Jump to content
Dogomania

Karma k-9


BORA

Recommended Posts

Czy ktoś karmił tą karmą? Na razie karmię Acana Puppy Junior, ale Tora ostatnio coraz mniej chętnie chce ją jeść. Zastanawiam się nad zmianą i tak patrzę na różne karmy ;)
Na składach nie znam się za bardzo, ale wydaje mi się, że nie jest najgorszy

mielone mięso kurcząt (mączka), mielona żółta kukurydza, tłuszcz z kurcząt (stabilizowany z wit. E), kukurydziana mączka glutenowa, mielona pszenica, ośrodki pszeniczne,świeże mięso z kurcząt z dodatkiem podrobów (wątroba, nerki), suszone odtłuszczone mleko (skwaszone), ekstrakt z mięsa kurcząt /hydrolizat /, fosforan dwuwapniowy, chlorek potasu, chlorek sodu, węglan wapnia, chlorek choliny, kwas sorbinowy, wit.A, D3, K, B12, ryboflawina, niacyna, d-pantotenian wapnia, pirydoksyna /wit. B6/, tiamina /wit.B1/, kwas foliowy, biotyna, siarczan żelaza, tlenek manganu, siarczan cynku, siarczan miedzi, jodan wapnia, selenian sodu.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='psiulka']Może na forum Krakvetu ktoś o tym napisze jak się zapytasz, bo za niedługo będą tam te produkty. Może ktoś już próbował.[/quote]
Już jest ta karma w Krakvecie :lol: Dlatego pytam, bo zawsze u nich zamawiam, a za jakiś czas skończy się nam karma i trzeba będzie chyba inną zamówić ;)

Link to comment
Share on other sites

W wyprawce szczenięcej prócz miesięcznej porcji karmy (szczerze mówiąc nie pamiętam co dostawała ...) dostaliśmy 1 kg karmy K-9 dla dorastających szczeniaków - niestety mimo stopniowej zmiany suczysko miało dosyć luźne kupska. Dałam znać o tym hodowczyni, ale trudno mi powiedzieć czy była dobra czy nie, bo za krótko dawałam tą karmę. To tyle z mojej strony.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Właśnie jakiś czas temu natknęłam się w sklepie internetowym na tą karmę. Dziś już zaczęłam się bardziej zastanawiać nad zmianą karmy na tą. Czy ktoś już ją zna, może mi coś o niej powiedzieć czy jakieś opinie ?

Link to comment
Share on other sites