lecznicy.
Niestety maleństwa są dwa. :-( Kociaka z chorym oczkiem nie było już dzisiaj z mamą. :-(
Kotka-mama oprócz chorego oczka ma wodniste biegunki.
Kociaki to chłopiec i dziewczynka.
KMK wpadnie i wstawi zdjęcia.

POTRZEBNA POMOC FINANSOWA W UTRZYMANIU KOCIAKÓW!!!!

Posted

[quote name='SkarpetKa']
KMK wpadnie i wstawi zdjęcia.