Jump to content
Dogomania

Pomysł i co dalej..?


gayka

Recommended Posts

Kochani , liczę na Waszą pomoc!
Jestem totalnym, laikiem,ale przyszło mi cos do głowy....
Mam 15 letnią jamniczkę w świetniej formie i bardzo, bardzo kochaną.
Nigdy nawet przez głowę mi nie przeszło żeby wykorzystać jej niespotykany charakter.Aż do czasu kiedy się okazało,ze moja roczna siostrzenica jest dzieckiem nadpobudliwym i niesamowicie się uspokaja przebywając z sunią.Stąd moje zainteresowanie dogoterapią, może to głupie...sama nie wiem. Liczę ,że ktoś madrzejszy ode mnie mi podpowie....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

witam, ja tez sie zastanawiam juz od dłuzszego czasu nad dogoterapia ale w sumie nie wiele na ten temat wiem...
Podobnie jak w temacie, "pomysł jest tylko co dalej"??
Mam dwa psiaki husky, jeden 2,5 roku drugi niecale 5 miesiecy... I nie wiem od czego sie zabrac?? Licze na Wasza podpowiedz:cool3: i z gory berdzo dziekuje :lol:
Pozdrawiam Aga

Link to comment
Share on other sites

zgadzam się, ze 15letni pies jest zdecydowanie zbyt leciwy na takie "imprezy". Zwłaszcza, jeśli zajęcia miały by się odbywać w dużej grupie dzieci- mimo opiekunów stających na głowie pomysły dzieci bywają niespotykane :roll:

Polecałabym jakieś szkolenie, albo chociaż udział w seminarium, na którym była by mowa o podstawach dogo.. A najlepiej zgłosić się do najbliższej fundacji, która się tym zajmuje i porozmawiać z jej wolontariuszami :) Na pewno wszystko chętnie opowiedzą, być może bedziesz mogła wziąć udział w zajęciach (bez psa) i zobaczyć, jak pracują psy-terapeuci i co powinny umieć.

Link to comment
Share on other sites