Jump to content
Dogomania

Szukam hodowli shih tzu


miśka271

Recommended Posts

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[quote name='shih-Luna']Witaj :)))))))))

na stronie ZK w Olsztynie znalazłam takie numery 507-196-694
697-777-001,zadzwoń,popytaj[/QUOTE]

witaj i tutaj :lol:
dzięki za informacje dzwoniłam na te numery i ten pierwszy jest trafiony,własnie sunia jest szczenna maluszki powinny byc za okolo 4 tygodni

[quote name='wire fox']Zobacz na trj stronie : [URL]http://www.trixi.ovh.org/index.html[/URL], Bydgoszcz nie jest tak daleko :).[/QUOTE]

nie daleko PKP kursuje
dziękuję

Link to comment
Share on other sites

super ogromnie sie cieszę :))))))

bedziesz jeździła na wystwy?

ja kiedys zapierałam sie bardzo ze nie,ze piesek do kochania itp. ale postanowiliśmy pojechac z Luna do Olsztyna bedzie w klasie baby,narazie czytam o wszystkim,ale troche mnie przeraza bo jestem okropny laik w tych sprawach:(
mam nadzieje że do lipca ,dowiem sie najwazniejszych rzeczy:))

Link to comment
Share on other sites

[quote name='shih-Luna']super ogromnie sie cieszę :))))))

bedziesz jeździła na wystwy?

ja kiedys zapierałam sie bardzo ze nie,ze piesek do kochania itp. ale postanowiliśmy pojechac z Luna do Olsztyna bedzie w klasie baby,narazie czytam o wszystkim,ale troche mnie przeraza bo jestem okropny laik w tych sprawach:(
mam nadzieje że do lipca ,dowiem sie najwazniejszych rzeczy:))[/QUOTE]


u nas to nie takie proste,bo na razie to tylko dzieci wiedzą ,że mam zamiar szczeniaczka kupić:cool3: mąż dopiero będzie uświadamiany,nie chce za bardzo pieska w domu,ma żal zaparł się i nie wiem jak mam go przekonać:shake:

Link to comment
Share on other sites