Jump to content
Dogomania

Kluby


Guest titio
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Z tego co wiem to "ten klub haski" spotykał sie między innymi na Wzgórzu Wandy w Katowicach Murckach (miałem wątpliwa przyjemność uczestniczyć w takim spotkaniu gdzieś w marcu 2002).

W razie zainteresowania mogę służyć tel. kom. do ich szefa, prezesa czy jak go tam nazwać.

Natomiast na Muchowcu bywałem od połowy października do końca listopada i mogę stwierdzić, że spotykają się tam dwa kluby lub stowarzyszenia.

Pierwszy - Polarex Katowice (widziałem ich może ze dwa razy).

Drugi to Travois (nie wiem czy dobrze napisałem nazwę), z którym się spotykałem.

Jednakże bieganie z psami płaskiej, mało urozmaiconej trasy długości ok. 2-3 km (z czego połowa po asfalcie) trochę mija się z moimi wyobrażeniami.

O innych klubach nie wiem.

Link to comment
Share on other sites

Tajraga, ja właśnie pisałem, że w Murckach spotykał się klub Haski Fan (ten przez "a"). Przez telefon mnie zapraszali, mówili, że będzie miło itd.

Natomiast jak tam się pojawiliśmy (miałem wtedy jednego sześciomiesięcznego psa) to praktycznie nikt nie chciał z nami rozmawiać (oprócz jednej osoby). Odniosłem wrażenie, że jest to szczelnie zamknięte, hermetyczne grono, a ja jestem obcy. Więcej tam się nie pojawiliśmy.

A ludzi z klubu Travois poznałem na wystawie, chyba w Rybniku, zaprosili mnie na Muchowiec, było bardzo sympatycznie. Tam miałem okazję pierwszy raz przejechać się na wózku ciągniętym przez moje dwa psy (w międzyczesie moje stado się rozrosło). Tylko z czasem przestało mi wystarczać bieganie z psami tylko w sobotę i niedzielę tras o długości ok. 2,5 km, a taka jest na Muchowcu.

Startowałem w dwóch zawodach i one pokazały trafność mojej decyzji.

Teraz biegam (a właściwie to psy ciągną mnie na rowerze) trzy razy w tygodniu po urozmaiconych trasach o dł. ok. 8 km w lasach wokół Tychów.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Cześć Mike. :lol:

Podobno na zawodach w okolicach Bydgoszczy 1-2.02.2003 ma być klasa velo. Ale to trochę daleko. A w naszej okolicy to chyba dopiero w Zabrzu w marcu.

Teraz poszukuję biegówek (tylko używanych bo nie wiem czy dam radę na nich jeździć), myśle, że skijouring jest w tych warunkach bezpieczniejszy od roweru.

Jak zeskanuję zdjęcia z Morska to Ci prześlę, a co z Twoimi z Wysokiej??? :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

PaY, ja i Mike jesteśmy początkującymi zawodnikami. :wink:

Oboje mamy po dwa psy i debiutowaliśmy w Wysokiej, a potem startowaliśmy w Morsku. W obu przypadkach w klasie velo (o takie zawody myślę Mike pytał) i jak na razie tylko w takiej klasie mogę startować. :cry:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ha, ha, ha. :lol:

Ostatnio nie bywam na Muchowcu często, ale dzisiaj się pojawiłem - Natan mie może biegać, bo ma skręconą łapę, więc na jazdę z samym Lukasem Muchowiec w sam raz. Po biegu stoimy, gadamy sobie, idą dwie dziewczyny z huskym. Jakoś jego maska jest mi znajoma... :wink:

Natanek (dalej na emblemacie) się zainteresował suczką, która szła z dziewczynami, Lukas (ten bliżej) był zmęczony po biegu.

Teraz już wiem dlaczego wydawała mi się znajoma. :D Jaki ten świat jest mały.

Link to comment
Share on other sites

Ja mam zamiar kupic sobie biegowki :)

W Jeleniej jest fajna gielda, mam stamtad narty zwykle (zjazdowe), Elany bcarv 9,20 za 600zl (normalnie 1500), ale uzywane. Mnie to jednak nie przeszkadza, w koncu narta nie traci swojej wartosci tylko gorzej wyglada, a to nie jest na stoku najwazniejsze.

W Jakuszycach sa ladne tereny, tam tez jest zawsze Bieg Piastow.

Nie wiem czy jeszcze w tym sezonie doczekam sie biegowek :) ale na nastepny juz na bank bede miec :) tylko ciekawe jak mi to wyjdzie z Aqua ;)

Link to comment
Share on other sites

Grześ, używane biegówki możesz kupić w komisach narciarskich. Bardzo dużo biegówek (wyczynowe i śladówki) można kupić w komisie narciarskim w Lesznej. Tam jest naprawdę bardzo duży wybór i niskie ceny.

A w Jakuszycach są piękne trasy, moja mama zawsze startuje na Biegu Piastów na 50 km.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...